940 D24TiC Turbo õhtal?
Moderaatorid: 760GLE, Igor, Henn, bronec
940 D24TiC Turbo õhtal?
Et siis isend aastast 94 mille hiljuti(19.08) ostsin suutis mind eile üllatada! Koju jõudes kadus jõud ja kohati oli mootorist kuulda imelikku klõbinat pluss tagant suitses nagu vedur. Õli varrast vaatasin eile hommikul ja see ei näidanud miskit, valasin liitri juurde ja sain normi kätte.
Kodus siis proovisin seda kolinat üles leida ja mängisin gaasiga kui äkki oli terve õu musta suitsu all ja terve auto musta tolmu kihi all:) Ehk siis minu arvates hakkas õli turbost sisselaskesse jooksma ja siis koos küttega plahvatama(arvan et see imelik klõbin/kolin võiski sellest olla, et õli läks kolvi peale põlema).
Kui turbo lõdviku lahti võtsin siis oli see igatpidi õlikihine, võlli ringi ajades on see raske ja kerge loks on sees.
Et siis teadjamad mehed, mis arvate kas võib mu jutu põhjal arvata turbo kulumist või on mingi muu variant ka kuidas õli silindrisse saab. Plokikaane tihendit kahtlustan ka veidi aga ei usu et sealt nii palju teda otse mootorisse minna võib. Kas keegi teab mõnda head kohta kus parandatakse turbosid ja kas on selle mõtet, või uus otsida?
Ahjaa, õritasin netist otsida sellele mootorile mingeid mootori remondi manuaale aga ei leidnud miskit? Ellmine auto oli mitsu ja selle kohta sain kõik kirjanduse PDFina arvutisse.
Äkki keegi soovitab/viitab kust leiaksin mingit remondi manuaali?
Kodus siis proovisin seda kolinat üles leida ja mängisin gaasiga kui äkki oli terve õu musta suitsu all ja terve auto musta tolmu kihi all:) Ehk siis minu arvates hakkas õli turbost sisselaskesse jooksma ja siis koos küttega plahvatama(arvan et see imelik klõbin/kolin võiski sellest olla, et õli läks kolvi peale põlema).
Kui turbo lõdviku lahti võtsin siis oli see igatpidi õlikihine, võlli ringi ajades on see raske ja kerge loks on sees.
Et siis teadjamad mehed, mis arvate kas võib mu jutu põhjal arvata turbo kulumist või on mingi muu variant ka kuidas õli silindrisse saab. Plokikaane tihendit kahtlustan ka veidi aga ei usu et sealt nii palju teda otse mootorisse minna võib. Kas keegi teab mõnda head kohta kus parandatakse turbosid ja kas on selle mõtet, või uus otsida?
Ahjaa, õritasin netist otsida sellele mootorile mingeid mootori remondi manuaale aga ei leidnud miskit? Ellmine auto oli mitsu ja selle kohta sain kõik kirjanduse PDFina arvutisse.
Äkki keegi soovitab/viitab kust leiaksin mingit remondi manuaali?
Parimat,
Raigo
Raigo
- SassGuss
- Kreisi postitaja
- Postitusi: 492
- Liitunud: 16 Juul 2007, 11:53
- Asukoht: Tallinn, Lasnamäe...
- Kontakt:
Re: 940 D24TiC Turbo õhtal?
Juttu järgi oleks nagu hammasrihm üle hüppand. Klõbin on hilja pritse, ja kui hilja pritse, siis sinine suits. Õli sisselaskes on norm nähtavus, kuigi ei pea olema seda palju seal. Hammasrihma vahetasid ikka?
V70 2.5 TDI Aut. 99a. Turbo Kuur
744 D2.4 M47 90a. Eakas
745 D2.4 M47 88a. Troll
944 D24TIC 91a. TurboPeldik
744 mingi bensu motoga. Nahhuj mul seda vaja???
744 D2.4 M47 90a. Eakas
745 D2.4 M47 88a. Troll
944 D24TIC 91a. TurboPeldik
744 mingi bensu motoga. Nahhuj mul seda vaja???
- vanapeer
- Foorumi veteran
- Postitusi: 6781
- Liitunud: 02 Juul 2005, 01:31
- Asukoht: valges majakeses mere ääres
- Kontakt:
Re: 940 D24TiC Turbo õhtal?
Volvo on selline soliidsete meeste masin - nüüd ostad raamatud.
Re: 940 D24TiC Turbo õhtal?
Nagu ma aru saan, siis õli viga ei saa olla, sest õli ei olnud.
Kui kaane tihend oleks siis poleks jahutusvedelikku ka.
Ja kui turbo raskelt ringi käib siis ei ole vaja põhjust kaugelt otsida.
Sassi jutt rihma viskamise kohta on veidi kahtlane- kui pritse hiljaks jääb pole kiiret rõhutõusu seega ka diisli kärinat.
Suitseb selle eest tõepoolest nagu põrguline.
Kui turbo kinni jooksis siis on väljalase piiratud, sisselaskest rääkimata.
Sõita sellise asjaga ei soovita, sest kõik see põlemata kütus lõpetab tahmana karteris.
Manuaalidega on nii, et D24 on võlusõna ning selle kohta leiab kõik. TD ja TDiC on raamatupodidest leitav.
Kui kaane tihend oleks siis poleks jahutusvedelikku ka.
Ja kui turbo raskelt ringi käib siis ei ole vaja põhjust kaugelt otsida.
Sassi jutt rihma viskamise kohta on veidi kahtlane- kui pritse hiljaks jääb pole kiiret rõhutõusu seega ka diisli kärinat.
Suitseb selle eest tõepoolest nagu põrguline.
Kui turbo kinni jooksis siis on väljalase piiratud, sisselaskest rääkimata.
Sõita sellise asjaga ei soovita, sest kõik see põlemata kütus lõpetab tahmana karteris.
Manuaalidega on nii, et D24 on võlusõna ning selle kohta leiab kõik. TD ja TDiC on raamatupodidest leitav.
- ants
- Foorumi veteran
- Postitusi: 4760
- Liitunud: 17 Juun 2005, 17:15
- Asukoht: Kunda taga metsas 5111459
Re: 940 D24TiC Turbo õhtal?
Kui Sul on vahejahuti, siis vaata mis sealt välja voolab,
sest kui diisel õli pealt käima hakkab, ütlevad kepsud
küljepealt tere.
sest kui diisel õli pealt käima hakkab, ütlevad kepsud
küljepealt tere.
745 GL ´91; LR90 ´87.
Re: 940 D24TiC Turbo õhtal?
SassGuss kirjutas:Juttu järgi oleks nagu hammasrihm üle hüppand. Klõbin on hilja pritse, ja kui hilja pritse, siis sinine suits. Õli sisselaskes on norm nähtavus, kuigi ei pea olema seda palju seal. Hammasrihma vahetasid ikka?
Hammasrihma pole vaatanud aga tagant tuli turbo tööle hakates puhas must toss!
Parimat,
Raigo
Raigo
Re: 940 D24TiC Turbo õhtal?
kirsipuu kirjutas:Nagu ma aru saan, siis õli viga ei saa olla, sest õli ei olnud.
Kui kaane tihend oleks siis poleks jahutusvedelikku ka.
Ja kui turbo raskelt ringi käib siis ei ole vaja põhjust kaugelt otsida.
Sassi jutt rihma viskamise kohta on veidi kahtlane- kui pritse hiljaks jääb pole kiiret rõhutõusu seega ka diisli kärinat.
Suitseb selle eest tõepoolest nagu põrguline.
Kui turbo kinni jooksis siis on väljalase piiratud, sisselaskest rääkimata.
Sõita sellise asjaga ei soovita, sest kõik see põlemata kütus lõpetab tahmana karteris.
Manuaalidega on nii, et D24 on võlusõna ning selle kohta leiab kõik. TD ja TDiC on raamatupodidest leitav.
Jahutusvedelikku kadus ka päevaga 1.5 liitrit:) Turbo otseselt kinni pole aga täitsa tihkelt liigub.
Huvitav kas peaks alustama hoopis kaane tihendi vahetusest!
Ja see klõbin(mis tuleb hetkeks) tuletab täpselt seda häält meelde mida mootor teeb kui talvel eetrit anda( ammusest aegadest mäletan, mitte et ma sellele autoleoleks eetrit andnud).
Parimat,
Raigo
Raigo
Re: 940 D24TiC Turbo õhtal?
ants kirjutas:Kui Sul on vahejahuti, siis vaata mis sealt välja voolab,
sest kui diisel õli pealt käima hakkab, ütlevad kepsud
küljepealt tere.
Selge võtan cooleri maha ja kui sealt õli tuleb siis on jama jah?
Parimat,
Raigo
Raigo
- SassGuss
- Kreisi postitaja
- Postitusi: 492
- Liitunud: 16 Juul 2007, 11:53
- Asukoht: Tallinn, Lasnamäe...
- Kontakt:
Re: 940 D24TiC Turbo õhtal?
1,5 liitrit tosooli päevas???? Millest me räägime... COOLERi kindlasti ei ole mõttet vaadata. Ja kaua sõidad sellise tosooli kuluga? Kaanes kindlasti juba auk sees.
V70 2.5 TDI Aut. 99a. Turbo Kuur
744 D2.4 M47 90a. Eakas
745 D2.4 M47 88a. Troll
944 D24TIC 91a. TurboPeldik
744 mingi bensu motoga. Nahhuj mul seda vaja???
744 D2.4 M47 90a. Eakas
745 D2.4 M47 88a. Troll
944 D24TIC 91a. TurboPeldik
744 mingi bensu motoga. Nahhuj mul seda vaja???
Re: 940 D24TiC Turbo õhtal?
SassGuss kirjutas:1,5 liitrit tosooli päevas???? Millest me räägime... COOLERi kindlasti ei ole mõttet vaadata. Ja kaua sõidad sellise tosooli kuluga? Kaanes kindlasti juba auk sees.
Veepritse sai uue tähenduse...
Kui kaanes auku pole siis kõver on see nüüdseks kindlasti.
Hakka heaga uut kaant otsima- uue otsa oma, 900se pealt, hüdrotõukuritega.
Tõenäoliselt ka turbot, see peab kergelt liikuma.
Müüja vist rääkis asja ilusamaks kui tegelikult oli- aga kunagi ei saa halba karmat ja kokkusattumust välistada.
Re: 940 D24TiC Turbo õhtal?
SassGuss kirjutas:1,5 liitrit tosooli päevas???? Millest me räägime... COOLERi kindlasti ei ole mõttet vaadata. Ja kaua sõidad sellise tosooli kuluga? Kaanes kindlasti juba auk sees.
Ega ma kaua ei sõitnudki ju, kaks päeva ja kõik:)
Parimat,
Raigo
Raigo
Re: 940 D24TiC Turbo õhtal?
Pakun, et "Tank" sai kuuma- kaan kõver või mõrane!
Kolinat põhjustas jahutusvedelik põlemiskambris!
Kolinat põhjustas jahutusvedelik põlemiskambris!
- amazon86
- Foorumi veteran
- Postitusi: 1483
- Liitunud: 05 Veebr 2007, 21:51
- Asukoht: Tallinn/Viljandi
- Kontakt:
Re: 940 D24TiC Turbo õhtal?
Ega siin muud pole kui mootor maha ja laiali, siis saab hinnata, mis seisus plokikaas on. Mõrad on seal kindlasti olemas, oleneb kui sügavad.
Powered by Volvo
S60 02 2,4 D5 174 kw 546 Nm @ ratas
V60 14 2,0 D4
V70 08 2,4 D5 AWD 153 kw 492 Nm @ ratas
Volvode diagnostika VIDA/VOL-FCR.
S60 02 2,4 D5 174 kw 546 Nm @ ratas
V60 14 2,0 D4
V70 08 2,4 D5 AWD 153 kw 492 Nm @ ratas
Volvode diagnostika VIDA/VOL-FCR.
Re: 940 D24TiC Turbo õhtal?
Nii täna siis võtsin turbo ja vahejahuti maha. Vahejahuti oli õli kihine. Fakt on kindel et õli läks ikkagi turbo kaudu sisselaskesse, mitte kaane vahelt. Lähiajal hakkan kaant ka maha võtma.
Üritan teha tasa ja targu, ehk sõuan kaugemalegi
Üritan teha tasa ja targu, ehk sõuan kaugemalegi
Parimat,
Raigo
Raigo
Kes on foorumil
Kasutajad foorumit lugemas: Registreeritud kasutajaid pole ja 3 külalist