Solex Cisac'i kohta head sõna ei kuule
Moderaatorid: 760GLE, Igor, Henn, bronec
- vanapeer
- Foorumi veteran
- Postitusi: 6781
- Liitunud: 02 Juul 2005, 01:31
- Asukoht: valges majakeses mere ääres
- Kontakt:
Solex Cisac'i kohta head sõna ei kuule
Sest sellel pole nõela pesa vahetatav.
Kas kellegil võib olla infot Pierburgi karburaatori saadavuse kohta?
Kas kellegil võib olla infot Pierburgi karburaatori saadavuse kohta?
Solexi kohta õnneks või kahjuks ei oska midagi öelda, Pierburgi saab vahetada mõlemat. Pesa vahetus on väga täpne töö ja ilma spets tööriistadeta on seda suht võimatu teha ma arvan. Pesa peab olema täpselt õigel sügavusel ja need sügavused on aasta arvude järgi paika pandud.
DIM, CEM, ICM, CCM, ABS, ECM ja teiste moodulite remont. CEM kloonimine, seadistamine ja taastamine(virgin). HU seeria makkide remont, SC-802/805 kood. Keelevahetus.
- vanapeer
- Foorumi veteran
- Postitusi: 6781
- Liitunud: 02 Juul 2005, 01:31
- Asukoht: valges majakeses mere ääres
- Kontakt:
Jagan tarkust vahepeal. Minu B230K peal on Solex Cisac 34/34 Z1.
Seal on palju düüse (?) [jet], positsioonid 8, 9, 17, 16 ja 18
1 Fuel filter
2 Upper body
3 Waxstat
4 Waxstat housing
5 Choke housing
6 Top gasket
7 Float pin
8 Secondary emulsion tube & air corrector jet
9 Secondary main jet
10 "O" ring
11 Body
12 Tamperproof plug
13 Idle mixture screw
14 Throttle body heater (water)
15 Acceleratoe pump diaphragm
16 Accelerator pump jet
17 Primary main jet
18 Primary emulsion tube & air corrector jet
19 Float
20 Needle valve
21 Choke pull-off diapragm
22 Idle jet
23 Float chamber vent valve
Ja põhiline tarkus, mida ma tahtsin jagada on reguleerimine. Kõige ette käib hoiatus, et enne olgu korras klapivahed ja vaakumi lekked; alles siis on mõtet karbussi kallale minna. Ja ka siis ei pruugi karbuss süüdi olla. Mina pidin mimema, kuna TTÜ taguse venna sarm ja ego ei olnudki abiks minu karbussi sättimisel. Nimelt jäi tal avastmata, et väidetav bensupaagi tuulutuse voolik algas auto põhja alt. Kurat teab kaua sealt liiva mootorisse oli tõmmanud. Igatahes pärast selle sulgemist oli vaja segu uuest kruttida. Ja see käib nii.
1) keerad tühikäigu kruvist pöörded normi (manuaal 800, autom 900)
2) hakkad segukruviga otsima kõrgeimaid võimalikke pöördeid ja kui see on saavutatud, keerad u 40 pööret vaiksemaks.
3) siis lähed jälle tühikäigu kruvi juurde ja keerad uuesti 800/900 peale.
Seniks kuni Speedsterisse tõsiste mõõteriistade juurde saan, saab normaalselt sõita. Aga õige mees pidigi lõhna järgi oma [auto] heitgaasid paika panema
Seal on palju düüse (?) [jet], positsioonid 8, 9, 17, 16 ja 18
1 Fuel filter
2 Upper body
3 Waxstat
4 Waxstat housing
5 Choke housing
6 Top gasket
7 Float pin
8 Secondary emulsion tube & air corrector jet
9 Secondary main jet
10 "O" ring
11 Body
12 Tamperproof plug
13 Idle mixture screw
14 Throttle body heater (water)
15 Acceleratoe pump diaphragm
16 Accelerator pump jet
17 Primary main jet
18 Primary emulsion tube & air corrector jet
19 Float
20 Needle valve
21 Choke pull-off diapragm
22 Idle jet
23 Float chamber vent valve
Ja põhiline tarkus, mida ma tahtsin jagada on reguleerimine. Kõige ette käib hoiatus, et enne olgu korras klapivahed ja vaakumi lekked; alles siis on mõtet karbussi kallale minna. Ja ka siis ei pruugi karbuss süüdi olla. Mina pidin mimema, kuna TTÜ taguse venna sarm ja ego ei olnudki abiks minu karbussi sättimisel. Nimelt jäi tal avastmata, et väidetav bensupaagi tuulutuse voolik algas auto põhja alt. Kurat teab kaua sealt liiva mootorisse oli tõmmanud. Igatahes pärast selle sulgemist oli vaja segu uuest kruttida. Ja see käib nii.
1) keerad tühikäigu kruvist pöörded normi (manuaal 800, autom 900)
2) hakkad segukruviga otsima kõrgeimaid võimalikke pöördeid ja kui see on saavutatud, keerad u 40 pööret vaiksemaks.
3) siis lähed jälle tühikäigu kruvi juurde ja keerad uuesti 800/900 peale.
Seniks kuni Speedsterisse tõsiste mõõteriistade juurde saan, saab normaalselt sõita. Aga õige mees pidigi lõhna järgi oma [auto] heitgaasid paika panema
- vanapeer
- Foorumi veteran
- Postitusi: 6781
- Liitunud: 02 Juul 2005, 01:31
- Asukoht: valges majakeses mere ääres
- Kontakt:
karpa tuuning
Mis on tuuning!? Vot tuuning on see, kui remondid ise karpat, mis on käinud karpaguru ([shot]) juures.
Ei meeldinud masina puuduv kiirendus ja jõud enne 2000 pööret. Selgus, et selle põhjuseks oli täiesti vale düüs karpas. Kui enne karpa remonti mäletan, et seal oli kahe "joaga" kiirendusdüüs (pos. 16), siis nüüd tuli sealt välja mingi monojunn. Karpa sekundaarne lõõr oli täiesti tolmkuivaks muutunud nende 2 viimase kuuga.
Täpsemalt. Volga pood: kiirenduspumba membraan, toore membraan, veel mingi 3nurkne, paar tihendit ja ujuk - kokku mingi 100 EEK. (täpsem pilt). Kuna venelased olid järjekordselt läänest konstruktsioone maha viksinud, siis Solex on analoog mitmete vene karpadega, muidugi ka sarnased varuosad. Ujuk näiteks on vahtkummist ja 1:1 Samara oma. Väga suurt rõõmu tegid sellised uudised. Tihend polnud päris 1:1le, kuid see sai originaal igaks juhuks (natuke oli nagu kokku kuivanud ).
Muide Speedster pakkus vastumeelselt karpa remondi hinnaks "paar tonni juppidele + mingi päeva tööraha"
Ei meeldinud masina puuduv kiirendus ja jõud enne 2000 pööret. Selgus, et selle põhjuseks oli täiesti vale düüs karpas. Kui enne karpa remonti mäletan, et seal oli kahe "joaga" kiirendusdüüs (pos. 16), siis nüüd tuli sealt välja mingi monojunn. Karpa sekundaarne lõõr oli täiesti tolmkuivaks muutunud nende 2 viimase kuuga.
Täpsemalt. Volga pood: kiirenduspumba membraan, toore membraan, veel mingi 3nurkne, paar tihendit ja ujuk - kokku mingi 100 EEK. (täpsem pilt). Kuna venelased olid järjekordselt läänest konstruktsioone maha viksinud, siis Solex on analoog mitmete vene karpadega, muidugi ka sarnased varuosad. Ujuk näiteks on vahtkummist ja 1:1 Samara oma. Väga suurt rõõmu tegid sellised uudised. Tihend polnud päris 1:1le, kuid see sai originaal igaks juhuks (natuke oli nagu kokku kuivanud ).
Muide Speedster pakkus vastumeelselt karpa remondi hinnaks "paar tonni juppidele + mingi päeva tööraha"
Viimati muutis vanapeer, 15 Nov 2007, 05:16, muudetud 1 kord kokku.
- vanapeer
- Foorumi veteran
- Postitusi: 6781
- Liitunud: 02 Juul 2005, 01:31
- Asukoht: valges majakeses mere ääres
- Kontakt:
Panin kuuma õhu toru ka õhufiltrile. Loodan, et enam sellist nalja ei juhtu, nagu esimesel külmetaval novembrihommikul, kus startides foori tagant kõrvuti ühe väga suure ja aeglase veokaga, avastasin, et me liigume täiesti sünkroonis sama kiirusega Ja maha ma tast jäigi pärast 100m punnitamist, sest jõud kadus täiesti ärä
- vanapeer
- Foorumi veteran
- Postitusi: 6781
- Liitunud: 02 Juul 2005, 01:31
- Asukoht: valges majakeses mere ääres
- Kontakt:
:D:D:D:D:D:D:D:D
[youtube]http://www.youtube.com/watch?v=kIN48KgODX0[/youtube]
- vanapeer
- Foorumi veteran
- Postitusi: 6781
- Liitunud: 02 Juul 2005, 01:31
- Asukoht: valges majakeses mere ääres
- Kontakt:
NGK karpa tuuning
Teate mis veel karpat tuunib? Uued küünlad! Sai krutitud siiapoole ja sinnapoole neid segunuppe aga auto ajas tihedat rikast suitsu igas asendis.
Isegi kompressioon mõõdetud (kõik 13.4-13,9).
Kevadest saati olid sees olnud Champoinid, nüüd läksid NGK BPR6ES, mis just karpade jaoks. Autol sumpsist tuleb kohe teine lõhn (olin käe ette pannud ja kodus naine pakkus et mu käel on ainult seebilõhn).
Isegi kompressioon mõõdetud (kõik 13.4-13,9).
Kevadest saati olid sees olnud Champoinid, nüüd läksid NGK BPR6ES, mis just karpade jaoks. Autol sumpsist tuleb kohe teine lõhn (olin käe ette pannud ja kodus naine pakkus et mu käel on ainult seebilõhn).
Kes on foorumil
Kasutajad foorumit lugemas: Registreeritud kasutajaid pole ja 20 külalist