940 Salongi radiaatori vahetusest

Moderaatorid: 760GLE, Igor, Henn, bronec

Kasutaja avatar
hypnotiza
Volvo Club liige
Postitusi: 3157
Liitunud: 20 Mai 2008, 22:43
Asukoht: Jüri
Kontakt:

940 Salongi radiaatori vahetusest

PostitusPostitas hypnotiza » 26 Dets 2010, 15:47

Kuidas siis on, kas tõepoolest peab kogu armatuuri maha kiskuma ja alles siis pääseb kuidagimoodi asjale ligi? Muud varianti pole? Tean, et 850'nel pääseb asjale õige lihtsalt ligi.
Ehk on keegi kunagi mingit surra-murrat teinud, nt. lõiganud armatuuri keskmise osa küljed lahti ja hiljem kinnitanud need? Talupojameheliku loogika abil peaks ju kuidagi lihtsamalt ka saama...

Edit:
Kui kellelgi on ka pildimaterjali selle vahetusest, siis võiks lisada! Vadis'est väga midagi tarka peale armatuuri eemaldamise juhendi ei leidnud!

Kasutaja avatar
SassGuss
Kreisi postitaja
Postitusi: 492
Liitunud: 16 Juul 2007, 11:53
Asukoht: Tallinn, Lasnamäe...
Kontakt:

Re: 940 Salongi radiaatori vahetusest

PostitusPostitas SassGuss » 26 Dets 2010, 17:21

Armatuuri demontaazh on mingi tunnike, kui esimest korda teed.
V70 2.5 TDI Aut. 99a. Turbo Kuur
744 D2.4 M47 90a. Eakas
745 D2.4 M47 88a. Troll
944 D24TIC 91a. TurboPeldik
744 mingi bensu motoga. Nahhuj mul seda vaja???

Kasutaja avatar
Juhan
Kõva postitaja
Postitusi: 186
Liitunud: 30 Juul 2009, 11:56
Asukoht: Tartu

Re: 940 Salongi radiaatori vahetusest

PostitusPostitas Juhan » 27 Dets 2010, 17:29

http://www.volvoclub.org.uk/faq/HeaterCoreReplacement.htm

Seal on üsna detailselt kirjeldatud kogu tööd.

Kui sul on konditsioneerita mudel, on õhukast teistsugune ja radika saab vahetada lihtsamalt: eemaldad gaasipedaali ja vasakpoolse keskkonsooli paneeli, ühendad voolikud, trossid ja soojakraani lahti ja seejärel saab radika pedaalide juurde tõmmata.

Kasutaja avatar
hypnotiza
Volvo Club liige
Postitusi: 3157
Liitunud: 20 Mai 2008, 22:43
Asukoht: Jüri
Kontakt:

Re: 940 Salongi radiaatori vahetusest

PostitusPostitas hypnotiza » 27 Dets 2010, 21:00

Juhan kirjutas:http://www.volvoclub.org.uk/faq/HeaterCoreReplacement.htm

Seal on üsna detailselt kirjeldatud kogu tööd.

Kui sul on konditsioneerita mudel, on õhukast teistsugune ja radika saab vahetada lihtsamalt: eemaldad gaasipedaali ja vasakpoolse keskkonsooli paneeli, ühendad voolikud, trossid ja soojakraani lahti ja seejärel saab radika pedaalide juurde tõmmata.



Tänud väga asjaliku vastuse eest! Just midagi sellist ma silmas pidasingi selle lihtsustatud variandi all! Kui asja ära teen, siis katsun ka reaalset pildimaterjali salvestada!


Mine

Kes on foorumil

Kasutajad foorumit lugemas: Registreeritud kasutajaid pole ja 2 külalist