2. leht 3-st

Postitatud: 11 Mär 2008, 17:23
Postitas madtuning
ei ole hullu, ise õpin vahelduseks rootsi keelt, et tulevikus sealtpoolt sidemeidpidi vajaminevaid asju hankida :wink:

Postitatud: 25 Aug 2008, 18:55
Postitas daf921
Sain siis kauaoodatud luku USAst kätte: http://store.summitracing.com/partdetai ... N=700+150+


Ei ole veel alla paigaldanud ja vast praegu ei tee ka seda. Mootor otsustas külje pealt kepsu näidata mulle.. :?

Postitatud: 25 Aug 2008, 19:00
Postitas vanapeer
:D mis siis veel lukuga juhtuma hakkab :)

Postitatud: 26 Aug 2008, 07:14
Postitas daf921
eks ta hakkab valu saama kyll jah..... 8) Muidu poleks teda ostnudki....

Postitatud: 26 Aug 2008, 08:43
Postitas vanapeer
:roll: Aga kuidas juhtub nii, et keps tuleb külljepealt välja?

Postitatud: 26 Aug 2008, 17:57
Postitas daf921
see praeguseni mulle ka mõistmatu....muidugi, mis seal salata-mootor saab kiirenduste ajal kõva valu ja pöörded alalõpmata punases (eriti ilma sillalukuta) aga katkiminemise hetkel oli pöördeid mootoril vaevalt 2000 rpm . Keps murdus pooleks lihtsalt ja lõi ennast mootori küljepealt välja.

Postitatud: 26 Aug 2008, 18:20
Postitas vanapeer
:lol:
daf921 kirjutas:pöörded alalõpmata punases


Sul ei jõua siis mootori tõstmise vintsile küll tolm langeda. väga eesmärgipärane kasutamine! kuidas kastid vastu peavad?

Postitatud: 26 Aug 2008, 19:36
Postitas daf921
esimese kasti keeras sodiks esimese ca.300 m järel. Teine kast kestis ca.250km ja viimane on veel üsna kobe ja ma usun , et jääbki kobedaks kuna iga korraga on võetud kasutusele üha parem ja tugevam isend.
Hetkel on mootoritõstmisvintsil siiski tolm peal kuna doonormootorit ei ole vele suutnud leida-lubatakse küll aga ei ole tänini veel kätte saanud . Võiks korraga tegelikult ka kohe väidetavalt "korraliku" mootori osta aga usun , et on vaja see korralik ka lahti kakkuda ja üle kaeda,muidu lendab samamoodi nagu eelmine laiali.Seega tark siiski doonor mootor leida, eriti et hinnavahe on 10kordne. :roll:

Postitatud: 26 Aug 2008, 20:31
Postitas vanapeer
Vot huvitabki Su arvamus konkreetsete kastide tugevusest. Oletan, et oled lõhkunud M45 ja M46 ära?

Postitatud: 26 Aug 2008, 20:43
Postitas daf921
eee, tegelikult paistab , et sa ei ole kursis kui ja mis masinaga tegemist üldse on.....Volvost on mul ainult 700se tagasild, millel on juba 3mas differ all, eelmistel kahel lendasid satelliidid tykkideks ja kardaani "käbidel" hambad maha....ülejäänud autoks on Ford Taunus ja mootoriks 2,9 V6 4 nukkvõlliga COSWORTH.Sellest masinast olen mõnes teemas siin varemgi juttu teinud. Kastideks olid siis T9 ja MT75. Mõlemad lendasid ribadeks.Muidugi T9oli see kõige nõrgem.Nüüd siis samuti all MT75 aga parendatud variant.

Sry, kui Volvomehed petusid , et tegemist pole puhtaverelise Volvoga aga sellest on siiski tykike (tagasild) . 8)

Postitatud: 26 Aug 2008, 20:47
Postitas vanapeer
Ford ja volvo olid juba ammu sõbrad ju. Cosworth tegi volvole B234 "pea", või õigemini kohandas volvo jaoks.
Eino põnev kuulde ikka, kui keegi volvo juppe eesmärgipäraselt kasutab :) Ja kus see siis toimub? Et mis teedel?

Postitatud: 26 Aug 2008, 20:55
Postitas supp
sa vanapeer oled vist selle autoga isegi ühel rallil võiduajanud (üleeelmine aasta oli küll uunikute rallil üks taunus crossu stardis, see aasta küll ei silmanud )
edit: punane targa oli

Postitatud: 26 Aug 2008, 21:04
Postitas daf921
uunikute rallil ei ole mina käinud.....eestis on hetkel 3 sõitvat taunust, minu oma( kollane nina ja punane tagumik) , Andrese oma (punane kupee) ja Riivo oma (kirsipunane). Eeldatavasti ajasid sa võidu siis Andrese omaga. Temal on oma masinaga kõige rohkem õnne olnud ja on saanud ka ringi liikuda , mitte ainutl garages tatistada. :)

Postitatud: 26 Aug 2008, 21:07
Postitas daf921
testsõite peale igakordset parendamist teeme Tartumaal Kambja külje all yhel tyhjal asfaltteel aga kui midagi head on jälle installitud, siis suundume Raadile. Raadiga tuleb kohe see meelde, et selle aastanumbri sees ei ole mitte ükski kord ma sealt Fordiga omal rattal tagasi garagesse jõudnud...koguaeg on olnud midagi , mis seda takistab ja treileri järele tõttama sunnib... 8) Eelmine aasta ei olnud asi nii hull kuid siis ei olnud ka nii toredat mootorit aiste vahel...vahetuse mootori osas tegin kuna eelmisel tavalisel v6el purunes nukkvõll. :roll:

Re: 740-760 86-88a. sillalukk

Postitatud: 12 Dets 2012, 23:40
Postitas Hawy
Teema küll ammu seisma jäänud aga tekkis küsimus umbes samasse teemasse,Nimelt kas mõne teise auto margi LSD võiks ka sobida 700se jäiga silla sisse?
On keegi ise midagi sinna aretanud?
Mis on selliseljuhul asjad mida peaks jälgima?