940 2,4TiC turbo teema

Moderaatorid: 760GLE, Igor, Henn, bronec

rmann
Foorumlane
Postitusi: 39
Liitunud: 14 Jaan 2013, 14:24
Asukoht: Tallinn

940 2,4TiC turbo teema

PostitusPostitas rmann » 29 Mai 2014, 09:22

Hei.
Siin kindlasti palju targemat rahvast kui mina sellel alal.
Mis siis juhtus ?
Suurt midagi aga eila avastasin et turbo rõhk nagu üldse ei tõuse.
Ennem oli linnas sõites 0,5 saavutada kui just mitte kukepea siis kukesupp kindlasti ehk siis tavaline.
Nüüd eile maanteel tallates pika pigistamise peale laisalt 0,2 vaevalt.

Mida peaksin vaatama või ettevaatama ?
Mis oleks selliste sümptomitega teha vaja ja kuhu poole joosta ?

Mõtlik R
VW Golf IV 1,9 td ´01
Citroen C4 1,6 '09
Citroen C4 GP 1,6Tdi ´07
Nissan Patrol Y60 2,8td '96
Nissan Patrol 260 2,8d '96
UAZ 31512 2,4b '93

Kasutaja avatar
amazon86
Foorumi veteran
Postitusi: 1482
Liitunud: 05 Veebr 2007, 21:51
Asukoht: Tallinn/Viljandi
Kontakt:

Re: 940 2,4TiC turbo teema

PostitusPostitas amazon86 » 29 Mai 2014, 11:20

Mõni lõdvik puruks või turbo wastegate lahtisesse asendisse kinni jäänud. 0,5 bar on TIC jaoks vähe.
Powered by Volvo
S60 02 2,4 D5 174 kw 546 Nm @ ratas
V60 14 2,0 D4
V70 08 2,4 D5 AWD 153 kw 492 Nm @ ratas
Volvode diagnostika VIDA/VOL-FCR.

hawker
Kõva postitaja
Postitusi: 119
Liitunud: 05 Dets 2011, 22:04

Re: 940 2,4TiC turbo teema

PostitusPostitas hawker » 04 Juun 2014, 15:05

amazon86 kirjutas:Mõni lõdvik puruks või turbo wastegate lahtisesse asendisse kinni jäänud. 0,5 bar on TIC jaoks vähe.

Palju normaalne oleks? Mul puhub käruga kiirendades 0.8, muidu ka nii 0,5...0,6.

Kasutaja avatar
amazon86
Foorumi veteran
Postitusi: 1482
Liitunud: 05 Veebr 2007, 21:51
Asukoht: Tallinn/Viljandi
Kontakt:

Re: 940 2,4TiC turbo teema

PostitusPostitas amazon86 » 04 Juun 2014, 20:05

0,9 bar peaks ikka ära puhma.
Powered by Volvo
S60 02 2,4 D5 174 kw 546 Nm @ ratas
V60 14 2,0 D4
V70 08 2,4 D5 AWD 153 kw 492 Nm @ ratas
Volvode diagnostika VIDA/VOL-FCR.

rmann
Foorumlane
Postitusi: 39
Liitunud: 14 Jaan 2013, 14:24
Asukoht: Tallinn

Re: 940 2,4TiC turbo teema

PostitusPostitas rmann » 25 Juun 2014, 10:22

Voolik oli selle põhjuseks jah !
VW Golf IV 1,9 td ´01
Citroen C4 1,6 '09
Citroen C4 GP 1,6Tdi ´07
Nissan Patrol Y60 2,8td '96
Nissan Patrol 260 2,8d '96
UAZ 31512 2,4b '93


Mine

Kes on foorumil

Kasutajad foorumit lugemas: Registreeritud kasutajaid pole ja 3 külalist