4. leht 5-st

Re: kahesajane madalaks ja jäigaks

Postitatud: 04 Jaan 2014, 13:32
Postitas Berit
Minu meelest päästis Olari selle auto äramädanemise või kuusakoskisse vedamise saatusest, seega peaks see ju ühtima selle suurepärase säilitamise mõtteviisiga. Mitu autot sa, volvofriik, ise oled puu alt ära päästnud? Loodan, et sul kuskil on originaalkonditsioonis volvode ladu.

Mitte valesti aru saada, olen isegi kuusakoski värava taga krokodillipisaraid valanud ühe 242 pärast, mille päästmiseks jäime mõned minutid hiljaks, aga nii on nagu elu käib. Ja noh Ollu ei ole kindlasti esimene ega kaugeltki ka viimane, kes oma Volvo kõhuli laseb, seega milleks oma närve raisata? Ja küll neid museaaliväärtuses autosid on maailma peal küll ja veel.

Re: kahesajane madalaks ja jäigaks

Postitatud: 04 Jaan 2014, 14:36
Postitas Ollu
volvofriik kirjutas:No ütleme siis välja oma suhtumise ühe põhjuse: Neid masinaid jääb järjest vähemaks. Juurde ei tule enam kuskilt. Miks mitte säilitada viimaseid elusolijaid kui museaale ja austusavaldust ühele tõeliselt heale autole. Või olen ma oma fanatismis, mis on kestnud aastast 1993, liiale läinud? Madaldage jumala eest ükskõik mida - maailm masinaid täis - kui meeldib mööda maad roomata ja ainult lennuväljal sõita aga ilusana loodud masinat ärge mõnitage andes talle tahtlikult äratallatud välimuse. Mul on olnud 2 masinal, nii 245-l kui ka 760-l lausa "Rideleveler"(pumbatavad) amordid, et auto ka raskemat koormat vedades kössi ei vajuks.

Ma ei kujuta ette kuidas sa küll elada saad. Kõik need vanad klassikud mis driftiks, ringrajaks ja muudeks autospordi üritusteks "rikutakse ära" ju.

"mööda maad roomata ja lennuväljal sõita"
Minul pole mitte kuskil madalduse pärast käimata jäänud. Igalpool on ära käidud kus vaja.

Ja no ma ei saa ikkagi aru mida sa surud oma jama peale? Väga suur osa igasugu klassikuid mädaneb kuskil ja tõenäoliselt on nende saatus kuusakoski. Mina nimetaks seda mõnitamiseks. Mina olen ühe sellise omale koju toonud, ta kere korda teinud, uue värvi andnud, uue mootori, ta ära päästnud. Ja sa nimetad seda mõnitamiseks? Või et ma ei oska hinnata oma autot või ma ei saa aru nagu mis kuradi paska sa ajad. Hoia oma autosid ja tee nendega nii nagu sina tahad. See on minu auto ja teen sellega seda mida mina tahan. Kui ei meeldi keera pilk ära ja nii lihtne ongi. See pole ainuke mööda maad kulgev Volvo maailmas ja ei jää ka viimaseks. Usun, et neid tuleb ka Eestisse juurde, niiet ei tasu nagu erutuda. Neid autosid on muuseumides küll niiet ära higista nii palju.

Re: kahesajane madalaks ja jäigaks

Postitatud: 04 Jaan 2014, 17:08
Postitas supp
siimik kirjutas:Pole ju "igapäeva" sõidupill
ja
Hobiautole liiga kallid osad ja mõttetu investeering. -Mida see tähendab???


see tähendab seda, et kui neid ei soetatta sihipäraseks kasutamiseks ehk võidusõiduks, siis puudub mõte raisata 2k+ euri, et näha välja lihtsalt madal, selleks oleks passilik hoopis mingit õhk patjade süsteemi kasutada - maksumus oleks samas suurusjärgus ja tulemus veel lahedam

PS aga Ollu-le jõudu, elusuuruses on see auto päris kena ehk tegemist pole mingi roostes kapotiga golf III-ga, vaid viisaka liikuriga
no midugi kõrge volvo on ilusam, kusjuures on ka ksf-lasi kes on omale just töste teinud tava volvole

Re: kahesajane madalaks ja jäigaks

Postitatud: 06 Jaan 2014, 14:38
Postitas volvofriik
R.I.P.!

Re: kahesajane madalaks ja jäigaks

Postitatud: 09 Jaan 2014, 00:04
Postitas enta
supp kirjutas:coilide ja b6/8 on see jama, et kui sihipärast rinkat ei kihuta siis on see suht mõtetu investeering, need on suht kallid ja nende eluiga lühike, vast aasta max kaks


soovitan soojalt igapäeva autole teha see investeering! ise ei tee :D pole sellist pappi.
aga turboesi 142 kruvisin ette alla veidi aega tagasi bilsu HD'd ja auto nina kohta kuuleb ainult kiidusönud. enne olid seal löigatud vedru ja originaal amort mis oli töökorras. praegu söites auto nina kui teele liimitud, konarlustega teedel küllaltki jäik vedrustus ei anna läbi kannikate tunda.
taga tuleb talle 945 löigatud vedru koos bilsu HD'ga homme. originaal amort ei hoidnud jälle vedru kinni

:D pojjat köik B6te ostma!

ja siimiku auto kohapealt. tundub tulevat esimene korralikult ehitatud 2oose seeria madaldus. juppide list ajab kolmandat päeva juba kadedaks. (mainiksin pöhikomponentidena siis saab 9-3 bilsud ja kalphenke QSRC)

Re: kahesajane madalaks ja jäigaks

Postitatud: 06 Sept 2014, 16:25
Postitas volvofriik
Berit kirjutas:Minu meelest päästis Olari selle auto äramädanemise või kuusakoskisse vedamise saatusest, seega peaks see ju ühtima selle suurepärase säilitamise mõtteviisiga. Mitu autot sa, volvofriik, ise oled puu alt ära päästnud? Loodan, et sul kuskil on originaalkonditsioonis volvode ladu.

Mitte valesti aru saada, olen isegi kuusakoski värava taga krokodillipisaraid valanud ühe 242 pärast, mille päästmiseks jäime mõned minutid hiljaks, aga nii on nagu elu käib. Ja noh Ollu ei ole kindlasti esimene ega kaugeltki ka viimane, kes oma Volvo kõhuli laseb, seega milleks oma närve raisata? Ja küll neid museaaliväärtuses autosid on maailma peal küll ja veel.


Oli Volvode kollektsioon - 8 masinat... Miski pole aga siinilmas püsiv. Nii tuligi mul neist loobuda ühel ja teisel moel. Ka pooleliolevatest projektidest kuhu juba parajalt investeeritud. Omandireform ja kuusealune. Isegi mu varuosade ladu enam pole tänu majaomanikule ja kahjuks ka kasupojale...

Re: kahesajane madalaks ja jäigaks

Postitatud: 06 Sept 2014, 16:30
Postitas volvofriik
supp kirjutas:
siimik kirjutas:Pole ju "igapäeva" sõidupill
ja
Hobiautole liiga kallid osad ja mõttetu investeering. -Mida see tähendab???


see tähendab seda, et kui neid ei soetatta sihipäraseks kasutamiseks ehk võidusõiduks, siis puudub mõte raisata 2k+ euri, et näha välja lihtsalt madal, selleks oleks passilik hoopis mingit õhk patjade süsteemi kasutada - maksumus oleks samas suurusjärgus ja tulemus veel lahedam

PS aga Ollu-le jõudu, elusuuruses on see auto päris kena ehk tegemist pole mingi roostes kapotiga golf III-ga, vaid viisaka liikuriga
no midugi kõrge volvo on ilusam, kusjuures on ka ksf-lasi kes on omale just töste teinud tava volvole


see tähendab seda, et kui neid ei soetatta sihipäraseks kasutamiseks ehk võidusõiduks, siis puudub mõte raisata 2k+ euri, et näha välja lihtsalt madal, selleks oleks passilik hoopis mingit õhk patjade süsteemi kasutada - maksumus oleks samas suurusjärgus ja tulemus veel lahedam / no midugi kõrge volvo on ilusam, kusjuures on ka ksf-lasi kes on omale just töste teinud tava volvole - nende väidetega 100% nõus. Muidugi on lahe kui masina kallal nokitsetakse ja tehakse teda lahedamaks. kahjuks tehakse paljud selles tuhinas koledamaks. Ma ei saa midagi selle vastu, et madaldatud masin jätab katkiste vedrude mulje. Nagu oleks vaesekest juba tehasest tulnuna üle koormatud.

Re: kahesajane madalaks ja jäigaks

Postitatud: 08 Sept 2014, 01:59
Postitas Ollu
(tõlkimatu rõve sõim) ära hakka pihta jälle. For (tõlkimatu rõve sõim) sake, igal ühel oma maitse, mulle meeldib nii ja teen ka nii. Minu auto on, ise ostsin, ise olen ehitanud, ise raha matnud siia ja teen nagu mulle meeldib. Kui sulle ei meeldi ära vaata või osa omale auto ja ehita selliseks nagu sulle meeldib, ma ei saa aru mis su point on et sa plärtsud koguaeg selle kallal?

Re: kahesajane madalaks ja jäigaks

Postitatud: 08 Sept 2014, 11:42
Postitas volvofriik
:D Lihtsalt ilus masin rikutud. :D Sind ei saa külla ka kutsuda. Jääd põhjapidi kinni. :twisted:

Re: kahesajane madalaks ja jäigaks

Postitatud: 08 Sept 2014, 11:47
Postitas volvofriik
Eks neid ehitatud ka läbi aastate. Peksasaanud koerana maas roomama pole ühtegi pannud. Austusest margi vastu.
http://nagi.ee/photos/volvofriik/5310865/

Re: kahesajane madalaks ja jäigaks

Postitatud: 08 Sept 2014, 12:27
Postitas Ollu
volvofriik kirjutas:Eks neid ehitatud ka läbi aastate. Peksasaanud koerana maas roomama pole ühtegi pannud. Austusest margi vastu.
http://nagi.ee/photos/volvofriik/5310865/

No väga tore, ehita neid siis edasi ning nii nagu sulle meeldib ja ära suru mingit oma paska teistele peale. Mulle ei meeldi kui koopasse kassid ja kodutud magama mahuvad, sulle ei meeldi kui auto madal on, olem eriarvamustel, kuna maitsed on erinevad, nahhui on vaja teisele mingit jama peale suruda? Või sa oled nii lammas, et ei saa aru, et peale sinu elab veel maailmas 7 miljardit inimest, kes ei pruugi kõik samamoodi arvata nagu sina ja sinu arvamus on see püha ja ainuõige?
volvofriik kirjutas::D Lihtsalt ilus masin rikutud. :D Sind ei saa külla ka kutsuda. Jääd põhjapidi kinni. :twisted:

Kelle silmis rikutud, kelle silmis mitte. Ja see jutt, et ma ei saa kuskil käia on laus lollus. Mul pole mitte kuhugi, MITTE KUHUGI minemata jäänud madalduse tõttu, on metsasihte sõidetud, kruusateid, perses tallinna tänavaid ja saab igalpool käidud.

Re: kahesajane madalaks ja jäigaks

Postitatud: 08 Sept 2014, 14:46
Postitas volvofriik
Ok. Eks ta ole see ema ja tütre teema. Ma ilmselt sellest east väljas kui pereauto "sportmasinaks" vägistamine lahe tundunud oleks. :D Mulle meeldib pigem ülioriginaalkere(pigem kulunud välimusega) ja... hästi püss tehnika, mis seda edasi veab nii, et omastarust vägevate masinate juhid koju häbenema tõttavad. Vana 142 oli selline. Kone üle puuritud, suuremate klappidega, metallrattaga nuka ajam. Sportsidur. Watt toestus tagasillal... Politsei mõõtmisel 7,2 sek-100 Kere aga nimme kruntvärvi laike täis. Kui esimese foori taga irvitati masina üle, siis järgmise taga oldi juba päris tigeda näoga. Koju järgi peksa andmagi tuldud. :D

Ok. Ma enam ei puuduta seda teemat. Argumendid esitatud ja madaldus mulle meeldima ei hakkagi. Never. Mõni ebasoliidne masin nagu Ford, VW golf või mis iganes, võib endast äratallatud mulje jätta - kehitan vaid õlgu. 93. aastast sisuliselt ainult volvodega jännanuna selle mudeli koha pealt läheb lihtsalt hari punaseks. Kuigi vist ei peaks...Mine võta kinni, miks see nii on.Tähtsaim on ju nokitsemine ja tulemusest rõõmu tundmine. Sorry kui konnasilmale astusin! :D

Kahjuks ise enam suurt ei tegele. Pole ruume. Nüüd hoian vaid oma masina enam - vähem sõitmas ja sedagi talveperioodiks. Suvi kuulub kaherattalistele.

Re: kahesajane madalaks ja jäigaks

Postitatud: 08 Sept 2014, 15:00
Postitas ants
Nii, nüüd siis järgmine saag käima tõmmatud :(

Re: kahesajane madalaks ja jäigaks

Postitatud: 08 Sept 2014, 16:23
Postitas Ollu
volvofriik kirjutas:Ok. Eks ta ole see ema ja tütre teema. Ma ilmselt sellest east väljas kui pereauto "sportmasinaks" vägistamine lahe tundunud oleks. :D Mulle meeldib pigem ülioriginaalkere(pigem kulunud välimusega) ja... hästi püss tehnika, mis seda edasi veab nii, et omastarust vägevate masinate juhid koju häbenema tõttavad. Vana 142 oli selline. Kone üle puuritud, suuremate klappidega, metallrattaga nuka ajam. Sportsidur. Watt toestus tagasillal... Politsei mõõtmisel 7,2 sek-100 Kere aga nimme kruntvärvi laike täis. Kui esimese foori taga irvitati masina üle, siis järgmise taga oldi juba päris tigeda näoga. Koju järgi peksa andmagi tuldud. :D

Ok. Ma enam ei puuduta seda teemat. Argumendid esitatud ja madaldus mulle meeldima ei hakkagi. Never. Mõni ebasoliidne masin nagu Ford, VW golf või mis iganes, võib endast äratallatud mulje jätta - kehitan vaid õlgu. 93. aastast sisuliselt ainult volvodega jännanuna selle mudeli koha pealt läheb lihtsalt hari punaseks. Kuigi vist ei peaks...Mine võta kinni, miks see nii on.Tähtsaim on ju nokitsemine ja tulemusest rõõmu tundmine. Sorry kui konnasilmale astusin! :D

Kahjuks ise enam suurt ei tegele. Pole ruume. Nüüd hoian vaid oma masina enam - vähem sõitmas ja sedagi talveperioodiks. Suvi kuulub kaherattalistele.

Mulle meeldivad ka sellised sleeperid. Aga nagu sa mainisid siis, eks ta ole ema ja tütre teema, meeldib ka madal välimus autol kui ka vedrustuse konkreetsus ja jäikus. Niiet eks ta olegi sellline maitse asi, kuidas kellelegi. Autole on siiski antud uus elu, tõsi, mitte küll päris nii nagu sulle meeldiks, aga siiski. Ja tore, et me mingile kokkuleppele jõudsime, et võime ka eriarvamustel olla, mitte ei pauguta niisama omaette tühja edasi.

Re: kahesajane madalaks ja jäigaks

Postitatud: 09 Sept 2014, 08:21
Postitas volvofriik
ants kirjutas:Nii, nüüd siis järgmine saag käima tõmmatud :(


Ei ole. :wink: