K:Probleem 460 1,7 mootoriga

Moderaatorid: 760GLE, Igor, bronec

Kasutaja avatar
v2lja
Foorumlane
Postitusi: 87
Liitunud: 01 Veebr 2010, 20:23

K:Probleem 460 1,7 mootoriga

PostitusPostitas v2lja » 11 Veebr 2010, 19:10

Autok siis 460 millel peal 1,7 78kW.

Probleem siis selline ,et autol ei läinud alguses pöörded ole 5000nde.Hakkas nagu õhupuhastist koledaid hääli tegema ja poos nagu mootori kinni.

Nüüd täna juhtus see ,et auto tõrkus kuskil 20km jagu ja siis üheltmaalt suri ära.Pika käiamise ja gaasi põhja vajutamise peale läks käima aga tööle ei jäänud.Sai tükk aega materdatud aga käima jäämist ei olnud ikka.Tõmbasime siis päris pikalt ja lõpuks paukudes ja podisedes läks käima.
Tühikäigul nagu pöörded kõikusid aga samas natukese aja pärast jäi paika.samas kui gaasi vajutada veidi järsemalt suri ära.Kui meelitasid siis läks kuni 4000 pöördeni.

Milles võib asi olla.Kas on võimalus sellele ,et saab liikselt bensiini(ei jõua käike ära põletada ja uputab mootori üle) või tuleks otsida viga kuskilt mujalt?

Tänan ette info eest.

Kasutaja avatar
anto123
Foorumi veteran
Postitusi: 1146
Liitunud: 21 Okt 2008, 13:46
Asukoht: pärnu mk
Kontakt:

Re: K:Probleem 460 1,7 mootoriga

PostitusPostitas anto123 » 11 Veebr 2010, 19:30

Pakuks, et kütuse pump on peetis ja ei saa piisavalt peale kütet, surve madal!!
Millal vahetasid kütuse ja õhu filtrid?
Volvo S80 2,5td 99a

Kasutaja avatar
v2lja
Foorumlane
Postitusi: 87
Liitunud: 01 Veebr 2010, 20:23

Re: K:Probleem 460 1,7 mootoriga

PostitusPostitas v2lja » 11 Veebr 2010, 19:35

Unustasin lisada et sisselaske ja õhupuhasti vaheline lõdvik oli kah bensiini täis :(

Kasutaja avatar
anto123
Foorumi veteran
Postitusi: 1146
Liitunud: 21 Okt 2008, 13:46
Asukoht: pärnu mk
Kontakt:

Re: K:Probleem 460 1,7 mootoriga

PostitusPostitas anto123 » 11 Veebr 2010, 19:38

Masin ju pritsung?
Kas pihustid oled kontrollinud?
Kas lõdvik on terve st pragusi pole kuskilt, et lisa õhku saada?
Volvo S80 2,5td 99a

Kasutaja avatar
-kj-
Foorumi veteran
Postitusi: 2356
Liitunud: 27 Okt 2007, 16:22
Asukoht: Jüri

Re: K:Probleem 460 1,7 mootoriga

PostitusPostitas -kj- » 11 Veebr 2010, 20:21

Äkki kat umbes....Võib ka midagi taolist tekitada.

Moose
Davaj-Davaj, patom pasmotrim
Postitusi: 1481
Liitunud: 07 Jaan 2008, 00:01
Asukoht: Tartu

Re: K:Probleem 460 1,7 mootoriga

PostitusPostitas Moose » 11 Veebr 2010, 22:15

Jah kat kindlasti kontrolli üle :D ise maadlesin kolm kuud samasuguse jamaga kuna ei tuld kohe nagu sellepealegi.

Kasutaja avatar
v2lja
Foorumlane
Postitusi: 87
Liitunud: 01 Veebr 2010, 20:23

Re: K:Probleem 460 1,7 mootoriga

PostitusPostitas v2lja » 12 Veebr 2010, 18:59

Nu ei aita miski. Kõik varandid sai läbi proovitud. Ikka uputab üle krt. Õhulõdvikust tuleb bensiin välja :(

Kasutaja avatar
Ropshimself
Kõva postitaja
Postitusi: 263
Liitunud: 22 Apr 2008, 09:35

Re: K:Probleem 460 1,7 mootoriga

PostitusPostitas Ropshimself » 13 Veebr 2010, 14:12

Suht kindlalt on tegu liiga bensuse seguga, ehk mõni andur on otsad andnud. Endal oli täpselt sama probleem, minul oli vigane aju temp. andur, kuid sai ära vahetatud juba kõik koos lambda ja õhulugejaga mis siis ajusse lähevad, ja asi sai korda.

Ennem kui hakkad vahetama oleks soovitatav kontrollida oma diagnostika boxi, sealt saab võib olla kohe kätte milline andur on läbi. http://www.am.torun.pl/~ja/volvo/diagnostic-system.shtml
340 For The Win

Kasutaja avatar
v2lja
Foorumlane
Postitusi: 87
Liitunud: 01 Veebr 2010, 20:23

Re: K:Probleem 460 1,7 mootoriga

PostitusPostitas v2lja » 13 Veebr 2010, 18:45

Nii viga käes.

Nimelt oli otsa saanud bensiini tagasivoolu klapp.See toimib siis vaakumiga ja selle klapi sees olev membraan oli katki ja bensiin voolas hoopis sisselaske kollektorisse.Sellest saime aru alles peale pikka lammutamist.Sobis siis sinna asemele BMW m30b35 mootori klapp.

kusjuures diagnostika karbist seda viga ei leiagi :)


Mine

Kes on foorumil

Kasutajad foorumit lugemas: Registreeritud kasutajaid pole ja 3 külalist