Jube õli veesärgis...

Moderaatorid: 760GLE, Igor, Henn, bronec

Kasutaja avatar
usmin
Kõva postitaja
Postitusi: 205
Liitunud: 27 Juul 2007, 17:30
Asukoht: Rapla 55683241

Jube õli veesärgis...

PostitusPostitas usmin » 20 Aug 2012, 16:52

Selline probleem, et mu 2,4 tdi 960 mootor otsustas suurema osa oma õli tagavaradest veesärki suruda. Tagajärjeks lõi radikal ühe punni maha ja kogu surve koos õliga lendas mootori ruumi laiali. Nii kaugele sain oma asjaga, et plokikaas sai maha kruvitud, lootuses näha tihendil vigastusi, neid ma ei leidnud. Niipalju oli, et üks plokikaane polt oli täielikult lahti oma pesas. Täpsustuseks niipalju, et kõik vedelik mis on plokis ja paistab kanalitest vastu seisab nagu vana mees ühel tasapinnal ega vaju kuhugile ära. Õli mis jäi mootorisse on iseenesest veevaba. Siit küsimus, et kas kellegil on olnud sarnast probleemi ja mis selle põhjustas.
Viimati muutis usmin, 03 Sept 2012, 20:18, muudetud 1 kord kokku.
VOLVO 240 2,3 GLE; VOLVO 740 2,4 TDI; VOLVO 940 2,4 TDI; VOLVO V70 2,5 TDI;

Kasutaja avatar
ants
Foorumi veteran
Postitusi: 4760
Liitunud: 17 Juun 2005, 17:15
Asukoht: Kunda taga metsas 5111459

Re: Jube õli veesärgis....

PostitusPostitas ants » 20 Aug 2012, 17:23

Kas õli radikas on jahutusradikas, kui jah siis on viga seal.
Omal kogemus v70-ga, kui jahutus radiaatoris said mõlemad
mahlad kokku ja paisupaagist hakkas "õunamoosi" välja ajama.
Aitas radika vahetus ja jahutussüsteemi läbipesu.
745 GL ´91; LR90 ´87.

Kasutaja avatar
usmin
Kõva postitaja
Postitusi: 205
Liitunud: 27 Juul 2007, 17:30
Asukoht: Rapla 55683241

Re: Jube õli veesärgis....

PostitusPostitas usmin » 20 Aug 2012, 17:43

ants kirjutas:Kas õli radikas on jahutusradikas, kui jah siis on viga seal.
Omal kogemus v70-ga, kui jahutus radiaatoris said mõlemad
mahlad kokku ja paisupaagist hakkas "õunamoosi" välja ajama.
Aitas radika vahetus ja jahutussüsteemi läbipesu.


Tavaline eraldi asetsev jahutus radiks. Masin on manuaal kastiga.
VOLVO 240 2,3 GLE; VOLVO 740 2,4 TDI; VOLVO 940 2,4 TDI; VOLVO V70 2,5 TDI;

Kasutaja avatar
ants
Foorumi veteran
Postitusi: 4760
Liitunud: 17 Juun 2005, 17:15
Asukoht: Kunda taga metsas 5111459

Re: Jube õli veesärgis....

PostitusPostitas ants » 20 Aug 2012, 18:16

Sellisel juhul soovitan pea survestada ja kui see korras,
siis uus kaanetihend ja mootor kokku.
745 GL ´91; LR90 ´87.

Kasutaja avatar
Volvo Club
Volvo Club liige
Postitusi: 1122
Liitunud: 15 Juun 2005, 21:12
Asukoht: Tallinn / Jüri
Kontakt:

Re: Jube õli veesärgis....

PostitusPostitas Volvo Club » 20 Aug 2012, 22:24

Kaanes klapipesade vahel praod. Plokikaas on kuuma saanud.
Pildialbumid http://picasaweb.google.com/volvoclubestonia
Haagissuvila rent
56495585; 56495125
www.volvoclub.ee
SKYPE: volvoclub

Kasutaja avatar
amazon86
Foorumi veteran
Postitusi: 1481
Liitunud: 05 Veebr 2007, 21:51
Asukoht: Tallinn/Viljandi
Kontakt:

Re: Jube õli veesärgis....

PostitusPostitas amazon86 » 21 Aug 2012, 01:28

D24TIC on tavaliselt eraldiseisva õliradikaga, mida jahutatakse õhuga. D24T on jahuti, millest jookseb läbi jahutusvadelik. Omal oli sarnane probleem, alguses kahtlustasin ka jahutit aga viga oli ikka kaanes ja tihendis. Juba lahtine polt viitab sellele, et sai pole korras. Ebaühtlaselt pingutatud kaan ei kesta kaua, sama on ka tihendiga seal vahel. Kui ikka väga kõver ja pragusi täis, siis otsi uus kaan, soovitavalt AMC järelturu kaan.
Powered by Volvo
S60 02 2,4 D5 174 kw 546 Nm @ ratas
V60 14 2,0 D4
V70 08 2,4 D5 AWD 153 kw 492 Nm @ ratas
Volvode diagnostika VIDA/VOL-FCR.

Kasutaja avatar
usmin
Kõva postitaja
Postitusi: 205
Liitunud: 27 Juul 2007, 17:30
Asukoht: Rapla 55683241

Re: Jube õli veesärgis....

PostitusPostitas usmin » 21 Aug 2012, 12:27

Nagu ma asjadest aru saan, on ikka viga siis ploki kaanes, mitte plokis endas.
Sest kui ploki enda saab välistada, siis on isegi lootust.
Siit küsimus, et kas kellegil on ühte üleliigset ploki kaant, kuna pihustite maha kruttimisel selgus kurb tõsiasi, et ühe pihusti pesa keere on täielikult sile.
Või äkki annab sinna mingi puks või mõni teine suurema mõõduga keermega pihusti sisse kruttida.
Mootor on 2,4 TDI R6 KW ei tea kuna mootor on doonorilt peale tõstetud.
VOLVO 240 2,3 GLE; VOLVO 740 2,4 TDI; VOLVO 940 2,4 TDI; VOLVO V70 2,5 TDI;

kunglavana
Uustulnukas
Postitusi: 5
Liitunud: 11 Apr 2011, 13:45

Re: Jube õli veesärgis....

PostitusPostitas kunglavana » 22 Aug 2012, 10:36

Kontrollida tuleb kindlasti ka plokki , pragu tekib keskele õli survekanali ja veesärgi vahele.
Tekib sellest,et ei kasutata uusi polte ja vanadega pingutatakse üle.
Remondiks kaks võimalust ;
1.ploki vahetus
2.õlikanali sulgemine selles kohas ja plokikaande uue õlituse viimine väljapoolt toruga.
Soovitan uurida ploki õlikanali ümbrust luubiga.See pragu on VW diislitel tüüpviga.
Klappidevahelised praod lasevad üldjuhul veesärki surve.

Kasutaja avatar
amazon86
Foorumi veteran
Postitusi: 1481
Liitunud: 05 Veebr 2007, 21:51
Asukoht: Tallinn/Viljandi
Kontakt:

Re: Jube õli veesärgis....

PostitusPostitas amazon86 » 22 Aug 2012, 20:23

Nüüd ma sain pihta, miks minu eluka eelmisel mootoril see toru värk küljes oli. :)
Powered by Volvo
S60 02 2,4 D5 174 kw 546 Nm @ ratas
V60 14 2,0 D4
V70 08 2,4 D5 AWD 153 kw 492 Nm @ ratas
Volvode diagnostika VIDA/VOL-FCR.


Mine

Kes on foorumil

Kasutajad foorumit lugemas: Registreeritud kasutajaid pole ja 6 külalist