1. leht 1-st

Jube õli veesärgis...

Postitatud: 20 Aug 2012, 16:52
Postitas usmin
Selline probleem, et mu 2,4 tdi 960 mootor otsustas suurema osa oma õli tagavaradest veesärki suruda. Tagajärjeks lõi radikal ühe punni maha ja kogu surve koos õliga lendas mootori ruumi laiali. Nii kaugele sain oma asjaga, et plokikaas sai maha kruvitud, lootuses näha tihendil vigastusi, neid ma ei leidnud. Niipalju oli, et üks plokikaane polt oli täielikult lahti oma pesas. Täpsustuseks niipalju, et kõik vedelik mis on plokis ja paistab kanalitest vastu seisab nagu vana mees ühel tasapinnal ega vaju kuhugile ära. Õli mis jäi mootorisse on iseenesest veevaba. Siit küsimus, et kas kellegil on olnud sarnast probleemi ja mis selle põhjustas.

Re: Jube õli veesärgis....

Postitatud: 20 Aug 2012, 17:23
Postitas ants
Kas õli radikas on jahutusradikas, kui jah siis on viga seal.
Omal kogemus v70-ga, kui jahutus radiaatoris said mõlemad
mahlad kokku ja paisupaagist hakkas "õunamoosi" välja ajama.
Aitas radika vahetus ja jahutussüsteemi läbipesu.

Re: Jube õli veesärgis....

Postitatud: 20 Aug 2012, 17:43
Postitas usmin
ants kirjutas:Kas õli radikas on jahutusradikas, kui jah siis on viga seal.
Omal kogemus v70-ga, kui jahutus radiaatoris said mõlemad
mahlad kokku ja paisupaagist hakkas "õunamoosi" välja ajama.
Aitas radika vahetus ja jahutussüsteemi läbipesu.


Tavaline eraldi asetsev jahutus radiks. Masin on manuaal kastiga.

Re: Jube õli veesärgis....

Postitatud: 20 Aug 2012, 18:16
Postitas ants
Sellisel juhul soovitan pea survestada ja kui see korras,
siis uus kaanetihend ja mootor kokku.

Re: Jube õli veesärgis....

Postitatud: 20 Aug 2012, 22:24
Postitas Volvo Club
Kaanes klapipesade vahel praod. Plokikaas on kuuma saanud.

Re: Jube õli veesärgis....

Postitatud: 21 Aug 2012, 01:28
Postitas amazon86
D24TIC on tavaliselt eraldiseisva õliradikaga, mida jahutatakse õhuga. D24T on jahuti, millest jookseb läbi jahutusvadelik. Omal oli sarnane probleem, alguses kahtlustasin ka jahutit aga viga oli ikka kaanes ja tihendis. Juba lahtine polt viitab sellele, et sai pole korras. Ebaühtlaselt pingutatud kaan ei kesta kaua, sama on ka tihendiga seal vahel. Kui ikka väga kõver ja pragusi täis, siis otsi uus kaan, soovitavalt AMC järelturu kaan.

Re: Jube õli veesärgis....

Postitatud: 21 Aug 2012, 12:27
Postitas usmin
Nagu ma asjadest aru saan, on ikka viga siis ploki kaanes, mitte plokis endas.
Sest kui ploki enda saab välistada, siis on isegi lootust.
Siit küsimus, et kas kellegil on ühte üleliigset ploki kaant, kuna pihustite maha kruttimisel selgus kurb tõsiasi, et ühe pihusti pesa keere on täielikult sile.
Või äkki annab sinna mingi puks või mõni teine suurema mõõduga keermega pihusti sisse kruttida.
Mootor on 2,4 TDI R6 KW ei tea kuna mootor on doonorilt peale tõstetud.

Re: Jube õli veesärgis....

Postitatud: 22 Aug 2012, 10:36
Postitas kunglavana
Kontrollida tuleb kindlasti ka plokki , pragu tekib keskele õli survekanali ja veesärgi vahele.
Tekib sellest,et ei kasutata uusi polte ja vanadega pingutatakse üle.
Remondiks kaks võimalust ;
1.ploki vahetus
2.õlikanali sulgemine selles kohas ja plokikaande uue õlituse viimine väljapoolt toruga.
Soovitan uurida ploki õlikanali ümbrust luubiga.See pragu on VW diislitel tüüpviga.
Klappidevahelised praod lasevad üldjuhul veesärki surve.

Re: Jube õli veesärgis....

Postitatud: 22 Aug 2012, 20:23
Postitas amazon86
Nüüd ma sain pihta, miks minu eluka eelmisel mootoril see toru värk küljes oli. :)