2. leht 4-st

Re: K:740/760/900 seerja plussid ?

Postitatud: 12 Mär 2010, 00:23
Postitas SassGuss
Bensukate omanikud pidevalt kirjutavad et jäid ei käivittu ja suri välja, küll andur ja küll pump. Mul diisliga oli aint kaks korda probleem teel, korra läks tosooli lõdvik pooleks, ja korra põles läbi juhe akuklemmi sees. Sottale panen umbes 7,5l sajale, suht savi linnas või maanteel ja suht savi jala raskus. Talvel phmtlslt motot ei suretagi, mingi alla liitri tunnis.

Re: K:740/760/900 seerja plussid ?

Postitatud: 12 Mär 2010, 00:37
Postitas -kj-
Stjuuv kirjutas:
-kj- kirjutas:Ma ei saa teele...

Jääksid hea meelega teele? :D


Jah :D

Teemaalgatajale veel seda, et kuigi väljast paistab suur auto, siis tagaistmel on igate pidi kitsas :idea:
Iste on tobedalt kõrgel.

Re: K:740/760/900 seerja plussid ?

Postitatud: 12 Mär 2010, 08:26
Postitas Loff
-kj- kirjutas:
Stjuuv kirjutas:
-kj- kirjutas:Ma ei saa teele...

Jääksid hea meelega teele? :D


Jah :D

Teemaalgatajale veel seda, et kuigi väljast paistab suur auto, siis tagaistmel on igate pidi kitsas :idea:
Iste on tobedalt kõrgel.

Sebi väiksem naine... :mrgreen:

Re: K:740/760/900 seerja plussid ?

Postitatud: 12 Mär 2010, 08:37
Postitas Iceman
monkeyboy953 kirjutas:Aga kas kellegil on olnud hullemaid probleeme , nagu näiteks teele jäänud jne...?
Mingid vead peaksid ikka ju volvol ka olema ? ega tehas 100% kvaliteediga ei tee ju ?
Mõtlesin osta auto rootsist http://www.blocket.se -st hind jääb vahemikus 10 000 - 20 000 kr ... Kas selle eest saab juba kvaliteetse auto ? kuigi nad on vanad ja osad ka risud on nad ikka sõidukõlbulikud :D


Mina ostsin oma bensuka 945-e eelmine aasta Rootsist. Sain kah mingi 20 tonniga umbes. Põhiline on, et kere ei roostetaks ja sisu oleks terve ja viisakas - ülejäänud on väike nokitsemise teema. Kestavad sunnikud küll hästi - mul üle 500 tuhande sõitnud ja sõidab ja sõidab ja sõidab...... :twisted:

Re: K:740/760/900 seerja plussid ?

Postitatud: 12 Mär 2010, 08:44
Postitas margus84
Tagaistmel on jah ruumi nagu sierras, aga seeest on palju mugavam ja pole augus istumise tunnet. Kõrgus on mugav ja eelkõige turvalisuse pärast :idea: . Tõsisele tagaistmel laiutajale soovitaks Omega A-d. Kui veel istmetest rääkida, siis mulle täiega meeldib esiistmete alaselja seatav tugi ja istmed on ka väga pehmed, aga mitte ebamäärased. Kõikides teistes autodes hakkab mul selg/õlad valutama.

Aga otsi korralik auto :!: Mina otsisin universaal-diisel-900-st üle aasta. Selle aja jooksul nägin nelja ronti (roostes-lagisevad/tossavad-tilkuvad), neist kolm isegi kallima hinnaga kui väljavalitu. Ega head asja vabatahtlikult müüma ei kiputa.

Suurim pluss roostekindlus-lihtsus-tagavedu. Suurim miinus et mõnedele ei meeldi disain (harjusid juba ära :twisted: ) ja kütuseekulu on suurem kui ökopillidel.

Re: K:740/760/900 seerja plussid ?

Postitatud: 12 Mär 2010, 10:23
Postitas Loff

Re: K:740/760/900 seerja plussid ?

Postitatud: 12 Mär 2010, 13:20
Postitas SassGuss
Kui 700/900 on väike ja kitsas, siis mis on teie jaoks suur, kui BMW700 on sama suusr(väike)? Või keda te kurat veate? :shock:

Re: K:740/760/900 seerja plussid ?

Postitatud: 12 Mär 2010, 13:28
Postitas Iceman
SassGuss kirjutas:Kui 700/900 on väike ja kitsas, siis mis on teie jaoks suur, kui BMW700 on sama suusr(väike)? Või keda te kurat veate? :shock:

+1

Re: K:740/760/900 seerja plussid ?

Postitatud: 12 Mär 2010, 13:34
Postitas Stjuuv
Toetan ka eelmisi poste. Nelja inimest mugavalt istuma võibolla ei pane, aga muidu on tagaiste nagu tagaiste ikka.

Re: K:740/760/900 seerja plussid ?

Postitatud: 12 Mär 2010, 13:58
Postitas -kj-
Ma räägin, et kuigi väljast paistab auto suur, siis tagaiste ei ole selline, nagu ootaks...Kõrge ja imelik.
Aga eks arvamusi on erinevaid.

Re: K:740/760/900 seerja plussid ?

Postitatud: 13 Mär 2010, 11:43
Postitas monkeyboy953
Kas diislitel on ka mingeid vigu esinenud ?

Re: K:740/760/900 seerja plussid ?

Postitatud: 13 Mär 2010, 14:41
Postitas kirsipuu
monkeyboy953 kirjutas:Kas diislitel on ka mingeid vigu esinenud ?

vaheta rihma ja õlisid ning sõida kuni tükid taga.

60 tuhat km ja täielik mootori sättimine - teha lasta on kallis.
Ise teed siis materjalid (koos uue õli ja jahutusvedelikuga) on vist 3000 ringis.
Õli läheb palju ja tihti - 7liitrit iga 7-10 tuhande peale, tavaline poolsünteetiline on sinna hea küll.
Eelsüüteküünlad ja külmkäivitustermostaat on iga paari aasta tagune investeering
termostaat siis 500 ja küünal umbes 150 x 6
Nagu diislil ikka pead kunagi pihustid üle käima~ 2000 kr

Vabalthingavat ei ole mõtet remontida.
Turboka remont on sama kallis + turbo hind.
Korras turbokal on napilt 2 korda KW ja 2xNm ehk 280 vist.

Ja siis seda ka, et 20ga korras mootoriga diisli leidmine on äärmiselt keeruline.
Kes see ikka heast traktorist loobuda tahaks.

Re: K:740/760/900 seerja plussid ?

Postitatud: 13 Mär 2010, 15:22
Postitas Stjuuv
Kas neil diislitel oli jahutusvedeliku temp andur kuskil lõdvikus, et kui vesi välja peaks mingil põhjusel jooksma, siis saad teada alles siis kui kaas juba kõver?

Re: K:740/760/900 seerja plussid ?

Postitatud: 13 Mär 2010, 16:30
Postitas SassGuss
Kaanesees on. Korra mul lendas lõdvik, 6kRPM oli, nool oli peaaegu punase peal. Aga uus lõdvik külge, tosool sisse, ja käib jälle.

Re: K:740/760/900 seerja plussid ?

Postitatud: 14 Mär 2010, 00:36
Postitas Todu
Näiteks Tallinnas õe opel-astraga on ümberreastumine pobleem. Enda 700-ga mitte. Piisab suunatulest. Sõidumugavusest niipalju, et järgi minnes selg väsis, tagasitules mitte. Remont kurat mehed andge andeks belgia versioon. Tundub, et uputatud.