Huvitav õlipann
Moderaatorid: 760GLE, Igor, Henn, bronec
Huvitav õlipann
Lammutades siis ühte B200K motot ühe 88 või 89 aasta 244 pealt jäi silma siis selline õlipann:
Imelik on see sellepärast ei ma ei saa aru asja mõttest, turbokatel oli õli tagasivool blokki, ja karterituulutus läheb ka läbi bloki. Kas siis tõesti mingi x turbo tagasivool? Karteripõhi iseenesest on natukene mõlkis aga läbi ei paistnud ajavat. Sorry, ei viitsinud seda väga ära pesta aga mis on asja point?
Nagu piltidelt näha paistab asi stock, pole ei keevituse jälgi ega muud kirvetööd näha
Imelik on see sellepärast ei ma ei saa aru asja mõttest, turbokatel oli õli tagasivool blokki, ja karterituulutus läheb ka läbi bloki. Kas siis tõesti mingi x turbo tagasivool? Karteripõhi iseenesest on natukene mõlkis aga läbi ei paistnud ajavat. Sorry, ei viitsinud seda väga ära pesta aga mis on asja point?
Nagu piltidelt näha paistab asi stock, pole ei keevituse jälgi ega muud kirvetööd näha
ei sul see puudu
16 Valve DOHC Head - In 1982, you could purchase a full-house 16 Valve B21/23 conversion for 4000 UK Pounds (that's a real lot of money) from the R-Sport division. A Turbo kit was also available. Pic contributed by Paul Hestnes
Ps. see veits käredam kui tava 16V
16 Valve DOHC Head - In 1982, you could purchase a full-house 16 Valve B21/23 conversion for 4000 UK Pounds (that's a real lot of money) from the R-Sport division. A Turbo kit was also available. Pic contributed by Paul Hestnes
Ps. see veits käredam kui tava 16V
""Rear Wheel Drive, the way God intended. If a car is being pulled from the front, doesn't that mean it's being towed?"”
Kes on foorumil
Kasutajad foorumit lugemas: Registreeritud kasutajaid pole ja 16 külalist