Tere!
Tekkis küsimus salongiradika ja konditsioneeri radika lõdvikute ühendamise kohta. Teoorias peaks kondi radikasse minema mingid torud, mis saavad kondi süsteemist toite, kuid mootoril puudub kondi pump ning on tehtud mingi ühendus, et salongiradikast jooksevad lõdvikud vist kliimaradikasse, mis esimesel pildil.
Pmst jookseb salongiradika mahavoolust mingisugune isearetatud voolik, nagu pildil näha.
Ning mootori taga, kuhu jookseks muidu salongiradika mahavool on ühendatud miskine selline agregaat, kus tuleb kah isearetatud volla välja.
Ühesõnaga, on kellelgi aimu kuidas peaks neid ühendama, kas termostaadi juurest ikkagi salongiradika pealevoolu, salongiradika mahavool kondi radika maha/pealevoolu ning tollest agrekaadist siis kah kliimaradika maha/pealevoolu. Kumb neist üldse pealevool on, ei leidnud netist.
Või võin üldse lihtsalt ühendada nii, nagu on ilma kondi/kliimata vollil ja selle agregaadi vahelt visata ning kliimaradika ühendamata jätta?
Tänud ette abi eest
940 salongiradika ja konditsioneeri lõdvikud
Moderaatorid: 760GLE, Igor, Henn, bronec
-
- Foorumlane
- Postitusi: 37
- Liitunud: 06 Aug 2014, 12:46
Re: 940 salongiradika ja konditsioneeri lõdvikud
Tervitus. See kondiradika toruotsad on kellegi endaaretus, jäta see mängust välja, seda pole vaja. See mootoriploki otsas olev toruaretus viska ka minema. Originaal salongiradika voolikud saad minu käest ja mootoriploki otsa käiva voolikustutsi ka. Peast ei oska öelda kumb on salongiradika peale- ja kumb äravool, aga saad teise auto pealt järgi vaadata. Huvi korral kirjuta postkasti.
Re: 940 salongiradika ja konditsioneeri lõdvikud
Ma pakun,et see aretuse teinud vennike ei raatsinud uut salongiradiaatorit panna aga sooja tahtis siis tegi nii ehk mina kontrolliks enne õigesti ühendamist salongiradiaatori korrasolekut!
""Rear Wheel Drive, the way God intended. If a car is being pulled from the front, doesn't that mean it's being towed?"”
Re: 940 salongiradika ja konditsioneeri lõdvikud
Ma pigem ei usu seda,sest massin on 96aastast ja lisadega nagu nahksisu ja 4xel, püsikas jne ning salongis on ventika kontrollpaneelil kõik kliima valikud (temp ja siseõhu ringlus). Seega teoreetiliselt ta tehasest tuli kliimaga.
Mina seda taastama ei hakka,ainuke küsimus oligi, et kuidas kõige lihtsamalt saada asi tööle, ehk pmst ühendan nii nagu tavalisel ilma kliimata masinal.
Mina seda taastama ei hakka,ainuke küsimus oligi, et kuidas kõige lihtsamalt saada asi tööle, ehk pmst ühendan nii nagu tavalisel ilma kliimata masinal.
Kes on foorumil
Kasutajad foorumit lugemas: Registreeritud kasutajaid pole ja 3 külalist