Kütusenäidik töötab vastupidi.

Moderaatorid: 760GLE, Igor, Henn, bronec

Juks
Foorumlane
Postitusi: 17
Liitunud: 02 Jaan 2014, 13:57

Kütusenäidik töötab vastupidi.

PostitusPostitas Juks » 01 Mär 2014, 21:35

Mure on siis järgnev: nimelt siis 940 2.3 96kw, näitab bensiini näidik vastupidi. Ehk kui kütust on paagis parasjagu, siis on seier nullis ja kütuse tuli põleb. Kui aga kütus hakkab otsa saama, (normaal juhul peaks tuli põlema hakkama ja seier langema), siis minul kustub kütuse tuli ära ja seier hakkab tõusma.
Kas kütuse lõppedes seier täitsa maksimaalsesse asendisse tõuseb, ei oska ma öelda, pole paaki tilgatumaks sõitnud.

Väidetavalt on pandud 700 seeria paagi andur ning kuskil on vaja vahetada paar juhet omavahel ära.
On ehk keegi varem sellise probleemiga silmitsi seisnud?
Kas saab ehk seda näidikut korda ilma kütusepumpa ja paagi lifti väljavõtmata?

Võtsin uurisin, et bensiin paaki sise lähevad kolm juhet, õigemini seal kimbus on neli juhet, kuid must on maa. Paaki lähevad roosa, pruun ja valge-hall. Süüte sisselülitades on valge-halli ja musta vahel 2,49V ja pruuni ning musta vahel 1,01V. Roosas pinget pole.

Mihkel.
Foorumi veteran
Postitusi: 817
Liitunud: 01 Nov 2009, 11:44
Asukoht: Rõuge kant
Kontakt:

Re: Kütusenäidik töötab vastupidi.

PostitusPostitas Mihkel. » 03 Mär 2014, 20:14

Autodata ütleb, et roosa juhtmega on tegemist paagisisese pumba toitega, mis peab maa vahel kindlasti 12V olema kui mootor käib. Võib aidata kahe üle jäänud juhtme ümber viskamine, aga pead ei anna. Ise olen vaid kellaploki enda külmjoodetega tegelenud, kuid see ei paista seda tüüpi häda olevat.
'88 760 V6 → '82 244 D24 → '97 V70 TDI → '97 S70 → '95 940 turrrbo → '04 S60 D5 → '01 V70 Bi-Fuel → '06 V70 AWD D5 → V70 2002 D5

855
142 '74

tnx
Foorumi veteran
Postitusi: 2701
Liitunud: 26 Apr 2007, 08:02

Re: Kütusenäidik töötab vastupidi.

PostitusPostitas tnx » 05 Mär 2014, 18:04

Nende ümberviskamistega peab veidike ettevaatlik ka olema. Süsteem peaks nii toimima, et juhtmest tuleb +12 peale ja siis andur on reostaat, mis seda erineva takistusega massi laseb. Kui nüüd vale juhtme massi lased, siis võib midagi läbi kärsata. Proovi lahtise juhtmega, proovi anduri takistust massi suhtes mõõta erineva kütusekogusega.

Juks
Foorumlane
Postitusi: 17
Liitunud: 02 Jaan 2014, 13:57

Re: Kütusenäidik töötab vastupidi.

PostitusPostitas Juks » 09 Mär 2014, 09:59

Kontrollisin, kas kütusetaseme muutudes muutub ka pinge neis kahes juhtmes. Jah muutub.

Võtsin vahetasin siis valge-halli ja pruuni juhtme omavahel ära. Kuid mitte mingisugust muutust ei toimunud. Näidik töötab täpselt samamoodi nagu ennem, ehk siis näitab vastupidi.

Kas see võib siiski mingi külmjoote viga olla?

Paagi sisemust lahti võttes on ilmselt tõenäosus, et midagi võib kätte pudeneda? Näiteks nagu paagilift?

tnx
Foorumi veteran
Postitusi: 2701
Liitunud: 26 Apr 2007, 08:02

Re: Kütusenäidik töötab vastupidi.

PostitusPostitas tnx » 10 Mär 2014, 17:59

Ei tohiks seal midagi pudeneda, kui hoolikalt teed.
Aga kui lahtiselt katsetad, siis arvesta, et ilma kaaneta kütusepaagist eralduvad aurud ja elektrisädemed ei tohi mitte kokku puutuda.
Teoreetiliselt on igasugu anomaaliaid võimalik tekitada kehva või katkise massiühendusega, aga siis võib elekter juba väga kavalaid teid pidi käia. Niisama külmjoode pigem ei pane näidikut tagurpidi tööle.

Juks
Foorumlane
Postitusi: 17
Liitunud: 02 Jaan 2014, 13:57

Re: Kütusenäidik töötab vastupidi.

PostitusPostitas Juks » 10 Mär 2014, 19:56

Sädeme ja bensiini aurudega olen kursis ning selliseid lollusi ei tee.

Massi ühendus on küll nigel ja püsib ausõnaga seal kinni. Teen selle korra ja vajadusel lahkan seda paagi sisest elu.

Paagist peaks mulle vastu vaatama bensiini pump ja paagilift.
Mis see kurikuulus paagilift endast kujutab? Selle küljes on ujuk, mis toimib reostaadina?

Kütusepaagi süsteem pole varem lahti kakkunud, selle pärast ka rumalad küsimused.


Mine

Kes on foorumil

Kasutajad foorumit lugemas: Registreeritud kasutajaid pole ja 16 külalist