Sisselaske kolletorseinad seest pruuni vedelikuga kaetud.

Moderaatorid: 760GLE, Igor, bronec

Kasutaja avatar
martinkulla
Foorumlane
Postitusi: 41
Liitunud: 18 Nov 2008, 22:35
Asukoht: s60 2.4d

Sisselaske kolletorseinad seest pruuni vedelikuga kaetud.

PostitusPostitas martinkulla » 31 Dets 2009, 16:47

võtsin lahti sisselaskekollektori ja avastasin et see on seest kattunud pruuni kütte (bensiini) lõhnalise vedelikuga. Ja oli ikka suhteliselt märg.
Plaan muidu sisselaske kollektorit seest lihvida ja poleerida.
On kellegil aimu kas see vedelik on halb näitaja? Ja miks see sinna satub? :?
s60 tdi 2003

Kasutaja avatar
torms
Foorumi veteran
Postitusi: 2305
Liitunud: 22 Juul 2009, 19:40
Asukoht: Jüri
Kontakt:

PostitusPostitas torms » 31 Dets 2009, 16:56

No kui sisselaskekollektor on sees bensiiniga koos, minu teada see kollektor lasebki küttesegu mootorisse sisse, aga pruunika värvuse kohta ei oska ma midagi öelda, ehk väheke õline? Koolis räägiti, et kui kollektor seest õline võib klapisääre tihend läbi olla.
Poleerin läigestan vahatan

Kasutaja avatar
Cabby
Foorumlane
Postitusi: 63
Liitunud: 12 Dets 2009, 19:44
Asukoht: Saaremaa

PostitusPostitas Cabby » 31 Dets 2009, 17:25

torms kirjutas: Koolis räägiti, et kui kollektor seest õline võib klapisääre tihend läbi olla.

:?
Sisselaske kollektorisse võib õli saada ainult karterituulutust kaudu. Siis on mootor "kohvi". Klapisääre tihendite pärast hakkab väljalaskest suitsu tulema, eriti käivitamisel.
Tume lakk seinal võib tekkida bensiini vaikudest.

Kasutaja avatar
vanapeer
Foorumi veteran
Postitusi: 6781
Liitunud: 02 Juul 2005, 01:31
Asukoht: valges majakeses mere ääres
Kontakt:

PostitusPostitas vanapeer » 31 Dets 2009, 17:35

Karterituulutusest tuleb õli ka siis, kui tuulutus lihtsalt umbes.
:unibrow:

Kasutaja avatar
torms
Foorumi veteran
Postitusi: 2305
Liitunud: 22 Juul 2009, 19:40
Asukoht: Jüri
Kontakt:

PostitusPostitas torms » 31 Dets 2009, 17:42

Vb panin pange, kindel pole
Poleerin läigestan vahatan

Kasutaja avatar
Cabby
Foorumlane
Postitusi: 63
Liitunud: 12 Dets 2009, 19:44
Asukoht: Saaremaa

PostitusPostitas Cabby » 31 Dets 2009, 21:27

vanapeer kirjutas:Karterituulutusest tuleb õli ka siis, kui tuulutus lihtsalt umbes.

:?
Mõtle nüüd, kui üks toru on UMBES (kinni), mis sealt tuleb?
Kui karterituulutuse toru talvel ära külmub, siis lööb õli igaltpoolt mujalt välja.


Mine

Kes on foorumil

Kasutajad foorumit lugemas: Registreeritud kasutajaid pole ja 14 külalist