Solex Cisac'i kohta head sõna ei kuule

Moderaatorid: 760GLE, Igor, Henn, bronec

Kasutaja avatar
vanapeer
Foorumi veteran
Postitusi: 6781
Liitunud: 02 Juul 2005, 01:31
Asukoht: valges majakeses mere ääres
Kontakt:

Solex Cisac'i kohta head sõna ei kuule

PostitusPostitas vanapeer » 14 Juun 2007, 17:38

Sest sellel pole nõela pesa vahetatav.
Kas kellegil võib olla infot Pierburgi karburaatori saadavuse kohta?
:unibrow:

Kasutaja avatar
bronec
Das Boost
Postitusi: 1775
Liitunud: 16 Veebr 2006, 13:51
Kontakt:

PostitusPostitas bronec » 14 Juun 2007, 21:01

Mis täpsemalt huvitab?Uus karpa?
DIM, CEM, ICM, CCM, ABS, ECM ja teiste moodulite remont. CEM kloonimine, seadistamine ja taastamine(virgin). HU seeria makkide remont, SC-802/805 kood. Keelevahetus.

Kasutaja avatar
vanapeer
Foorumi veteran
Postitusi: 6781
Liitunud: 02 Juul 2005, 01:31
Asukoht: valges majakeses mere ääres
Kontakt:

PostitusPostitas vanapeer » 14 Juun 2007, 21:24

Huvitabki teema täpsemalt. Sul on vist nendega kokkupuudet?
Kas on nii, et Solexil saab vahetada nõela, kuid mitte selle pesa? Samas kui Pierburgil on need mõlemad varuosa listis?
:unibrow:

Kasutaja avatar
bronec
Das Boost
Postitusi: 1775
Liitunud: 16 Veebr 2006, 13:51
Kontakt:

PostitusPostitas bronec » 15 Juun 2007, 09:26

Solexi kohta õnneks või kahjuks ei oska midagi öelda, Pierburgi saab vahetada mõlemat. Pesa vahetus on väga täpne töö ja ilma spets tööriistadeta on seda suht võimatu teha ma arvan. Pesa peab olema täpselt õigel sügavusel ja need sügavused on aasta arvude järgi paika pandud.
DIM, CEM, ICM, CCM, ABS, ECM ja teiste moodulite remont. CEM kloonimine, seadistamine ja taastamine(virgin). HU seeria makkide remont, SC-802/805 kood. Keelevahetus.

Kasutaja avatar
mgarageu
Kreisi postitaja
Postitusi: 375
Liitunud: 26 Juun 2005, 07:24
Asukoht: Tartu, Eesti

solex

PostitusPostitas mgarageu » 15 Juun 2007, 11:41

cisacil saab nõela koos pesaga vahetada. ei saa pesasid vahetada kahe ujukiga 2B5 ja 2B7 tüüpi karbussidel...cisac on reeglina B200K mootoritel...
/brickboard member/
Pilt

Kasutaja avatar
vanapeer
Foorumi veteran
Postitusi: 6781
Liitunud: 02 Juul 2005, 01:31
Asukoht: valges majakeses mere ääres
Kontakt:

PostitusPostitas vanapeer » 15 Juun 2007, 16:13

Mul B230K ja pole kahjuks usaldusväärset infot selle koodi kohta kui...

Pilt
:unibrow:

Kasutaja avatar
mgarageu
Kreisi postitaja
Postitusi: 375
Liitunud: 26 Juun 2005, 07:24
Asukoht: Tartu, Eesti

karbuss

PostitusPostitas mgarageu » 16 Juun 2007, 23:39

pildil on cisac. sellel on nõelklapp lihtsasti vahetetav. sobib näiteks ka vene samara karbussi oma...
/brickboard member/

Pilt

Kasutaja avatar
vanapeer
Foorumi veteran
Postitusi: 6781
Liitunud: 02 Juul 2005, 01:31
Asukoht: valges majakeses mere ääres
Kontakt:

PostitusPostitas vanapeer » 25 Aug 2007, 23:01

Jagan tarkust vahepeal. Minu B230K peal on Solex Cisac 34/34 Z1.

Seal on palju düüse (?) [jet], positsioonid 8, 9, 17, 16 ja 18

Pilt

1 Fuel filter
2 Upper body
3 Waxstat
4 Waxstat housing
5 Choke housing
6 Top gasket
7 Float pin
8 Secondary emulsion tube & air corrector jet
9 Secondary main jet
10 "O" ring
11 Body
12 Tamperproof plug
13 Idle mixture screw
14 Throttle body heater (water)
15 Acceleratoe pump diaphragm
16 Accelerator pump jet
17 Primary main jet
18 Primary emulsion tube & air corrector jet
19 Float
20 Needle valve
21 Choke pull-off diapragm
22 Idle jet
23 Float chamber vent valve

Ja põhiline tarkus, mida ma tahtsin jagada on reguleerimine. Kõige ette käib hoiatus, et enne olgu korras klapivahed ja vaakumi lekked; alles siis on mõtet karbussi kallale minna. Ja ka siis ei pruugi karbuss süüdi olla. Mina pidin mimema, kuna TTÜ taguse venna sarm ja ego ei olnudki abiks minu karbussi sättimisel. Nimelt jäi tal avastmata, et väidetav bensupaagi tuulutuse voolik algas auto põhja alt. Kurat teab kaua sealt liiva mootorisse oli tõmmanud. Igatahes pärast selle sulgemist oli vaja segu uuest kruttida. Ja see käib nii.

1) keerad tühikäigu kruvist pöörded normi (manuaal 800, autom 900)
2) hakkad segukruviga otsima kõrgeimaid võimalikke pöördeid ja kui see on saavutatud, keerad u 40 pööret vaiksemaks.
3) siis lähed jälle tühikäigu kruvi juurde ja keerad uuesti 800/900 peale.

Seniks kuni Speedsterisse tõsiste mõõteriistade juurde saan, saab normaalselt sõita. Aga õige mees pidigi lõhna järgi oma [auto] heitgaasid paika panema :)
:unibrow:

Kasutaja avatar
veljo
Kõva postitaja
Postitusi: 160
Liitunud: 29 Dets 2006, 18:36
Asukoht: Tartu maa

Teema

PostitusPostitas veljo » 26 Aug 2007, 00:01

Tere Mati hästi panid lõpus broo :roll:
volvo745 90 B230FS nüüd B234F
volvo740 91 B234F

Kasutaja avatar
vanapeer
Foorumi veteran
Postitusi: 6781
Liitunud: 02 Juul 2005, 01:31
Asukoht: valges majakeses mere ääres
Kontakt:

karpa tuuning

PostitusPostitas vanapeer » 15 Nov 2007, 03:58

Mis on tuuning!? Vot tuuning on see, kui remondid ise karpat, mis on käinud karpaguru ([shot]) juures.
Ei meeldinud masina puuduv kiirendus ja jõud enne 2000 pööret. Selgus, et selle põhjuseks oli täiesti vale düüs karpas. Kui enne karpa remonti mäletan, et seal oli kahe "joaga" kiirendusdüüs (pos. 16), siis nüüd tuli sealt välja mingi monojunn. Karpa sekundaarne lõõr oli täiesti tolmkuivaks muutunud nende 2 viimase kuuga.

Täpsemalt. Volga pood: kiirenduspumba membraan, toore membraan, veel mingi 3nurkne, paar tihendit ja ujuk - kokku mingi 100 EEK. (täpsem pilt). Kuna venelased olid järjekordselt läänest konstruktsioone maha viksinud, siis Solex on analoog mitmete vene karpadega, muidugi ka sarnased varuosad. Ujuk näiteks on vahtkummist ja 1:1 Samara oma. Väga suurt rõõmu tegid sellised uudised. Tihend polnud päris 1:1le, kuid see sai originaal igaks juhuks (natuke oli nagu kokku kuivanud :P).
Muide Speedster pakkus vastumeelselt karpa remondi hinnaks "paar tonni juppidele + mingi päeva tööraha" ](*,)
Viimati muutis vanapeer, 15 Nov 2007, 05:16, muudetud 1 kord kokku.
:unibrow:

Kasutaja avatar
vanapeer
Foorumi veteran
Postitusi: 6781
Liitunud: 02 Juul 2005, 01:31
Asukoht: valges majakeses mere ääres
Kontakt:

PostitusPostitas vanapeer » 15 Nov 2007, 04:08

Panin kuuma õhu toru ka õhufiltrile. Loodan, et enam sellist nalja ei juhtu, nagu esimesel külmetaval novembrihommikul, kus startides foori tagant kõrvuti ühe väga suure ja aeglase veokaga, avastasin, et me liigume täiesti sünkroonis sama kiirusega :) Ja maha ma tast jäigi pärast 100m punnitamist, sest jõud kadus täiesti ärä :)
:unibrow:

Kasutaja avatar
vanapeer
Foorumi veteran
Postitusi: 6781
Liitunud: 02 Juul 2005, 01:31
Asukoht: valges majakeses mere ääres
Kontakt:

:D:D:D:D:D:D:D:D

PostitusPostitas vanapeer » 15 Nov 2007, 09:54

[youtube]http://www.youtube.com/watch?v=kIN48KgODX0[/youtube]
:unibrow:

Kasutaja avatar
Tuus
Volvo Club liige
Postitusi: 1858
Liitunud: 18 Apr 2007, 10:11
Asukoht: Pärnu kesklinn

PostitusPostitas Tuus » 17 Nov 2007, 23:22

Krt küll mõnel mehel on ikka huvi asja vastu!

Tubli Mati! :P

Kui ikka ise teed, võid kindel olla! :wink:
V 70 '05 müüdud
480 1,7T '88 tuuningpill
V70 T4 '12 igapäevaliikur

Kasutaja avatar
vanapeer
Foorumi veteran
Postitusi: 6781
Liitunud: 02 Juul 2005, 01:31
Asukoht: valges majakeses mere ääres
Kontakt:

NGK karpa tuuning

PostitusPostitas vanapeer » 04 Dets 2007, 22:27

Teate mis veel karpat tuunib? Uued küünlad! Sai krutitud siiapoole ja sinnapoole neid segunuppe aga auto ajas tihedat rikast suitsu igas asendis.
Isegi kompressioon mõõdetud (kõik 13.4-13,9).
Kevadest saati olid sees olnud Champoinid, nüüd läksid NGK BPR6ES, mis just karpade jaoks. Autol sumpsist tuleb kohe teine lõhn (olin käe ette pannud ja kodus naine pakkus et mu käel on ainult seebilõhn).
:unibrow:

supp
Foorumi veteran
Postitusi: 7286
Liitunud: 04 Nov 2006, 19:06
Asukoht: TALLINN

PostitusPostitas supp » 04 Dets 2007, 22:41

(olin käe ette pannud ja kodus naine pakkus et mu käel on ainult seebilõhn)
ohtlik, väga ohtlik :)
asümeetriline 240
"LY on libu" 343 cvt
pe..se räägin ainult NMT telefoniga kui levi on
"this is small step for man, but big step for volvo 343"
alfa on ka volvo


Mine

Kes on foorumil

Kasutajad foorumit lugemas: Registreeritud kasutajaid pole ja 20 külalist