1. leht 2-st

Mure 244-ga!

Postitatud: 26 Nov 2008, 22:03
Postitas Mikk07
Külmalt käivitades töötavad elektrilised asjad nagu poolel v6imsusel. Tuled, soojendus, kojamehed, cd-raadio teeb pidevalt resa v6i ei v6ta pilti ette. Kui mootor soojeneb t6useb kütuse näidik 6igesse kohta ja k6ik mu hakkab ka korralikult tööle.
Katsetasin ka seda et külmale mootorile andsin suts pöördeid, tagajärg oli see et gaas kippus peale jääma ja ei aidanud muu kui väljasuretamine. Mis värk v6ib olla?

Postitatud: 26 Nov 2008, 22:51
Postitas supp
mingi massi puudus äkki, temp tõusetes metall paisun ja annab paremat ühendust juba, mul oli 700jasel sarnane jama, liskas veel geneka ergutusjuhe oli vigane

Re: Mure 244-ga!

Postitatud: 27 Nov 2008, 11:16
Postitas Loff
Mikk07 kirjutas:Katsetasin ka seda et külmale mootorile andsin suts pöördeid, tagajärg oli see et gaas kippus peale jääma ja ei aidanud muu kui väljasuretamine. Mis värk v6ib olla?


õli karpas on piisavalt?

Postitatud: 27 Nov 2008, 19:09
Postitas vanapeer
Panin skänni üles eraldi teemasse, vaadake kas teil on seda tüüpi vaja. Selle abil peaks karpat korrastada küll saama.

Re: Mure 244-ga!

Postitatud: 27 Nov 2008, 22:41
Postitas Mikk07
Loff kirjutas:
Mikk07 kirjutas:Katsetasin ka seda et külmale mootorile andsin suts pöördeid, tagajärg oli see et gaas kippus peale jääma ja ei aidanud muu kui väljasuretamine. Mis värk v6ib olla?


õli karpas on piisavalt?
Panin 6li normi, probleem jäi.

Postitatud: 27 Nov 2008, 23:07
Postitas turboES
Mass

Postitatud: 27 Nov 2008, 23:49
Postitas vanapeer
Proovi näpuga gaasihoovastikku tagasi tõmmata, võibolla vajab väheke õlitamist. Ja igasugu Strömbergide jamade peale võiks tal membraani vahetada. 30 krooni suppi käest.

Re: Mure 244-ga!

Postitatud: 23 Aug 2010, 11:29
Postitas Mikk07
Nii, esimese ratta laagrite vahetus. Komplekt autoosad.ee-st. Ja löö sisemine laager võllile kuidas tahad. Võrdlesin vana laagriga, jah sisemine saale on vanal laagril suurema läbimõõduga, aga seda ei saa ju täie tõega võtta kuna vana saale on kindlasti veninud. Ehk keegi targem teab öelda, mis peaks selle laagri õige läbimõõt olema?

Re: Mure 244-ga!

Postitatud: 23 Aug 2010, 12:02
Postitas vanapeer
No supp ehk võrdleb oma kataloogiga, kas on erinevaid koode ajaloos tulnud, kuid oled hündra persenta kindel, et sa õige laagri said? Mis kood?

Re: Mure 244-ga!

Postitatud: 23 Aug 2010, 12:21
Postitas Mikk07
KLM67048

Re: Mure 244-ga!

Postitatud: 23 Aug 2010, 12:41
Postitas vanapeer
Tuleb välja, et ongi vanematel teise diameetriga olnud. Kui doitši šprehhid, siis siin saad näh, mis autodel need 3 erinevat kasutuses on olnud [ Verwendet in Autos ]
http://autoteile-online.biz/modelle/?he ... e=Radlager
Esimene neist on puhtalt volvode laager. Lisaks on antud ka laagrite mõõte.

Re: Mure 244-ga!

Postitatud: 23 Aug 2010, 12:44
Postitas kirsipuu
Mikk07 kirjutas:Nii, esimese ratta laagrite vahetus. Komplekt autoosad.ee-st. Ja löö sisemine laager võllile kuidas tahad. Võrdlesin vana laagriga, jah sisemine saale on vanal laagril suurema läbimõõduga, aga seda ei saa ju täie tõega võtta kuna vana saale on kindlasti veninud. Ehk keegi targem teab öelda, mis peaks selle laagri õige läbimõõt olema?

Laager ikka ei veni. Lisaks kõigele on sisemine saale siirdeistuga seega jõudu ei ole vaja kindlasti kasutada.

Re: Mure 244-ga!

Postitatud: 23 Aug 2010, 13:47
Postitas Mikk07
Ok, kuna vanad laagrid on SKF-i omad, siis võtan vanad laagrid näppu ja lähen Autoasi kauplusesse ja asi vask.

Re: Mure 244-ga!

Postitatud: 23 Aug 2010, 14:10
Postitas Loff
Mikk07 kirjutas:Ok, kuna vanad laagrid on SKF-i omad, siis võtan vanad laagrid näppu ja lähen Autoasi kauplusesse ja asi vask.

SKF-i saad ju Tartus Alas&Kuul poest tähe tänavalt.

Re: Mure 244-ga!

Postitatud: 23 Aug 2010, 14:20
Postitas supp
ma olen oma autol sellega kokkupuutunud, mingi jama oli ei lähe uus laager peale, uurisin ka et kas on mingeid varjante aga no pole, kuna vahe oli suht väike siis lihvisin natuke liivapaberiga seda rummu otsa ja läks peale ja nii mõlemal pool ka veel