Tere,
Lugu järgmine: Aeg oleks sõidukit vahetada (seni Volvo 744 '84). Uurisin mis ma uurisin aga selgeks sain, et eks ta ikka S60 peab olema. AGA ainult netislugemise/pildivaatamise põhjal ei oska päris vastust lukku panna.
Põhimõtteliselt huvitaks just esimesed (odavamad) S60 ja kindlasti Ben./manuaal. Ja eriti veel T5.
Oskaks ehk keegi kogenum objektiivset arvamus avaldada ja mõningad head/halvad (pisi)asjad välja tuua, millega peaks arvestama. Nt. kütusekulu, elektroonikakalad(?), tüüpvead, igasugused tekkida võivad komplikatsioonid (k.a. audiosüsteemiga seoses) jms.
On siis väärt plaan taoline isend hankida või mitte... ja kui siis milline (mootor/kast/aasta/...)?
Suur tänu ette ära juba!
PS! Ega ma väga vastu ei oleks kui keegi S60 omanik lausa kunagi näidata-katsuda raatsiks lasta saab 740 vastu vaadata
S60
Moderaatorid: 760GLE, Igor, bronec
Mõeldud-tehtud-uuesti tehtud... ei kipu leidma suurt midagi selle auto kohta
Just sellist üldisemat juttu mõtlen.. à la kolinatest-naginatest-kulutustest 2001 aasta masina puhul..
Mõningad "Road test"id ja review'd olen leidnud aga needki suhteliselt seinast-seina suhtumisega... või siis 2006 mudelite kohta käivad.
Tõenäoliselt Volvo foorumist saab küll üpris eeldatava vastuse aga üritan selgusele jõuda, kas näiteks:
2001a. 2.4 125 kW S60
(ütleme see konkreetne masin)
oleks üldplaanis mõistlikum otsus kui nt.:
2000a. 2.4 121 kW Audi A6
2000a. 2.5 125 kW BMW E46
2000a. 2.5 125 kW BMW E34
2000a. 3.0 140 kW Peugeot 406 Coupe
Ehk siiski keegi on analoogse valiku ees seisnud ning oskab otsuse langetamise tagamaid jagada...
Tänud
Just sellist üldisemat juttu mõtlen.. à la kolinatest-naginatest-kulutustest 2001 aasta masina puhul..
Mõningad "Road test"id ja review'd olen leidnud aga needki suhteliselt seinast-seina suhtumisega... või siis 2006 mudelite kohta käivad.
Tõenäoliselt Volvo foorumist saab küll üpris eeldatava vastuse aga üritan selgusele jõuda, kas näiteks:
2001a. 2.4 125 kW S60
(ütleme see konkreetne masin)
oleks üldplaanis mõistlikum otsus kui nt.:
2000a. 2.4 121 kW Audi A6
2000a. 2.5 125 kW BMW E46
2000a. 2.5 125 kW BMW E34
2000a. 3.0 140 kW Peugeot 406 Coupe
Ehk siiski keegi on analoogse valiku ees seisnud ning oskab otsuse langetamise tagamaid jagada...
Tänud
Nüüd juba konkreetsem. Ütlen ausalt, et endalegi plaan sellist osta, ehk viie-kuue aasta pärast (kui müüma hakkad, siis teata )
Ega olegi jah eriti palju S60st foorumis. Otsing annab vaid paar asjalikumat... http://www.volvofotod.pri.ee/volvoclubf ... de=results
Kellel on, see ei taha käest anda. Kui juba VOLVOfoorumisse nõu küsima tulid, siis ilmselt ka plaanid sealpool. Või luurad ka audi- ja bemarifoorumis
Aga lahe värv on autol, nagu kameeleon. Teised pakutud on ka ilusad ja vinged autod, ütleks, et ma võtaks need kõik Peugeot vist isegi kõige ilusam, aga ütleks nagu missid: ega välimus loe, sisemine ilu on ju tähtsam. Ja salong ON kaunis. Oma autot näed ju kõige rohkem ju seest Väljast on teiste jaoks, aga mis sul sellest.
Aga VOLVO on intelligentne valik. Kuidas selle sajandi autode valikuga on, ei tea.
mjäu
Aga nagu sa tead, otsustad lõpuks ikkagi ju sina ise. Me pole eriti erapooletud
Aga anna teada, mis lõpuks otsustasid. Rõõmustame kaasa igal juhul.
Ega olegi jah eriti palju S60st foorumis. Otsing annab vaid paar asjalikumat... http://www.volvofotod.pri.ee/volvoclubf ... de=results
Kellel on, see ei taha käest anda. Kui juba VOLVOfoorumisse nõu küsima tulid, siis ilmselt ka plaanid sealpool. Või luurad ka audi- ja bemarifoorumis
Aga lahe värv on autol, nagu kameeleon. Teised pakutud on ka ilusad ja vinged autod, ütleks, et ma võtaks need kõik Peugeot vist isegi kõige ilusam, aga ütleks nagu missid: ega välimus loe, sisemine ilu on ju tähtsam. Ja salong ON kaunis. Oma autot näed ju kõige rohkem ju seest Väljast on teiste jaoks, aga mis sul sellest.
Aga VOLVO on intelligentne valik. Kuidas selle sajandi autode valikuga on, ei tea.
mjäu
Aga nagu sa tead, otsustad lõpuks ikkagi ju sina ise. Me pole eriti erapooletud
Aga anna teada, mis lõpuks otsustasid. Rõõmustame kaasa igal juhul.
VOLVO 740 - vana armastus!
jap
sisu tundub korralik, läbisõit on selle aasta kohta täiesti okei. Värv pole vbla päris mu maitse, teeb ehk liialt tagasihoidlikuks seda mudelit. Aga laias laastus - s60 ost tuleb alati heaks kiita, kui auto on tehniliselt korras Sõidumugavus on eriti heal teel super, salongimugavus ei ole näiteks uusima 5 seeria BMW-ga yldse võrreldav - Volvos istud ikka nagu oma pesas, pole mingeid nurki h66rumas vastu põlvi. Ise sõidan sama aasta autoga ja enne kui pole valmis panema auto alla pool milli või rohkem, lihtsalt ei oska paremat autot soovida.
aa
kolinatest-naginatest: Endal on 2001 a s50 T5, läbis6it 102 000. Ei nagise, ammugi kolise. (tõlkimatu rõve sõim) teed küll ei armasta, läbi aukude sõites annab jäik vedrustus ennast tunda, kohati oleks valmis iga augu eest v6tma pigem ise sahmaka jalaga tagumikku per teeauk. Lihtsalt kahju on head autot kuulda nutmas all.
S60 kogemus
Ise sõidan S60-ga (170 hj/125 kW) alates 2001 novembrist. Kui juba kannatasin sama autoga terve 5 aastat sõita peaks ju see vähemalt normaalne olema :) Ja seda ta kindlasti on, väline iludus ja sisene mugavus kauba peale. Sportlikusest eriti rääkida ei sa, vaatamata mis tahes Volvo marketingujutule. Töökindlus on esimese 2 aasta jooksul olnud nii ja naa, aga peale seda on olnud kõik OK. Salong on sama vaikne nagu see esimesel sõidupäeval olnud ja üldse pole konkreetse eksemplari juures tema vanust tunda. Pean mainima et läbisõit pole midagi hullu kah (100.000 saab varsti täis) ja auto sai korralikult hoodatud Info-autos iga 15.000 km tagant.
Sama 5 aasta jooksul olid abikaasa autodeks BMW 318 ja MB 180K Sport ja muidugi sain ka mina nendega aeg-ajalt sõitma. Võin kohe õelda et salongi mugavus, disain ja suurus on S60 on absoluutselt parim. BMW oli lausa piinlikult lihtne ja igasuguse disainimõte vaba, meenutades rohkem minu vana Escort'i kui premium-klassi autole sobivat salongi. Sõiduomadustega pole asi juba nii lihtne. BMW ja isegi MB sportpaketiga on S60-st konkreetsemad ja kurvides täpsemad. Samal ajal pole nad aukude ja lamavate politseinikute üle sõitmisel liiga jäigad, nagu oletada võiks. Samuti on nende vedrustus ebatasasel teel palju vaiksem, kui Volvol. AGA, kui istun tagasi oma S60-sse, on sellega sõitmine ikka nii mugav et ei oska lõplikult võidu sakslaste paarile anda.
Talvesel teel aga võidab Volvo need mõlemad suure edumaaga. Nimelt, kipuvad nii MB kui ka BMW (see viimane eriti) piki rööpades kursist vasakule-paremale kalduma nii et peab roolist kogu aeg mõlema käega kõvasti kinni hoidma ja ka oma tähelepanu mitte teelt kõrvale panema. Volvoga aga saab sõita talvesel teel põhimõtteliselt sama kiirusega ja sama lõdvega nagu suvel. Mõni kord pean talvel käsipiduriga kurvides adrenaliini lisada, muidu läheb asi liiga igavaks :)
Sama 5 aasta jooksul olid abikaasa autodeks BMW 318 ja MB 180K Sport ja muidugi sain ka mina nendega aeg-ajalt sõitma. Võin kohe õelda et salongi mugavus, disain ja suurus on S60 on absoluutselt parim. BMW oli lausa piinlikult lihtne ja igasuguse disainimõte vaba, meenutades rohkem minu vana Escort'i kui premium-klassi autole sobivat salongi. Sõiduomadustega pole asi juba nii lihtne. BMW ja isegi MB sportpaketiga on S60-st konkreetsemad ja kurvides täpsemad. Samal ajal pole nad aukude ja lamavate politseinikute üle sõitmisel liiga jäigad, nagu oletada võiks. Samuti on nende vedrustus ebatasasel teel palju vaiksem, kui Volvol. AGA, kui istun tagasi oma S60-sse, on sellega sõitmine ikka nii mugav et ei oska lõplikult võidu sakslaste paarile anda.
Talvesel teel aga võidab Volvo need mõlemad suure edumaaga. Nimelt, kipuvad nii MB kui ka BMW (see viimane eriti) piki rööpades kursist vasakule-paremale kalduma nii et peab roolist kogu aeg mõlema käega kõvasti kinni hoidma ja ka oma tähelepanu mitte teelt kõrvale panema. Volvoga aga saab sõita talvesel teel põhimõtteliselt sama kiirusega ja sama lõdvega nagu suvel. Mõni kord pean talvel käsipiduriga kurvides adrenaliini lisada, muidu läheb asi liiga igavaks :)
endal on s60 t5 184 Kw, hele nahk ja kõik lisad. muidu tip-top kuid elektroonika lase kindlsti üle vaadata! tallinnas ära info-autosse mine autot testima, naeratavad ja ootavad sind õige pea tagasi et saaks kirve sulle teha. omal halvad kogemused sellega.
auto jookseb muidu vägagi hästi, kütusekulu on ka normaalne, linnas 9, maanteel 6,5-7,5. 100 km/h pöörded 2100 peal.
kiirendus on igati kõva! ja vaikne on ta ka.
pilte autost:
http://www.streetrace.org/foorum/viewtopic.php?t=57019&postdays=0&postorder=asc&start=0
auto jookseb muidu vägagi hästi, kütusekulu on ka normaalne, linnas 9, maanteel 6,5-7,5. 100 km/h pöörded 2100 peal.
kiirendus on igati kõva! ja vaikne on ta ka.
pilte autost:
http://www.streetrace.org/foorum/viewtopic.php?t=57019&postdays=0&postorder=asc&start=0
S60 T5 210kW, XC70 154kW, XC70 D5 120kW
Kütusekulu
Noh, mul see millegi pärast nii säästlik ei ole. Vist turbo puudumise tõttu Keskmine on alla 9.5 suvel ja üle seda talvel. Maantel ta reaalselt joob 8. Kui sõita suure kambaga ja natuke kiiremini siis isegi rohkem. Kahtlen, et 7 ta võtab maantel vaid täpselt 90 sõites ja sedagi juhul et lähed pidevalt allamäge
focus kirjutas:endal on s60 t5 184 Kw, hele nahk ja kõik lisad. muidu tip-top kuid elektroonika lase kindlsti üle vaadata! tallinnas ära info-autosse mine autot testima, naeratavad ja ootavad sind õige pea tagasi et saaks kirve sulle teha. omal halvad kogemused sellega.
auto jookseb muidu vägagi hästi, kütusekulu on ka normaalne, linnas 9, maanteel 6,5-7,5. 100 km/h pöörded 2100 peal.
kiirendus on igati kõva! ja vaikne on ta ka.
pilte autost:
http://www.streetrace.org/foorum/viewtopic.php?t=57019&postdays=0&postorder=asc&start=0
Kas tegu Carmanist ostetud masinaga?
Kes on foorumil
Kasutajad foorumit lugemas: Registreeritud kasutajaid pole ja 8 külalist