V50 2011 D2 uimane.
Moderaatorid: 760GLE, Igor, bronec
- Liiwaannus
- Foorumi veteran
- Postitusi: 7615
- Liitunud: 24 Mär 2009, 19:56
- Asukoht: Saue
Re: V50 2011 D2 uimane.
Millega diagnostikat tehti?
Püsika osas soovitaksin livei lugeda VIDAga sel hetkel kui peale paned ja kui maha jookseb. Siduripedaali andur peaks võtma püsika maha, kui see vigast paneb, siis võiks teoreetiliselt nii juhtuda, et ise kuskilt aru ei saa, aga püsikas peal ei püsi. Võib ka mingi muu elektroonika viga olla.
Mineku osas taaskord livei lugeda, mida turbo teeb, kuidas rõhud jooksevad jne. Muid sümptomeid, mingeid helisid või musta nt?
Püsika osas soovitaksin livei lugeda VIDAga sel hetkel kui peale paned ja kui maha jookseb. Siduripedaali andur peaks võtma püsika maha, kui see vigast paneb, siis võiks teoreetiliselt nii juhtuda, et ise kuskilt aru ei saa, aga püsikas peal ei püsi. Võib ka mingi muu elektroonika viga olla.
Mineku osas taaskord livei lugeda, mida turbo teeb, kuidas rõhud jooksevad jne. Muid sümptomeid, mingeid helisid või musta nt?
99a 1.8 90kw s40 Müüdud
V70 97a 2.5tdi Müüdud
V70 '11
Tee inimesele lõke ja tal on soe üheks päevaks, pista ta põlema ja tal on soe elu lõpuni. (Terry Pratchett)
V70 97a 2.5tdi Müüdud
V70 '11
Tee inimesele lõke ja tal on soe üheks päevaks, pista ta põlema ja tal on soe elu lõpuni. (Terry Pratchett)
Re: V50 2011 D2 uimane.
Vahest käiguvahetusel on pöörded kõrgemaks jäänud.
Siduri ja piduriga katkestab armatuuris püsika.
Kas keegi saaks VIDAga järgi vaadata? Eelistatud Viljandimaal.
Siduri ja piduriga katkestab armatuuris püsika.
Kas keegi saaks VIDAga järgi vaadata? Eelistatud Viljandimaal.
Re: V50 2011 D2 uimane.
Sai nüüd Vidaga üle vaadatud ja vigu pole.
Kõik näidud ka normis. Pedaalid ka korras.
Vahetasin ära turborõhu anduri ja õhulugeja. Ikka sama jama.
Külmalt kui auto käima panna, siis mootor nagu lonkaks ja tuled ka virvendavad(aku laadimine korras). Soojastpärast ei virvenda.
Lisaks ei taha mootor alates - 16c soojaks minna.
3 erinevat diagnostikut vigu ei leidnud.
Kõik näidud ka normis. Pedaalid ka korras.
Vahetasin ära turborõhu anduri ja õhulugeja. Ikka sama jama.
Külmalt kui auto käima panna, siis mootor nagu lonkaks ja tuled ka virvendavad(aku laadimine korras). Soojastpärast ei virvenda.
Lisaks ei taha mootor alates - 16c soojaks minna.
3 erinevat diagnostikut vigu ei leidnud.
Re: V50 2011 D2 uimane.
Ju siis käisid vigade lugeja mitte diagnostiku juures.
G31Xdrive;Amarok,Disco4 ja paar Audit. Teoorias olen tugev.
- Liiwaannus
- Foorumi veteran
- Postitusi: 7615
- Liitunud: 24 Mär 2009, 19:56
- Asukoht: Saue
Re: V50 2011 D2 uimane.
Kas varem läks suuremate külmadega kui -16 soojaks? Ise arvan, et kui ahjuta masin, siis nii ongi.
99a 1.8 90kw s40 Müüdud
V70 97a 2.5tdi Müüdud
V70 '11
Tee inimesele lõke ja tal on soe üheks päevaks, pista ta põlema ja tal on soe elu lõpuni. (Terry Pratchett)
V70 97a 2.5tdi Müüdud
V70 '11
Tee inimesele lõke ja tal on soe üheks päevaks, pista ta põlema ja tal on soe elu lõpuni. (Terry Pratchett)
Re: V50 2011 D2 uimane.
Ehk oskate soovitada kedagi, kes ka korda teeks või vea ütleks?
Käisin Viljandist ekstra Tallinnas, inimese juures kes tegeleb just volvodega.
Ahjuta jah. Termostraat ka vahetatud.
Ükskõik mis marki auto 1.6l diisel käib pikemalt ka kohapeal soojaks. Sellel töösooja mootoriga jahtub kohapeal käies maha. Peab midagi viga olema, või ongi suve auto?
Käisin Viljandist ekstra Tallinnas, inimese juures kes tegeleb just volvodega.
Ahjuta jah. Termostraat ka vahetatud.
Ükskõik mis marki auto 1.6l diisel käib pikemalt ka kohapeal soojaks. Sellel töösooja mootoriga jahtub kohapeal käies maha. Peab midagi viga olema, või ongi suve auto?
- Liiwaannus
- Foorumi veteran
- Postitusi: 7615
- Liitunud: 24 Mär 2009, 19:56
- Asukoht: Saue
Re: V50 2011 D2 uimane.
Salongi ei küta, küll, siis mootorit ka soojana hoiab, kui salongivent 0 ja siis ka soojaks ei saa kuidagi, siis äkki ongi midagi viga.
99a 1.8 90kw s40 Müüdud
V70 97a 2.5tdi Müüdud
V70 '11
Tee inimesele lõke ja tal on soe üheks päevaks, pista ta põlema ja tal on soe elu lõpuni. (Terry Pratchett)
V70 97a 2.5tdi Müüdud
V70 '11
Tee inimesele lõke ja tal on soe üheks päevaks, pista ta põlema ja tal on soe elu lõpuni. (Terry Pratchett)
-
- Foorumi veteran
- Postitusi: 528
- Liitunud: 27 Juul 2011, 23:27
- Asukoht: Haapsalu
Re: V50 2011 D2 uimane.
Väikse kubatuuriga mootorite mure,kohapeal tiksudes need kindlasti soojaks just ei lähe,leigeks jah.
Viimasel ajal on väga palju tipp tootjate vigaseid termostaate liikvel.Vahetad ära ja auto lihtsalt soojaks ei lähe,mootori temp.
1,6 diisel ei olegi väga võimekas mootor,algkiirendusel vb tundub,et läheb,aga tipus on jõud otsas,2020 citroen berlingo 1,6 diisel 75kw no lõpus ei tõmba enam kuhugi ja -16 20 minutiga läheb leigeks õrnalt,võib ka tunni tiksuda,soojaks ei lähe,alles siis kui sõitma hakkad ja kui seisma jääd ja tiksub siis jahtubki maha.
Sõbral oli kunagi Fiat Doblo pirukas 1,6 diisel -20 oli ja Helsingis oli laevani veel palju tunde,kohapeal lihtsalt jahtubki maha ja pidid terve aja linnavahel ringi sõitma,et soe oleks.
Võibolla ajad taga viga mida tegelikult pole,peaksid suurema kubatuuriga masina ostma.
Sa võid ju tegija nime õelda kelle juures käisid,siis teab kas on tegija või mitte.
Viimasel ajal on väga palju tipp tootjate vigaseid termostaate liikvel.Vahetad ära ja auto lihtsalt soojaks ei lähe,mootori temp.
1,6 diisel ei olegi väga võimekas mootor,algkiirendusel vb tundub,et läheb,aga tipus on jõud otsas,2020 citroen berlingo 1,6 diisel 75kw no lõpus ei tõmba enam kuhugi ja -16 20 minutiga läheb leigeks õrnalt,võib ka tunni tiksuda,soojaks ei lähe,alles siis kui sõitma hakkad ja kui seisma jääd ja tiksub siis jahtubki maha.
Sõbral oli kunagi Fiat Doblo pirukas 1,6 diisel -20 oli ja Helsingis oli laevani veel palju tunde,kohapeal lihtsalt jahtubki maha ja pidid terve aja linnavahel ringi sõitma,et soe oleks.
Võibolla ajad taga viga mida tegelikult pole,peaksid suurema kubatuuriga masina ostma.
Sa võid ju tegija nime õelda kelle juures käisid,siis teab kas on tegija või mitte.
H,s80-2007-d5-136kw
Re: V50 2011 D2 uimane.
Aleksei Seglakov'i juures käisin.
Sellel autol ongi jõu puudus mitte ainult ei tundu. Võite proovima tulla, kui soov. Möödasõidud ainult 3 või 4 käik ja kõrged pöörded.
Maanteel kerge tõus ja 6 ei jõua minna. Selle sama veaga on ka püsika mitte toimimine seotud.
Vb tõesti volvod soojaks ei käi. Teiste markidega pole selliseid probleeme olnud.
Sellel autol ongi jõu puudus mitte ainult ei tundu. Võite proovima tulla, kui soov. Möödasõidud ainult 3 või 4 käik ja kõrged pöörded.
Maanteel kerge tõus ja 6 ei jõua minna. Selle sama veaga on ka püsika mitte toimimine seotud.
Vb tõesti volvod soojaks ei käi. Teiste markidega pole selliseid probleeme olnud.
-
- Foorumi veteran
- Postitusi: 528
- Liitunud: 27 Juul 2011, 23:27
- Asukoht: Haapsalu
Re: V50 2011 D2 uimane.
Aleksei peaks piisavalt pädev olema,ega ei oskagi kohe kuhugi mujale saata.
Kasutaja Porter77 siin foorumis tegeleb ka samade asjadega ja peaks ka päris pädev olema.
See 1,6 diisel ei ole kindlasti mitte Volvo enda mootor,see on 1,5 PSA Ford sama mis sidrunitel ja põhukottidel peal on,see ei käi suurema miinusega kohapeal soojaks.
6 nda käiguga ei käi ka mäest ülesse,lahja mootoriga ongi nii,et kui tahad kiiremini mööda siis pead 4nda käigu panema.
Olen sõitnud sellise asjaga igapäevaselt Tln-Haapsalu.
Püsikas ei lähe peale kui on käsipidur peal,kui on näiteks kasvõi piduripedaali anduri mingi viga viskab tagant ära,diagnostiga kõik nagu tuvastatav,mis läbisõit autol on,vb turbo läbi või geomeetria kinni, mis iganes,need ei ole väga tugevad ja vastupidavad mootorid.
Pigem tuleks otsida peugeot citroen asjatundja,aga kahtlen kas Eestis sellist eksisteerib.
Kasutaja Porter77 siin foorumis tegeleb ka samade asjadega ja peaks ka päris pädev olema.
See 1,6 diisel ei ole kindlasti mitte Volvo enda mootor,see on 1,5 PSA Ford sama mis sidrunitel ja põhukottidel peal on,see ei käi suurema miinusega kohapeal soojaks.
6 nda käiguga ei käi ka mäest ülesse,lahja mootoriga ongi nii,et kui tahad kiiremini mööda siis pead 4nda käigu panema.
Olen sõitnud sellise asjaga igapäevaselt Tln-Haapsalu.
Püsikas ei lähe peale kui on käsipidur peal,kui on näiteks kasvõi piduripedaali anduri mingi viga viskab tagant ära,diagnostiga kõik nagu tuvastatav,mis läbisõit autol on,vb turbo läbi või geomeetria kinni, mis iganes,need ei ole väga tugevad ja vastupidavad mootorid.
Pigem tuleks otsida peugeot citroen asjatundja,aga kahtlen kas Eestis sellist eksisteerib.
H,s80-2007-d5-136kw
Re: V50 2011 D2 uimane.
Läbisõit 245000
6 käiguga ei saa isegi väikest tõusu võtta. Mäest rääkimata. 1 ja 2 käiguga on tunda mootori õiget võimsust, käib mingi nõks läbi ja enam ei liigu hästi.
3-4 tuhande pöörde juures natuke läheb paremini.
Kui sõita sirgel teel 6 käiguga 90-100km/h ja gaas põhja surudes hakkab mootor peal nagu jõnksutama.
Turbol lõtke pole, puhub ilusti, geomeetria liigub.
Püsika poolest on tal veider viga. Armatuuris näitab (cruis - on) ja see (on) kustub ainult, siis kui pidurit, sidurit vajutada või rooli pealt maha võtta. Aleksei ütles, et muidu on ikka selline viga, et (on) ei lähe põlemagi. Püsikas ise nagu töötaks, aga miski nagu mootori poolepealt katkestab ära kuna jõudu pole piisavalt.
6 käiguga peale panna ja varbaga veidi gaasi vajutada siis üritab püsikaga kiirendada umbes 3 sekundit.
Ja jällegi 5 käiguga püsikat proovida, siis gaasipedaali vabastamine katkestab ka armatuuris püsika ära, veider.
6 käiguga ei saa isegi väikest tõusu võtta. Mäest rääkimata. 1 ja 2 käiguga on tunda mootori õiget võimsust, käib mingi nõks läbi ja enam ei liigu hästi.
3-4 tuhande pöörde juures natuke läheb paremini.
Kui sõita sirgel teel 6 käiguga 90-100km/h ja gaas põhja surudes hakkab mootor peal nagu jõnksutama.
Turbol lõtke pole, puhub ilusti, geomeetria liigub.
Püsika poolest on tal veider viga. Armatuuris näitab (cruis - on) ja see (on) kustub ainult, siis kui pidurit, sidurit vajutada või rooli pealt maha võtta. Aleksei ütles, et muidu on ikka selline viga, et (on) ei lähe põlemagi. Püsikas ise nagu töötaks, aga miski nagu mootori poolepealt katkestab ära kuna jõudu pole piisavalt.
6 käiguga peale panna ja varbaga veidi gaasi vajutada siis üritab püsikaga kiirendada umbes 3 sekundit.
Ja jällegi 5 käiguga püsikat proovida, siis gaasipedaali vabastamine katkestab ka armatuuris püsika ära, veider.
Re: V50 2011 D2 uimane.
Seda jama võivad põhjustada ka turbo lõdvikud, s.t. viga ei tuvasta alati diagnostika. Mul tööauto sama motoga ja pole ta nii mannetu midagi, sooja hakkab talvel salongi andma juba paarisaja meetri sõidu järel. Mul oli mootorikatte all oleval lõdvikul pragu ja läks ka kiirendades uimaseks.
- Liiwaannus
- Foorumi veteran
- Postitusi: 7615
- Liitunud: 24 Mär 2009, 19:56
- Asukoht: Saue
Re: V50 2011 D2 uimane.
Arvin, oled kindel, et su tööautol lisaahju pole? Diisel, mis hakkab paarisaja meetriga sooja andma on kas ahjuga ja kerge ilukirjanduslik liialdus või ahjuta ja otse ulmefilmist. Vabandan väiteid kahtluse alla seadva sõnavõtu eest, kui seda DeLoreani oma silmaga näen ja see tõesti nii teeb.
99a 1.8 90kw s40 Müüdud
V70 97a 2.5tdi Müüdud
V70 '11
Tee inimesele lõke ja tal on soe üheks päevaks, pista ta põlema ja tal on soe elu lõpuni. (Terry Pratchett)
V70 97a 2.5tdi Müüdud
V70 '11
Tee inimesele lõke ja tal on soe üheks päevaks, pista ta põlema ja tal on soe elu lõpuni. (Terry Pratchett)
Re: V50 2011 D2 uimane.
Pole lisaahju kindlasti, see-eest on radiaatori ees elektriajamiga ribakardin. Tegemist on Ford Mondeoga, 2015.a. Eelmine tööauto oli Galaxy 2009.a. diisel 2,2, 129Kw ja lisaahjuga läks kehvemini soojaks. Ma ei tea, mismoodi Fordil see võimalikuks tehtud, sest kolleegil sama Mondeo, küll 2.0 diisel ja ka soojeneb samuti kiiresti.
Kes on foorumil
Kasutajad foorumit lugemas: Registreeritud kasutajaid pole ja 4 külalist