Tere tere,
Minu auto on nüüd niikaugel, et pump on remondist tagasi ning peaaegu juba peal ka.
Kiiruga võtsin pumba maha ja ei uurinud eriti palju seda.
Nüüd tagasi pannes tundub, et midagi nagu oleks puudu.
Nimelt mootori tagantpoolt (sealt, kus on pumba ratas) peaks pump kinnituma oma kronsa külge 3 poldiga. Need poldiaugud on nagu ovaalsed, seega sealt saab ilmselt pumba nurka muuta.
Minu autol aga polnud neid polte seal sees, olid tühjad augud. Pumpa hoidis siis paigal ainult üks polt, millega pump kinnitus esimese kronsa külge.
Reaalselt töötas pump väga hästi. Kuidas see võimalik on ?
Ja küsimus nüüd diislispetsidele.
Kas ma peaksin need poldid sinna tagasi panema? Ja millised need üleüldse on (mõõdud jne).
Jube hea oleks, kui saaksin kellegi 2.4 r6 diislit vaadata kuskil Tallinnas, et näha , kas mul on tehtud seal mingeid isearetusi kunagi. Ja vaadata, millised need poldid peaksid olema.
Pole leidnud kuskilt mingit paigaldusjoonist ka. Tahaks sõita juba.
Diisliga probleem
Moderaatorid: 760GLE, Igor, Henn, bronec
Harilikud M8 poldid lõpuni keermega pikkusega u. 25. Peaasi , et liiga pikad ei ole, ulatuvad pumba rattani. Et mugavam oleks paigaldada, panin pumbataguse poldi sisekantpeaga (pika padruni pikendusega), teised harilikud väliskandid. Panen ühe pidi ka sulle kui abi on.
http://album.ee/node/19533065/50168533
http://album.ee/node/19533065/50168533
745 -88 B230FT-
945 -96 D24TiC
945 -95, D24TiC
945 -96 D24TiC
945 -95, D24TiC
Kes on foorumil
Kasutajad foorumit lugemas: Registreeritud kasutajaid pole ja 1 külaline