Stange K. kirjutas:Pühapäeval oli ilus ilm. Võtsin välja soveedi-aegse padrunivõtmete komplekti ja pisut pusides oligi plokikaas käes. Hea uudis on see, et väljalaske kollektori mutrid tulid kõik ilusti ära. Oma osa mutrite valutul eraldumisel oli kindlasti MoS2 eraldusõlil, mida paar päeva hommikul ja õhtul neile peale piserdasin, aga sellega head uudised ka lõpevad. Silindrites oli vesi ja kaanes praod. Nii et vaja on vähemalt kaheksa klapiga plokikaant ja hammasrihma plastmasskatet (eelmine on pisut sulanud).
Küll aga hakkasin mõtlema Kristjani jutupeale, et tal oli samuti "õhulugeja viga" ja kas ma sain õigesti aru: probleem lahenes peale plokikaane tihendi vahetust?
Hetkel lõpetuseks: Plokikaane vahetus läheb algsest teemast ehk kaugele, aga õhulugeja viga tuleb ju ära parandada eksole.
Kaane remont ei lahendanud "õhulugeja viga". See peidab ennast siiani kusagil mujal. Võib olla natuke paremaks läks. Lahendas jahutusvedeliku kadumise ja tagasituleku müsteeriumi ja hommikul külmalt 3 silindriga käimise müsteeriumi. Kusjuures mingit auru ei eraldanud ja jahutusvedelik oli kena puhas.