D24 turbo

Moderaatorid: 760GLE, Igor, Henn, bronec

Karelitos
Foorumlane
Postitusi: 22
Liitunud: 10 Apr 2020, 17:58

D24 turbo

PostitusPostitas Karelitos » 16 Mai 2020, 19:42

Tekkis siis selline küsimus, et kas keegi on pannud d24tic mootorile mingi teise turbo peale. Endal projekt pooleli ja ei oska turbot valida.
Sellist turbot sooviks milline annab jõudu juurde ja ei ole liiga suur.

Kasutaja avatar
JanP
Kõva postitaja
Postitusi: 286
Liitunud: 03 Jaan 2015, 12:07
Asukoht: Tartu

Re: D24 turbo

PostitusPostitas JanP » 16 Mai 2020, 20:49

2x240

Kasutaja avatar
amazon86
Foorumi veteran
Postitusi: 1477
Liitunud: 05 Veebr 2007, 21:51
Asukoht: Tallinn/Viljandi
Kontakt:

Re: D24 turbo

PostitusPostitas amazon86 » 17 Mai 2020, 19:59

Omal ajal aretasin Audi 2,5 TDI V6 GT2052V muutuvgeomeetria turbo peale. Madalat momenti andis päris palju juurde, koos 12 mm pumbaga tõmbas rattast 99 kw ja 308 Nm. Kui tehaseseades 940 D24T kiirendab kolmanda käiguga 40-90 km/h 11 sekundiga, siis ma sain lõpuks 6,1. Edu leiutamisel.
Powered by Volvo
S60 02 2,4 D5 174 kw 546 Nm @ ratas
V60 14 2,0 D4
V70 08 2,4 D5 AWD 153 kw 492 Nm @ ratas
Volvode diagnostika VIDA/VOL-FCR.

Kasutaja avatar
Kodan1k
Foorumlane
Postitusi: 48
Liitunud: 15 Dets 2015, 23:27

Re: D24 turbo

PostitusPostitas Kodan1k » 18 Mai 2020, 19:54

Endal plaanis ka GT2052V panna, sai juba soetatud ka, aga pole jõudnud veel külge visata. Kuidas sa geomeetria juhtimise lahendasid?
Volvo 945 '92 B230FB > B230FT
Volvo 945 '94 D24TIC

Kasutaja avatar
amazon86
Foorumi veteran
Postitusi: 1477
Liitunud: 05 Veebr 2007, 21:51
Asukoht: Tallinn/Viljandi
Kontakt:

Re: D24 turbo

PostitusPostitas amazon86 » 18 Mai 2020, 21:17

Sai rõhu peale tehtud. Originaal turbo membraan ja rõhuregulaator vahel. Kõige parem ei saanud, kuid toimis küll.
Powered by Volvo
S60 02 2,4 D5 174 kw 546 Nm @ ratas
V60 14 2,0 D4
V70 08 2,4 D5 AWD 153 kw 492 Nm @ ratas
Volvode diagnostika VIDA/VOL-FCR.

Kasutaja avatar
Kodan1k
Foorumlane
Postitusi: 48
Liitunud: 15 Dets 2015, 23:27

Re: D24 turbo

PostitusPostitas Kodan1k » 19 Mai 2020, 19:14

amazon86 kirjutas:Sai rõhu peale tehtud. Originaal turbo membraan ja rõhuregulaator vahel. Kõige parem ei saanud, kuid toimis küll.

Aga kas töötas sujuvalt või tõmbas boosti liiga järsku alla vms?
Volvo 945 '92 B230FB > B230FT
Volvo 945 '94 D24TIC

Kasutaja avatar
amazon86
Foorumi veteran
Postitusi: 1477
Liitunud: 05 Veebr 2007, 21:51
Asukoht: Tallinn/Viljandi
Kontakt:

Re: D24 turbo

PostitusPostitas amazon86 » 20 Mai 2020, 09:04

Pigem oli probleem reageerimisega, korraks lööb boosti nii ülesse. Siis sai labade asendit nii regullitud, et üle 1,5 bar ei löönud.
Powered by Volvo
S60 02 2,4 D5 174 kw 546 Nm @ ratas
V60 14 2,0 D4
V70 08 2,4 D5 AWD 153 kw 492 Nm @ ratas
Volvode diagnostika VIDA/VOL-FCR.

Kasutaja avatar
Kodan1k
Foorumlane
Postitusi: 48
Liitunud: 15 Dets 2015, 23:27

Re: D24 turbo

PostitusPostitas Kodan1k » 20 Mai 2020, 20:51

amazon86 kirjutas:Pigem oli probleem reageerimisega, korraks lööb boosti nii ülesse. Siis sai labade asendit nii regullitud, et üle 1,5 bar ei löönud.

Ning kui labade asendit reguleerisid, siis tuli ka boost sellevõrra hiljem?
Volvo 945 '92 B230FB > B230FT
Volvo 945 '94 D24TIC

Kasutaja avatar
amazon86
Foorumi veteran
Postitusi: 1477
Liitunud: 05 Veebr 2007, 21:51
Asukoht: Tallinn/Viljandi
Kontakt:

Re: D24 turbo

PostitusPostitas amazon86 » 21 Mai 2020, 12:06

Natuke hiljem jah, kuid parem ikka kui originaaliga.
Powered by Volvo
S60 02 2,4 D5 174 kw 546 Nm @ ratas
V60 14 2,0 D4
V70 08 2,4 D5 AWD 153 kw 492 Nm @ ratas
Volvode diagnostika VIDA/VOL-FCR.

Kasutaja avatar
Kodan1k
Foorumlane
Postitusi: 48
Liitunud: 15 Dets 2015, 23:27

Re: D24 turbo

PostitusPostitas Kodan1k » 30 Mai 2020, 11:56

Sain nüüd eelmine nädal külge panna GT2052V, originaal turbo membraaniga. Linnas on nüüd ikka poole parem sõita, kui ennem tuli 1.5bar kuskil 3100rpm, siis tuleb nüüd sama rõhk 1900-2000rpm. Juhtimisel on ka kaks miinust, et lööb korra 1.7bar ning siis viskab järsult 1.4bar ning kiirendusel käib tuntav jõnks läbi, see on tõenäoliselt sellest, et geomeetria tahab ennast kiirendusel ise kinni tõmmata kui on algselt kinnises asendis. Teine asi on see, et maanteel on rõhk liiga kõrge, 90/110'ga sõites 1.0-1.3bar, ehk siis arvatavasti geomeetria täiesti kinni, võiks olla kuskil 0.5bar nagu enamus autodel ning geomeetria pooles asendis, siis ei oleks vastusurve nii suur. Ideaalis peaks tegema vnt ja lda juhtimise arduino peale.
Volvo 945 '92 B230FB > B230FT
Volvo 945 '94 D24TIC

Kasutaja avatar
amazon86
Foorumi veteran
Postitusi: 1477
Liitunud: 05 Veebr 2007, 21:51
Asukoht: Tallinn/Viljandi
Kontakt:

Re: D24 turbo

PostitusPostitas amazon86 » 30 Mai 2020, 20:44

Tubli töö. Arduino lahendust hakkasin ise ka tegema, kuid siis sai isu otsa. Ma proovisin vaakumi lahendust, D5 turbo juhtsolenoidiga. Lisaks oleks vaja veel gaasipedaali asendiandurit.
Powered by Volvo
S60 02 2,4 D5 174 kw 546 Nm @ ratas
V60 14 2,0 D4
V70 08 2,4 D5 AWD 153 kw 492 Nm @ ratas
Volvode diagnostika VIDA/VOL-FCR.


Mine

Kes on foorumil

Kasutajad foorumit lugemas: Registreeritud kasutajaid pole ja 2 külalist