1. leht 1-st

K:740 90a 80kw 155bar pihustite remont

Postitatud: 29 Dets 2018, 21:37
Postitas Sax82
Kas keegi on vahetanud 7/9 sajase pihusti otsi ka eraldi mitte koos selle mutriga?
Hetkeline kalkull läheks koos otste/sise seibide/mutritega +regull ~ 400€
Oskab teadjama ehk öelda mis hinnaga uusi leidub või jääb pihustid pidama ka vana mutriga? Kontrollis öeldi , et lootusetu on jätta vana mutter.
Kõik 6 tk käisid testimisel ning ~110-130 bar vahele jäivad rõhud.
Pihusti enda peal 155 bar .
Autoks 740 1990a 80kw D
Pilt

Re: K:740 90a 80kw 155bar pihustite remont

Postitatud: 03 Jaan 2019, 13:36
Postitas kloox
Aga miks sa neid remontima tahad hakata?
Kui pinnad puhtad ja etteantud nm kinni keerata,siis peavad küll.Bmw-l sai vedrule seib alla pandud,et rõhk õigeks saaks jälle,kui pihustab korralikult,siis miks vahetada neid?

Re: K:740 90a 80kw 155bar pihustite remont

Postitatud: 03 Jaan 2019, 21:57
Postitas Sax82
Rõhud olid väiksed ning külmalt pihustid "kusesid" mootor lonkas väga hullult. Sain juba uued toprani otsad kätte ning pihusti sees vaheseibid. Ka uued alusseibid sai soetatud , need mõnikend sent tk ning saada leti kaubana. Homme lähevad vahetusse ja regulli. Pidama ei pidavat jääma pihusti ise .
Minupärast võib teema kustutada :!:

Re: K:740 90a 80kw 155bar pihustite remont

Postitatud: 08 Jaan 2019, 09:16
Postitas mhovi
Teema on huvitav ja aktuaalne. Jändan pihustitega, kuid on arvamusi, et probleem võib tuleneda praegu müüdavast kütusest. Mul on juhuslikult sattunud mitteturbo mootorile turbomootori pump. Seega rõhud erinevad. Viis aastat on toiminud suurepäraselt. Aga nüüd järsku kiirendustestis probleemid.

Re: K:740 90a 80kw 155bar pihustite remont

Postitatud: 09 Jaan 2019, 07:57
Postitas Sax82
Põllumeestelt olla kuulda, et diislit kevad künniks ka enam kokku osta pole mõtet. Pidavat ära õliks lagunema :|