elektrikamm 940-nel
Moderaatorid: 760GLE, Igor, Henn, bronec
elektrikamm 940-nel
Autoks on 940,93a, 2.3 bens 85kw-häda siis järgmine; auto seisis 2 päeva niiske ilmaga, (enne seisma jätmist olin sõitnud esimeste udutuledega ja tuled kustutanud pealülitist, nii et udukate lüliti jäi põlemisasendisse) uuesti sõitma minnes 2 päeva pärast käivitus ilusti aga sõidul märkasin et udukad põlevad, tahtsin maha keerata(kustutada), ei läinud-põlesid edasi ja seda udukate lüliti igas asendis (lülitil 3 asendit; ei põle,põlevad esimesed, põlevad nii esi kui tagu), jätsin siis mootori seisma ja kustutasin tuled pealülitist - võta näpust-udukad põlesi ikka edasi (esimesed)(kuigi mootor seisis, tuledelüliti nullis ja udukate lüliti nullis)--ei osand siis muud kui akul klemm maha. Seisis siis mingi 4 tundi ja läksin proovisin klemmi akule tagasi panna ja kõik ok. toimib nagu poleks midagi olnud. Millest selline jama võib tekkida? Normaalne see ei ole....tarkadeklubi paluks teie abi!!!
Varem on teind paarkorda nii; kui süüte sisse keerad, siis kontrolllambid armatuuris ei sütti nagu tavaliselt kuid käima läheb ja armatuuris jäi vilkuma turvapadja kontrolllamp-sõidu käigus kustub vilkuv turvapadja lamp ja siis jälle kõik nagu tavaliselt-käivitades kõogepealt süttivad kontrolllambid ja siis läheb starter järgi. Kas see kõik võib tulla mitte ühest jamast?? Aga kuhu on see koer maetud? Paluks tõesti targemate abi...muidu veel põleb maha või midagi
Auto on olnud minu käes vaid mõned kuud, ise pole ta elektrivärkki puutnud...
Varem on teind paarkorda nii; kui süüte sisse keerad, siis kontrolllambid armatuuris ei sütti nagu tavaliselt kuid käima läheb ja armatuuris jäi vilkuma turvapadja kontrolllamp-sõidu käigus kustub vilkuv turvapadja lamp ja siis jälle kõik nagu tavaliselt-käivitades kõogepealt süttivad kontrolllambid ja siis läheb starter järgi. Kas see kõik võib tulla mitte ühest jamast?? Aga kuhu on see koer maetud? Paluks tõesti targemate abi...muidu veel põleb maha või midagi
Auto on olnud minu käes vaid mõned kuud, ise pole ta elektrivärkki puutnud...
Kas lülitis jäi ka pölema see märguuli et pölevad udukad?
Süüte luku pöhi vaevalt see süüdlane on!
Mina pakux et lüliti ise vöi udukate relee klemmid kokku pölend olid! seega Kontrolli mis pirnid sul seal on kui mingi 100w siis pole ime
Süüte luku pöhi vaevalt see süüdlane on!
Mina pakux et lüliti ise vöi udukate relee klemmid kokku pölend olid! seega Kontrolli mis pirnid sul seal on kui mingi 100w siis pole ime
""Rear Wheel Drive, the way God intended. If a car is being pulled from the front, doesn't that mean it's being towed?"”
Vaatasin skeemist ja ühe variandina pakuks,et massi viga seal ,nimelt juhitakse esimesi udukaid massi otsaga (+ pidevalt peal ) ja kui see keresse kuskilt ei jõua võib selline anomaalia olla küll,udukate lülitis must juhe klemm nr.3 on mass ,prooviks sinna õige kere peale anda saaks selgust sellega.
V70 97 , S60 01, S70 98
bronec kirjutas:Võta maki alune sahtel ära, sig süütaja ümber olev plastik küljest ja saad 2 kruviga kätte asja, siis pääseb normaalselt ligi
Mis kruvid? mis plastik sig süütaja ümbert? Mismoodi sul hr bronec see kokku pandud on?
Minu mäletamist mööda käis see nii 700 kui ka 900-l ikka nii, et tuhatoos eest ära ning siis jälgida juhiseid - Press for... ehk siis muljuda selle tagust klappi üles ning voila! Kaitsmed ja releed nähtaval.
Kes on foorumil
Kasutajad foorumit lugemas: Registreeritud kasutajaid pole ja 1 külaline