PRV diisli vastu.Ja mitte 6 vaid 5 silindrise.

Moderaatorid: 760GLE, Igor, Henn, bronec

Kasutaja avatar
volvofriik
Kreisi postitaja
Postitusi: 362
Liitunud: 01 Juul 2006, 13:27

PRV diisli vastu.Ja mitte 6 vaid 5 silindrise.

PostitusPostitas volvofriik » 03 Nov 2010, 23:18

Huvitab,kas keegi on vahetanud R-6 Diisli 5 silindrise(Audi/VW) vastu.Juttude järgi on seda tehtud.Koned pidid tagant identsed olema-sidurikoda seega vahetatav.kuipalju selles aga tõtt-ei tea.Tahan enda masinal selle kapriisitarist joodiku(PRV V6 2,8) paadiankrustaatusse visata ja midagi asjalikumat asemele torgata.Mõtteid on seinast seina.Jaapanlasest sakslaseni.
Äkki keegi on sellel kursil juba askeldanud...

Kasutaja avatar
kaak
Jupp traati ja väljamaa näpitsad
Postitusi: 1004
Liitunud: 23 Jaan 2007, 16:39
Asukoht: Tartu
Kontakt:

Re: PRV diisli vastu.Ja mitte 6 vaid 5 silindrise.

PostitusPostitas kaak » 07 Nov 2010, 13:08

sinu jutt läheb kuskilt lahku.. näiteks pealkiri ja jutu sisu ei lähe kokku selle koha pealt:
PRV
Pilt

r6 diisel:
Pilt

Võibolla on paar lauset vahepealt puudu sul?
Igatahes kuulujuttude järgi pidi D5 plokile otsa istuma üks 850 pealt pärit hooratas ja edasi pidi juba M90 kast kah ühendama tagasilda ja mootorit.
1800s T5
e36 T5

Kasutaja avatar
bronec
Das Boost
Postitusi: 1775
Liitunud: 16 Veebr 2006, 13:51
Kontakt:

Re: PRV diisli vastu.Ja mitte 6 vaid 5 silindrise.

PostitusPostitas bronec » 07 Nov 2010, 20:06

kaak kirjutas:sinu jutt läheb kuskilt lahku.. näiteks pealkiri ja jutu sisu ei lähe kokku selle koha pealt:
PRV
Pilt

r6 diisel:
Pilt

Võibolla on paar lauset vahepealt puudu sul?
Igatahes kuulujuttude järgi pidi D5 plokile otsa istuma üks 850 pealt pärit hooratas ja edasi pidi juba M90 kast kah ühendama tagasilda ja mootorit.



Väidetavalt 103kW Audi turbodiislile istub otsa M46(või 47) diisli kojaga aga sellest oskavad rääkida kindlasti pikaajalisemad dislakunnid Sass ja Kirsipuu
DIM, CEM, ICM, CCM, ABS, ECM ja teiste moodulite remont. CEM kloonimine, seadistamine ja taastamine(virgin). HU seeria makkide remont, SC-802/805 kood. Keelevahetus.

Kasutaja avatar
volvofriik
Kreisi postitaja
Postitusi: 362
Liitunud: 01 Juul 2006, 13:27

Re: PRV diisli vastu.Ja mitte 6 vaid 5 silindrise.

PostitusPostitas volvofriik » 08 Nov 2010, 00:07

Püüan siis veidi selgemalt.
Praegu on mul massin 760 PRV konega(millest on mul ausalt öeldes ilge villand-rahakotil ka).Selle juraka tahaks asendada AUDI 5 sil.dislaga(soovitavalt turboga) ülejäänud kola,käigukasti AW71 jätaksin meeleldi alles-hästitöötav elukas.Kuulu järgi on R6 Ja R5 diiselmootorid omavahel sugulased.Ühel lihtsalt 1 silinder vähem.Tegi ju AUDI/VW kunagi esimese 6 sil. diisli justnimelt Vollyle ja endale hiljem selle teisendi 5 silindriga.Seega ongi küssa rohkem täpsustuse teemal,kas keegi enne mind on teinud sellist asendustööd.Kui pole,pole kah midagi katki.Ennegi enda nahal igasugust jama läbi tehtud.B280F mootor sõidab praegu mul näiteks B28E sisuga,kuna uuema versiooni jupid-isegi kepsusaaled on lihtsalt tootmisest maas. Lihtsalt aega tahaks kokku hoida.

Kasutaja avatar
amazon86
Foorumi veteran
Postitusi: 1480
Liitunud: 05 Veebr 2007, 21:51
Asukoht: Tallinn/Viljandi
Kontakt:

Re: PRV diisli vastu.Ja mitte 6 vaid 5 silindrise.

PostitusPostitas amazon86 » 14 Nov 2010, 20:55

Rootsimaal on niisugust nalja tehtud. Endal keerleb sama mõte peas ringi. Raua poole pealt suht lihtsalt teostatav, käigukasti koda istub 1:1, ümber vaja teha karter, teised mootorikinnitused, sisselaske kollet tuleb veits modida. Keerulisem pool on elektri majandus. R5 on elektrooniliselt juhitav Bocsh VP37 pump ja elektriline gaasipedaal.
Volkswagen tegi D24 mootori ikka oma töölooma LT jaoks hiljem hakati neid müüma Volvole. Toodeti ka 5 silindrist D20 mootorit ja 1,6 l 4 silindrilist golf I jaoks. :)
Siin mõned lingid
http://forums.tdiclub.com/showthread.php?t=252024
http://forum.svenska200klubben.se/viewtopic.php?t=33390&postdays=0&postorder=asc&start=0&sid=161a876f4b3c563fd352a65076751f08
Powered by Volvo
S60 02 2,4 D5 174 kw 546 Nm @ ratas
V60 14 2,0 D4
V70 08 2,4 D5 AWD 153 kw 492 Nm @ ratas
Volvode diagnostika VIDA/VOL-FCR.

Kasutaja avatar
volvofriik
Kreisi postitaja
Postitusi: 362
Liitunud: 01 Juul 2006, 13:27

Re: PRV diisli vastu.Ja mitte 6 vaid 5 silindrise.

PostitusPostitas volvofriik » 15 Nov 2010, 01:05

amazon86 kirjutas:Rootsimaal on niisugust nalja tehtud. Endal keerleb sama mõte peas ringi. Raua poole pealt suht lihtsalt teostatav, käigukasti koda istub 1:1, ümber vaja teha karter, teised mootorikinnitused, sisselaske kollet tuleb veits modida. Keerulisem pool on elektri majandus. R5 on elektrooniliselt juhitav Bocsh VP37 pump ja elektriline gaasipedaal.
Volkswagen tegi D24 mootori ikka oma töölooma LT jaoks hiljem hakati neid müüma Volvole. Toodeti ka 5 silindrist D20 mootorit ja 1,6 l 4 silindrilist golf I jaoks. :)
Siin mõned lingid
http://forums.tdiclub.com/showthread.php?t=252024
http://forum.svenska200klubben.se/viewtopic.php?t=33390&postdays=0&postorder=asc&start=0&sid=161a876f4b3c563fd352a65076751f08

Vaatasin üle ja sain kindlust juurde.Nüüd siis vaja hakata komplekti sebima.Ehk annab isegi selle el.gaasipedaali ja pumbaga midagi ette võtta.Ei kipu eriti seda elektroonikat usaldama.Oleks veel,et jaapanlast...aga sakslast meie kliimas...Pigem ei.
Samamoodi nagu manuaalkasti,peaks saama ka automaati sinna otsa istutada.Pandi ju D24 otsa samamoodi automaate.Lihtsalt see nn. hooratas tuleb D24 oma sebida.Ülejäänu peaks sama olema.

Kasutaja avatar
volvofriik
Kreisi postitaja
Postitusi: 362
Liitunud: 01 Juul 2006, 13:27

Re: PRV diisli vastu.Ja mitte 6 vaid 5 silindrise.

PostitusPostitas volvofriik » 30 Nov 2010, 13:39

Samas sai jällegi natuke uuritud ja tehtud endale sellgeks,et 2,5 mootor pole ikka see,mis peaks.2,4 on igati töökindlam.See info AUDI fännide suust.

Kasutaja avatar
enta
Foorumi veteran
Postitusi: 1624
Liitunud: 18 Mär 2008, 18:48
Asukoht: tööl

Re: PRV diisli vastu.Ja mitte 6 vaid 5 silindrise.

PostitusPostitas enta » 01 Dets 2010, 00:03

olen ise ka uurinud d5 paneku kohta, aga 200se sisse.
nii teada olen saanud, siis d5 taha istuvad ainult whiteblocki kastid,
seega nagu kaak ütles 850 tagant hooratas ja siis koda ka sealt ja m90 vöi siis automaat 960 pealt
200se jaoks oleks vaja ka karter ringi teha, 700se kohapealt ei oska kaasa rääkida

Kasutaja avatar
vanapeer
Foorumi veteran
Postitusi: 6781
Liitunud: 02 Juul 2005, 01:31
Asukoht: valges majakeses mere ääres
Kontakt:

Re: PRV diisli vastu.Ja mitte 6 vaid 5 silindrise.

PostitusPostitas vanapeer » 01 Dets 2010, 13:24

Henn võiks ka nüüd sõna sekka öelda! Ta seda kõige lähemalt näinud.
:unibrow:

Kasutaja avatar
volvofriik
Kreisi postitaja
Postitusi: 362
Liitunud: 01 Juul 2006, 13:27

Re: PRV diisli vastu.Ja mitte 6 vaid 5 silindrise.

PostitusPostitas volvofriik » 01 Dets 2010, 13:33

Poleks paha.Mida rohkem täpset inffi,seda parem.Muidu üks räägib ühte,teine teist.

Kasutaja avatar
Tanel
Foorumi veteran
Postitusi: 7043
Liitunud: 26 Sept 2005, 12:52
Asukoht: Rakvere, Tallinn, Helsinki
Kontakt:

Re: PRV diisli vastu.Ja mitte 6 vaid 5 silindrise.

PostitusPostitas Tanel » 01 Dets 2010, 17:56

volvofriik kirjutas:Poleks paha.Mida rohkem täpset inffi,seda parem.Muidu üks räägib ühte,teine teist.

Karter tuleb kindlasti ümber teha.
Whiteblocki kasti saad jah nii otsa nagu enta kirjeldas.
S70 T5 192Kw, 423Nm from wheels
854 T5-R T-Gul
142 72a
855 T5-R T-Gul
S90 3.0

Kasutaja avatar
amazon86
Foorumi veteran
Postitusi: 1480
Liitunud: 05 Veebr 2007, 21:51
Asukoht: Tallinn/Viljandi
Kontakt:

Re: PRV diisli vastu.Ja mitte 6 vaid 5 silindrise.

PostitusPostitas amazon86 » 01 Dets 2010, 18:54

volvofriik kirjutas:Samas sai jällegi natuke uuritud ja tehtud endale sellgeks,et 2,5 mootor pole ikka see,mis peaks.2,4 on igati töökindlam.See info AUDI fännide suust.

Mis siis Audi fännide arvates D24 eelis on?
Töökindlus üldiselt on nagu vaieldav koht.
Ise eelistaks ikka uuemat mootorit, ökonoomsem, veits rohkem jõudu.
Audi 2,5 l V6 on saast.
Powered by Volvo
S60 02 2,4 D5 174 kw 546 Nm @ ratas
V60 14 2,0 D4
V70 08 2,4 D5 AWD 153 kw 492 Nm @ ratas
Volvode diagnostika VIDA/VOL-FCR.

Kasutaja avatar
Henn
Administraator
Postitusi: 80
Liitunud: 16 Mär 2008, 22:43
Asukoht: Rohuneeme
Kontakt:

Re: PRV diisli vastu.Ja mitte 6 vaid 5 silindrise.

PostitusPostitas Henn » 01 Dets 2010, 23:25

vanapeer kirjutas:Henn võiks ka nüüd sõna sekka öelda! Ta seda kõige lähemalt näinud.

Juhul kui on soov diisel R6 vahetada viiesilindrilise r5-ga erilisi tehnililisi probleeme ei ole. Seda teemat oli käsitletud siin: viewtopic.php?f=12&t=6435&hilit=silindri
Erilist edukust see siiski ei saavuta, kuna kütusekulu määrab antud juhul ikkagi auto mass. Samas tuleb aga vaeva näha r5 võimekuse aitamisel r6 tasemeni. Kui aga on soov bensukas V6(mis on hoopis teisest konstruktsiooniooperist) vahetada välja diisli vastu, on lihtsam leida juba diiselmootor koos käigukastiga komplektselt. R5 (2,0D) üldse paigaldati vaid vabalthingavana väheses koguses 200-stele.
745 -88 B230FT-
945 -96 D24TiC
945 -95, D24TiC

tnx
Foorumi veteran
Postitusi: 2701
Liitunud: 26 Apr 2007, 08:02

Re: PRV diisli vastu.Ja mitte 6 vaid 5 silindrise.

PostitusPostitas tnx » 02 Dets 2010, 08:36

volvofriik kirjutas:Samas sai jällegi natuke uuritud ja tehtud endale sellgeks,et 2,5 mootor pole ikka see,mis peaks.2,4 on igati töökindlam.See info AUDI fännide suust.


R6 mootorit pole Audide peal kunagi olnud, Audi fännid võibolla rääkisid aiaaugust.

Kasutaja avatar
Sax
Kreisi postitaja
Postitusi: 374
Liitunud: 09 Dets 2005, 13:48
Asukoht: TLN

Re: PRV diisli vastu.Ja mitte 6 vaid 5 silindrise.

PostitusPostitas Sax » 02 Dets 2010, 09:45

tnx kirjutas:
volvofriik kirjutas:Samas sai jällegi natuke uuritud ja tehtud endale sellgeks,et 2,5 mootor pole ikka see,mis peaks.2,4 on igati töökindlam.See info AUDI fännide suust.


R6 mootorit pole Audide peal kunagi olnud, Audi fännid võibolla rääkisid aiaaugust.

Võibolla vastastikune mittemõistmine tuleb sellest, et R5 diiselmootoreid on ju erinevaid. Suur vahe on, kas jutt käib 2,5tdi või Transporteri mootoritest.


Mine

Kes on foorumil

Kasutajad foorumit lugemas: Registreeritud kasutajaid pole ja 10 külalist