760 2.3 käivitusanomaaliad

Moderaatorid: 760GLE, Igor, Henn, bronec

randoA
Kreisi postitaja
Postitusi: 360
Liitunud: 23 Mär 2012, 22:22
Asukoht: Kuusalu lähedal metsas

760 2.3 käivitusanomaaliad

PostitusPostitas randoA » 27 Nov 2017, 17:51

Hei!

Kuna endal hakkavad ideed otsa saama siis pöörduks kaaskannatajate poole, ehk on keegi sarnase asjaga kokku puutunud.

Nimelt: 87a 760, 2.3 bens, turbo, 134kw, automaat

külmalt käivitub viisakalt, käib ühtlaselt lisahäälteta. Vinguda võiks ainult kõrgeid tühikäigupöördeid(1400-2000) harva kukuvad ka 1200 peale.

Niisiis, külmalt probleemi pole. Lugu läheb lahti siis kui on vaja teist korda käima panna. Pole vahet kas on töötanud 5 minutit või tunni aga teisel käivitusel reeglina enam ei käivitu. Mõnikord gaasi põhjas hoides korjab 2 silindrit käima mis aegamööda korjavad ka teised 2 järgi.

Mida olen vaadanud:
Süütemajandus(jagaja, küünlad, juhtmed) vahetasin küünlad ja puhastasin jagaja. Defekte ei silmanud, säde selline et tapaks elevandi.
Elektrimajandus: vahetasin süütevõimendit, radio suppression releed, küttepumba releed. Andsin pumba relees eraldi klemmid kokku kuid tulemust ei olnud.
Kütusemajandus: väidetavalt põhjaalune pump vahetatud hiljaaegu, voolu andes töötab, mootorit ringi lastes toimetab samuti. Paagipump toimib.
Vahetasin temp anduri arvamusel, et viimane saadab ajule vale signaali ja doseerib kütust üle. Ei aidanud
Rõhuregulaator vahetatud- justkui natuke muutus, aga vaevumärgatavalt
kaitsmed, releed üle käidud
Vändaandurit ei ole, jagaja Halli anduriga.

Pihustid pihustavad kütust kenasti, säde on, aga käima soojalt ei saa.

Täna võtsin radio suppression releelt katte maha ja torkisin seda. Kui teine inime autost võtit keerab, lööb relee klemmid kokku ja käivitades midagi ei toimu. Kui käivituse ajal klemmid lahus hoida ja kohe kokku lasta kui käima läheb. Jääb käima, kuid lonkab sama efektiga nagu mosse kui liiga kauaks toore klapp kinni jätta, seega saab kütust liialt peale?

Enne mind on samuti see probleem esinenud, olevat alanud tsirka aasta tagasi.
Tore on ka muidugi see et veakoodilugejat ju turbokatele ei pandud...
Enamus ingliskeelseid foorumeid läbi kammitud aga siiani tulu pole olnud.

Kel vähegi ideid, kokkupuuteid kogemusi - TULISTAGE :D


Mida ise veel arvan:
1. Jagaja vigane halli andur?
2. Tühikäigumootori puhastus aitaks ehk kõrgete tühikäigu pöörete vastu?
3. Prooviks vahetada kütusepumba?

Küsimused:
1. Palju antud isendil peaks kütuserõhku olema? Igast tagasivoolu klapid ja asjad on eelmine omanik vahele aretanud, nende seas ka kütuserõhu kell. Näitab tema enam vähem igas asendis 2.5 Bar-i. käivitades viskab 2.8 peale ja mootori töötades hoiab 2.4 peal. On okei või peaks rohkem olema?
Vabakutseline Maailmaparandaja

Kasutaja avatar
KoitK
Kõva postitaja
Postitusi: 293
Liitunud: 05 Juun 2006, 23:15

Re: 760 2.3 käivitusanomaaliad

PostitusPostitas KoitK » 28 Nov 2017, 00:09

Kütuse rõhk võiks olla 2,5 Bar + turbo rõhk ehk, kui su turbo suudab tekitada 0,5 Bar siis peaks olema 3,0 Bar kütusel.

haimarlink
Foorumlane
Postitusi: 37
Liitunud: 06 Aug 2014, 12:46

Re: 760 2.3 käivitusanomaaliad

PostitusPostitas haimarlink » 28 Nov 2017, 09:12

Viska need tagasivoolu klapid kõik vahelt minema. Kütterõhk tundub olevat liiga madal. Kahtlustaks kütusepumba riket.

randoA
Kreisi postitaja
Postitusi: 360
Liitunud: 23 Mär 2012, 22:22
Asukoht: Kuusalu lähedal metsas

Re: 760 2.3 käivitusanomaaliad

PostitusPostitas randoA » 29 Nov 2017, 19:38

Armeerika ja muude tarkade vällamaiste foorumite järgi on selline enam-vähem. Võiks parem olla, aga reeglina peaks töötama.

Jõudsin paari teadjaga arutada et viga võib olla ka näiteks selles, et ajus on kivi/takisti vms läbi mis pihustitele massi "jagab"
samuti on potensiaalne õhuleke sisselaskes?
mootori juhtmestik on ka nagu on, ostsin täna asjad ja nädalavahetusel teen uue juhtmestiku mootorile.
Vabakutseline Maailmaparandaja

randoA
Kreisi postitaja
Postitusi: 360
Liitunud: 23 Mär 2012, 22:22
Asukoht: Kuusalu lähedal metsas

Re: 760 2.3 käivitusanomaaliad

PostitusPostitas randoA » 02 Dets 2017, 20:34

Läbimurre: volvo kâib kui kell.

Mis veaks? Olematu sisselaske tihend kust ampsas niipalju lisaõhku kui jaksas. Vahetasin tihendi ja tegin mootorile uue juhtmestiku ja probleemid ja kãivitusmured kadunud.
Muideks, temperatuuriandureid on 760 2.3 turbol LH 2.2 pritsega isendil 3. 2 on kaanes ja 2 juhtmega mis annavad ajule infot ja 1 mis tempi kellale.

Vôimalik et tuleb ka autost teema.
Vabakutseline Maailmaparandaja


Mine

Kes on foorumil

Kasutajad foorumit lugemas: Registreeritud kasutajaid pole ja 3 külalist