740-760 86-88a. sillalukk

Moderaatorid: 760GLE, Igor, Henn, bronec

Kasutaja avatar
madtuning
Foorumi veteran
Postitusi: 603
Liitunud: 14 Dets 2006, 21:41
Asukoht: Tallinn-Pirita
Kontakt:

PostitusPostitas madtuning » 11 Mär 2008, 17:23

ei ole hullu, ise õpin vahelduseks rootsi keelt, et tulevikus sealtpoolt sidemeidpidi vajaminevaid asju hankida :wink:
Hea hinnaga kereosad ja radiaatorid!
GSM 53541104 www.avotex.ee madis@avotex.ee

daf921
Foorumlane
Postitusi: 55
Liitunud: 25 Dets 2007, 09:39

PostitusPostitas daf921 » 25 Aug 2008, 18:55

Sain siis kauaoodatud luku USAst kätte: http://store.summitracing.com/partdetai ... N=700+150+


Ei ole veel alla paigaldanud ja vast praegu ei tee ka seda. Mootor otsustas külje pealt kepsu näidata mulle.. :?

Kasutaja avatar
vanapeer
Foorumi veteran
Postitusi: 6781
Liitunud: 02 Juul 2005, 01:31
Asukoht: valges majakeses mere ääres
Kontakt:

PostitusPostitas vanapeer » 25 Aug 2008, 19:00

:D mis siis veel lukuga juhtuma hakkab :)
:unibrow:

daf921
Foorumlane
Postitusi: 55
Liitunud: 25 Dets 2007, 09:39

PostitusPostitas daf921 » 26 Aug 2008, 07:14

eks ta hakkab valu saama kyll jah..... 8) Muidu poleks teda ostnudki....

Kasutaja avatar
vanapeer
Foorumi veteran
Postitusi: 6781
Liitunud: 02 Juul 2005, 01:31
Asukoht: valges majakeses mere ääres
Kontakt:

PostitusPostitas vanapeer » 26 Aug 2008, 08:43

:roll: Aga kuidas juhtub nii, et keps tuleb külljepealt välja?
:unibrow:

daf921
Foorumlane
Postitusi: 55
Liitunud: 25 Dets 2007, 09:39

PostitusPostitas daf921 » 26 Aug 2008, 17:57

see praeguseni mulle ka mõistmatu....muidugi, mis seal salata-mootor saab kiirenduste ajal kõva valu ja pöörded alalõpmata punases (eriti ilma sillalukuta) aga katkiminemise hetkel oli pöördeid mootoril vaevalt 2000 rpm . Keps murdus pooleks lihtsalt ja lõi ennast mootori küljepealt välja.

Kasutaja avatar
vanapeer
Foorumi veteran
Postitusi: 6781
Liitunud: 02 Juul 2005, 01:31
Asukoht: valges majakeses mere ääres
Kontakt:

PostitusPostitas vanapeer » 26 Aug 2008, 18:20

:lol:
daf921 kirjutas:pöörded alalõpmata punases


Sul ei jõua siis mootori tõstmise vintsile küll tolm langeda. väga eesmärgipärane kasutamine! kuidas kastid vastu peavad?
:unibrow:

daf921
Foorumlane
Postitusi: 55
Liitunud: 25 Dets 2007, 09:39

PostitusPostitas daf921 » 26 Aug 2008, 19:36

esimese kasti keeras sodiks esimese ca.300 m järel. Teine kast kestis ca.250km ja viimane on veel üsna kobe ja ma usun , et jääbki kobedaks kuna iga korraga on võetud kasutusele üha parem ja tugevam isend.
Hetkel on mootoritõstmisvintsil siiski tolm peal kuna doonormootorit ei ole vele suutnud leida-lubatakse küll aga ei ole tänini veel kätte saanud . Võiks korraga tegelikult ka kohe väidetavalt "korraliku" mootori osta aga usun , et on vaja see korralik ka lahti kakkuda ja üle kaeda,muidu lendab samamoodi nagu eelmine laiali.Seega tark siiski doonor mootor leida, eriti et hinnavahe on 10kordne. :roll:

Kasutaja avatar
vanapeer
Foorumi veteran
Postitusi: 6781
Liitunud: 02 Juul 2005, 01:31
Asukoht: valges majakeses mere ääres
Kontakt:

PostitusPostitas vanapeer » 26 Aug 2008, 20:31

Vot huvitabki Su arvamus konkreetsete kastide tugevusest. Oletan, et oled lõhkunud M45 ja M46 ära?
:unibrow:

daf921
Foorumlane
Postitusi: 55
Liitunud: 25 Dets 2007, 09:39

PostitusPostitas daf921 » 26 Aug 2008, 20:43

eee, tegelikult paistab , et sa ei ole kursis kui ja mis masinaga tegemist üldse on.....Volvost on mul ainult 700se tagasild, millel on juba 3mas differ all, eelmistel kahel lendasid satelliidid tykkideks ja kardaani "käbidel" hambad maha....ülejäänud autoks on Ford Taunus ja mootoriks 2,9 V6 4 nukkvõlliga COSWORTH.Sellest masinast olen mõnes teemas siin varemgi juttu teinud. Kastideks olid siis T9 ja MT75. Mõlemad lendasid ribadeks.Muidugi T9oli see kõige nõrgem.Nüüd siis samuti all MT75 aga parendatud variant.

Sry, kui Volvomehed petusid , et tegemist pole puhtaverelise Volvoga aga sellest on siiski tykike (tagasild) . 8)

Kasutaja avatar
vanapeer
Foorumi veteran
Postitusi: 6781
Liitunud: 02 Juul 2005, 01:31
Asukoht: valges majakeses mere ääres
Kontakt:

PostitusPostitas vanapeer » 26 Aug 2008, 20:47

Ford ja volvo olid juba ammu sõbrad ju. Cosworth tegi volvole B234 "pea", või õigemini kohandas volvo jaoks.
Eino põnev kuulde ikka, kui keegi volvo juppe eesmärgipäraselt kasutab :) Ja kus see siis toimub? Et mis teedel?
:unibrow:

supp
Foorumi veteran
Postitusi: 7286
Liitunud: 04 Nov 2006, 19:06
Asukoht: TALLINN

PostitusPostitas supp » 26 Aug 2008, 20:55

sa vanapeer oled vist selle autoga isegi ühel rallil võiduajanud (üleeelmine aasta oli küll uunikute rallil üks taunus crossu stardis, see aasta küll ei silmanud )
edit: punane targa oli
Viimati muutis supp, 26 Aug 2008, 21:09, muudetud 1 kord kokku.
asümeetriline 240
"LY on libu" 343 cvt
pe..se räägin ainult NMT telefoniga kui levi on
"this is small step for man, but big step for volvo 343"
alfa on ka volvo

daf921
Foorumlane
Postitusi: 55
Liitunud: 25 Dets 2007, 09:39

PostitusPostitas daf921 » 26 Aug 2008, 21:04

uunikute rallil ei ole mina käinud.....eestis on hetkel 3 sõitvat taunust, minu oma( kollane nina ja punane tagumik) , Andrese oma (punane kupee) ja Riivo oma (kirsipunane). Eeldatavasti ajasid sa võidu siis Andrese omaga. Temal on oma masinaga kõige rohkem õnne olnud ja on saanud ka ringi liikuda , mitte ainutl garages tatistada. :)

daf921
Foorumlane
Postitusi: 55
Liitunud: 25 Dets 2007, 09:39

PostitusPostitas daf921 » 26 Aug 2008, 21:07

testsõite peale igakordset parendamist teeme Tartumaal Kambja külje all yhel tyhjal asfaltteel aga kui midagi head on jälle installitud, siis suundume Raadile. Raadiga tuleb kohe see meelde, et selle aastanumbri sees ei ole mitte ükski kord ma sealt Fordiga omal rattal tagasi garagesse jõudnud...koguaeg on olnud midagi , mis seda takistab ja treileri järele tõttama sunnib... 8) Eelmine aasta ei olnud asi nii hull kuid siis ei olnud ka nii toredat mootorit aiste vahel...vahetuse mootori osas tegin kuna eelmisel tavalisel v6el purunes nukkvõll. :roll:

Kasutaja avatar
Hawy
Foorumlane
Postitusi: 72
Liitunud: 05 Okt 2011, 19:02

Re: 740-760 86-88a. sillalukk

PostitusPostitas Hawy » 12 Dets 2012, 23:40

Teema küll ammu seisma jäänud aga tekkis küsimus umbes samasse teemasse,Nimelt kas mõne teise auto margi LSD võiks ka sobida 700se jäiga silla sisse?
On keegi ise midagi sinna aretanud?
Mis on selliseljuhul asjad mida peaks jälgima?
Volvo 760 TD
Some people tell me that I need help. Some people can f*ck off and go to hell


Mine

Kes on foorumil

Kasutajad foorumit lugemas: Registreeritud kasutajaid pole ja 6 külalist