Pumba remont 24TIC

Moderaatorid: 760GLE, Igor, Henn, bronec

myts
Foorumlane
Postitusi: 52
Liitunud: 25 Nov 2011, 10:36

Pumba remont 24TIC

PostitusPostitas myts » 22 Dets 2014, 08:27

Lühidalt lugu järgmine. Lasin teha pihustiotste vahetuse ja täieliku pumba remondi. Tulemuseks on külmalt(külm on siis +3/4 nagu viimastel päevadel õues) käivitamisel selline lonkamine ja sinakashall suits nagu oleks tegu miljon sõitnud mootoriga. Mootor paraku peale remonti sõitnud paar tuhat. Samas järgneb ka praktiliselt igale gaasivajutusele sinise vine väljumine sumpsist, ehk kerge vine on pidev. Härrastel kes pupa remontisid on olemas kõik vajalik tehnoloogia, aga tundub, et see salapärane miski jääb puudu.
On äkki kellelgi ideid mida peaks paitama, et olukord normaliseeruks?

Kasutaja avatar
amazon86
Foorumi veteran
Postitusi: 1481
Liitunud: 05 Veebr 2007, 21:51
Asukoht: Tallinn/Viljandi
Kontakt:

Re: Pumba remont 24TIC

PostitusPostitas amazon86 » 22 Dets 2014, 15:32

See on kahtlane, et igale gaasivajutusele sinine järgneb, see nagu viitaks õli murele. Külmkäivituse lonkamine ja sinine võib olla hõõgküünla mure, õhk satub pumpa, korralikut reguleerimata pihustid või väga varajane pritsemoment, siis peaks ka mootor tugevalt kärisema.
Powered by Volvo
S60 02 2,4 D5 174 kw 546 Nm @ ratas
V60 14 2,0 D4
V70 08 2,4 D5 AWD 153 kw 492 Nm @ ratas
Volvode diagnostika VIDA/VOL-FCR.

myts
Foorumlane
Postitusi: 52
Liitunud: 25 Nov 2011, 10:36

Re: Pumba remont 24TIC

PostitusPostitas myts » 23 Dets 2014, 09:47

Eile oli siis selge ja valge taustaga ilm. Sai selgeks, et sõites lajatab ikka musta ja mingil hetkel läheb asi täitsa kontrolli alt välja, pole vahet palju gaasi tallad must lont on ikka taga, lihtsalt kui peeneks tallata saabub taga ikka täielik öö. Aga huvitav on see, et see vaheldub ka täiesti tavapärase toimimisega. Külmalt käivitades on nii, et +12 juures käivitub põhimõtteliselt probleemideta ainult see sinakashall suits ja selline vastik kirbe diislipõlemise hais, see on muuseas koguaeg. Küünlad on uued, mootoris sees kõik uus, pihustiotsad lasin vahetada nüüd koos pumba remondiga, pumbal jäi ka põhimõtteliselt vana ainult korpus(väidetavalt). Seesama pump oli peal enne mootori remonti ja paar tuhat peale remonti, aga et see mootor mingis asendis üldse kunagi longand oleks ma ei mäleta.Minu mäletamist mööda peaks hall suits ikka liig hilise süüte märk olema, või mälu petab? Ka surveid kontrolliti, need hetkel 28-30 vahel.

Kasutaja avatar
amazon86
Foorumi veteran
Postitusi: 1481
Liitunud: 05 Veebr 2007, 21:51
Asukoht: Tallinn/Viljandi
Kontakt:

Re: Pumba remont 24TIC

PostitusPostitas amazon86 » 23 Dets 2014, 11:26

Kui gaasi põhja lööd, kas ikka edasi ka astub või jääb mõtlema? Turborõhk on normis? Mis pumba tõusu peale on pritsemoment seadistatud? Väga tähtsat rolli mängib ka külmkäivitustermostaadi reguleering.
Powered by Volvo
S60 02 2,4 D5 174 kw 546 Nm @ ratas
V60 14 2,0 D4
V70 08 2,4 D5 AWD 153 kw 492 Nm @ ratas
Volvode diagnostika VIDA/VOL-FCR.

myts
Foorumlane
Postitusi: 52
Liitunud: 25 Nov 2011, 10:36

Re: Pumba remont 24TIC

PostitusPostitas myts » 23 Dets 2014, 13:48

Tore ongi see, et edasi liigub väga hästi, rõhku pole mõõtnud, turbo ja vaakumitega tegelemine oli plaanis, aga nüüd seoses pumba remondiga on see edasi lükkunud. Selle pritsemomendiga ajavad nad mingit jura, et nendel autodel pidavat olema neid erinevaid, esimese korraga panid käima siis ei käinud üldse ja ajas halli tagant välja(no ilmselgelt hiline oli), ehk ma hetkel tõusu ei tea. Kõige toredam on see, et enne puudus külmkäivituse pool üldse ja probleeme polnud.
Naljakas lugu on see, et eile kui ma proovisõidult tagasi sõitsin oligi see moment kus jäme must tagant väljas. Põhimõtteliselt jäi kokkulepe, et keeravad kütet ja tühikäiku maha(oli teine kuumalt 1000), täna ütlevad, et keerasid tühikäiku juurde, et olla käinud vaevalt 500-ga. Le mystique!
Nüüd aga jäi masin pühadeks spetsialistide juurde hoiule, ehk enne infot ei saa kui 29.
Häid pühi!

myts
Foorumlane
Postitusi: 52
Liitunud: 25 Nov 2011, 10:36

Re: Pumba remont 24TIC

PostitusPostitas myts » 30 Dets 2014, 11:43

Sai siis eile uuesti proovitud. Külmkäivituse info saab täna kuna pühade ajal oli auto soojas. Kkütuse vähendamisega mured justkui kadusid, ainult kütet sai vist liiga palju maha võetud, nüüd ikka enne turbo tulekut nagu ajamasin.

Rooliloks
Foorumlane
Postitusi: 74
Liitunud: 22 Juun 2014, 18:25

Re: Pumba remont 24TIC

PostitusPostitas Rooliloks » 07 Apr 2015, 20:10

Ei hakanud oma küsimusele uut teemat tegema. Teema selline. Kõrgsurvepumbal hakkas lekkima sellisest kohast. Oskab keegi öelda, mis mind seal sees ees ootab? Nagu ma aru saan, pean pumbalt kaane maha võtma, et sealt midagi vahetada saan. Kas on võimalik, et kaane eemaldades võib midagi laiali lennata või on lihtsam - kaas maha, uus tihend vms ja kaas peale tagasi?
Pilt

Pilt

Kasutaja avatar
amazon86
Foorumi veteran
Postitusi: 1481
Liitunud: 05 Veebr 2007, 21:51
Asukoht: Tallinn/Viljandi
Kontakt:

Re: Pumba remont 24TIC

PostitusPostitas amazon86 » 07 Apr 2015, 22:18

Ees ootab gaasihoova puksi ja tihendite vahetus. Kõigepealt pese pump jamast puhtaks, siis kaan ettevaatlikult pealt maha. Pärast tuleb jälgida, et gaasihoob õigesti tagasi saaks.
https://www.youtube.com/watch?v=b2uy4ei5Gho
Powered by Volvo
S60 02 2,4 D5 174 kw 546 Nm @ ratas
V60 14 2,0 D4
V70 08 2,4 D5 AWD 153 kw 492 Nm @ ratas
Volvode diagnostika VIDA/VOL-FCR.

myts
Foorumlane
Postitusi: 52
Liitunud: 25 Nov 2011, 10:36

Re: Pumba remont 24TIC

PostitusPostitas myts » 08 Apr 2015, 11:52

Otsustasin eile, et toon oma auto lõpuks" spetsialistide" käest ära, aitab küll, 4 kuud! väidetavalt kõik uus sees ja külmalt lonkab ning ajab halli ikka! Tahtsivad juba mootori molekulideks võtta, et "viga peab olema seal". Sellise lahendusega lihtsalt ei saa nõus olla.
Mida peab muidugi ütlema, et soojalt on hetkel kooslus äärmiselt nauditav.


Mine

Kes on foorumil

Kasutajad foorumit lugemas: Registreeritud kasutajaid pole ja 1 külaline