Oma V40 nüüd ca 1000km ära sõitnud ja mõned küsimused tekkind:
*tallinnas ummikus seistes hakkas lõpuks automaatkasti tuluke põlema mis näitab et 4,3,L käik on sees. on see normaalne? D käigu peal hoides pidi ikka kõvasti gaasi vajutama enne kui liikuma hakkas.
*Kütuse kulu on kuidagi suur: linnas 12, maanteel 8 (ok kütusekulu võrreldes sellega mida manualist loen) samas ega suur tallaja ole. Selle probleemiga vist on seotud ka Check Engine tuli mis aegajalt põlema läheb. Tavaliselt on auto siis päevake-kaks seisnud ning vihma ka tulnud. Enne ostu ütles IA et lamda on korra veateate andnud. Äkki nendel 3 asjal seos
Mured V40ga
Moderaatorid: 760GLE, Igor, bronec
Mured V40ga
Esimene - V40 2001 2.0T 121kW
Teine - V70 2008 2.4 D5 136kW
Teine - V70 2008 2.4 D5 136kW
- simpson005
- Volvo Club liige
- Postitusi: 1983
- Liitunud: 04 Okt 2005, 16:56
- Asukoht: Harjumaa
tunnen kaasa mul oli sama mure kastiga ja keegi kasti tegijatest ei tahtnud aidatagi kui sa just kohvriga raha neile ette ei viska, nii umbes 25k IAs öeldi mulle et neid kaste ei remondita Eestis ja uue ehk tehases parandatud kasti saan 43k`ga kui vana nendele jätan
Pers...täis 850 ja veel mõni vana
142 MATU
2006a. XC70
2008a XC90 D5
142 MATU
2006a. XC70
2008a XC90 D5
- simpson005
- Volvo Club liige
- Postitusi: 1983
- Liitunud: 04 Okt 2005, 16:56
- Asukoht: Harjumaa
minu omal ei olnud ka enne midagi viga kuni üks kord foori tagant nati kiirendasin ja mõni hetk peale seda avastasin et peab palju gaasi vajutama et liikuma hakkaks, kast lülitus turvareziimile ja siis hakkasid jamad pihta, lõpuks loobusin masinast ja tegin vennaga kaupa, ta lasi kasti kuskil soomes ümber lapata kuid kasu suht vähe tuluke vilgub siiani ja autol jõudu palju vähem ja vastuseid ei leitagi
Pers...täis 850 ja veel mõni vana
142 MATU
2006a. XC70
2008a XC90 D5
142 MATU
2006a. XC70
2008a XC90 D5
Kes on foorumil
Kasutajad foorumit lugemas: Registreeritud kasutajaid pole ja 3 külalist