kahesajane madalaks ja jäigaks
Moderaatorid: 760GLE, Igor, Henn, bronec
-
- Foorumlane
- Postitusi: 70
- Liitunud: 15 Jaan 2012, 19:44
Re: kahesajane madalaks ja jäigaks
Siis kui tahad lihtsalt, et põhja ei käiks siis muidugi saabi amort ning lõigatud vedrud (poole lühem vedru on 2 korda jäigem). Või veidi tugevamad vedrud, taha pakutakse universaali tugevdatud vedrusid, minu 900l on ka taga tugevdatud vedrud, millel 2 tiiru maha võetud ning see on piisavalt jäik ja natuke üle ka. Nii et taga sõltub asi kaalust - sinu soovitud jäikus on tühja autoga pigem originaalvedru lõigates saadav, kui kaalu juures (helietehnika, sõidad 4-5kesi jne), siis ikka tugevdatud vedrud + ketas sisse.
Kõrguse reguleerimist sul ees vaja pole? Siis lõigatud vedru ja kui lahjaks jääb saad mõne jäigema osta (loodan, et ei jää, sest jäigema vedru jaoks saabi amordist enam ei piisaks).
Koopaservad rulli muidugi ka ära.
Jõudu!
Kõrguse reguleerimist sul ees vaja pole? Siis lõigatud vedru ja kui lahjaks jääb saad mõne jäigema osta (loodan, et ei jää, sest jäigema vedru jaoks saabi amordist enam ei piisaks).
Koopaservad rulli muidugi ka ära.
Jõudu!
Re: kahesajane madalaks ja jäigaks
Seda küll et rullida teb aga jäigemvõiks siiski olla et nii palju ei õõtsuks. Saabi amortide vastu hakkasin juba huvi tundma.
Ollu
Ollu
-
- Foorumlane
- Postitusi: 70
- Liitunud: 15 Jaan 2012, 19:44
Re: kahesajane madalaks ja jäigaks
No palju jäigem on jäigem?
Sa ju sõidad tänaval ja mitte peegelpinnal. Mingi 80N/mm vedruga tekib see efekt, et vedrukäik standardasendist on 4cm üles või alla -üles nii palju siis kui teine ratas on maast lahti.
Sa ju sõidad tänaval ja mitte peegelpinnal. Mingi 80N/mm vedruga tekib see efekt, et vedrukäik standardasendist on 4cm üles või alla -üles nii palju siis kui teine ratas on maast lahti.
Re: kahesajane madalaks ja jäigaks
No see saabi amort + lõigatud vedru tundub hea idee. Tagumise otsa kohta niipalju, et kui universaali vedrud panna siis kas need sedaani omadest pikemad ka? Et kui sealt nüüd maha võtta siis päris vastumaad ei lohiseks. Sest praegu sedaani originaal vedruga mis lõikamata on tagant enamvähem hea kõrgus vb veidi madalamaks, aga liiga pehme on, jäigemaks oleks vaja ja ma ei tea konkreetselt palju, igatahes praegu on terve ringi pealt auto liiga pehme minu arvates.
Siis saabi amordi kohta, et kui keeruline teda alla on aretada ja mis ümber tuleb teha?
No hea oleks kui terve ring oleks regullitav, et talveks saaks kõrgemaks tõsta ja kevadel kui üv ära on siis suve hooajaks jälle madalamaks lasta.
Hetkel tundub, et ette saabi amort lõigatud vedruga ja taha universaali vedrud. Tundub titimiti suht.
Ollu
Siis saabi amordi kohta, et kui keeruline teda alla on aretada ja mis ümber tuleb teha?
No hea oleks kui terve ring oleks regullitav, et talveks saaks kõrgemaks tõsta ja kevadel kui üv ära on siis suve hooajaks jälle madalamaks lasta.
Hetkel tundub, et ette saabi amort lõigatud vedruga ja taha universaali vedrud. Tundub titimiti suht.
Ollu
Re: kahesajane madalaks ja jäigaks
Kunagi lolli peaga ostsin diislile taha tugevdatud vedrud
60TKm hiljem on need ikka nii jäigad, et lükkavad aukudes/lamavatel politseinikel amordi kikki ning teevad kolksu.
Alla 200kg tagaistmel/100kg kuudis on pigem ebameeldiv.
Diisel on vähemalt 2X jäigem pill kui originaalseades sedaan.
Sedaani tagaiste sõpru täis riputada saab rattad koopasse.
Võid esmalt tagasilla kohal need läbilöögi puksid madalamale tuua, siis ei tao läbi.
Kui odavalt läbi tahad ajada siis osta lihtsalt diisel universaali kanged uued vedrud ja lõika mõõtu.
Amordiringi pead sellega seoses ka välja vahetama, sest vana amort ei jaksa neid enam ära siluda.
60TKm hiljem on need ikka nii jäigad, et lükkavad aukudes/lamavatel politseinikel amordi kikki ning teevad kolksu.
Alla 200kg tagaistmel/100kg kuudis on pigem ebameeldiv.
Diisel on vähemalt 2X jäigem pill kui originaalseades sedaan.
Sedaani tagaiste sõpru täis riputada saab rattad koopasse.
Võid esmalt tagasilla kohal need läbilöögi puksid madalamale tuua, siis ei tao läbi.
Kui odavalt läbi tahad ajada siis osta lihtsalt diisel universaali kanged uued vedrud ja lõika mõõtu.
Amordiringi pead sellega seoses ka välja vahetama, sest vana amort ei jaksa neid enam ära siluda.
-
- Foorumlane
- Postitusi: 70
- Liitunud: 15 Jaan 2012, 19:44
Re: kahesajane madalaks ja jäigaks
Vastupidi Olari, need tugevdatud vedrud on veidi lühemad kui originaalid. Auto all on nad jällegi tiba pikemad (jäikusest tulenevalt). Soovitan need osta (üsna odav versioon) ja lihtsalt taha uued amordid, ette lühemad uued amordid ning lõikad originaalvedru. Enam odavamalt talutavat tulemust ei saa.
Ees püstakutes pead ilmselt väikse vahetüki treima aga see ei ole midagi keerulist.
Ja ma ei saa aru miks kõik jäiga vedrustusega autosid vihkavad kuni meenub, et olen volvofoorumis - vanad volvod on ju nagu aerupaadid ning jäigema vedruga ilmneb veel kere pehmus ka kõigele lisaks.
/Lihtsalt paha kasutaja, kes ei taha midagi kuulda hea maitse piiridest ja tahab funnida muudmoodi kui süldina istmes lösutades/
Ees püstakutes pead ilmselt väikse vahetüki treima aga see ei ole midagi keerulist.
Ja ma ei saa aru miks kõik jäiga vedrustusega autosid vihkavad kuni meenub, et olen volvofoorumis - vanad volvod on ju nagu aerupaadid ning jäigema vedruga ilmneb veel kere pehmus ka kõigele lisaks.
/Lihtsalt paha kasutaja, kes ei taha midagi kuulda hea maitse piiridest ja tahab funnida muudmoodi kui süldina istmes lösutades/
Re: kahesajane madalaks ja jäigaks
torms kirjutas:Miks siis üldse lõigata, ülemine ring kuumaks ning suruda kokku.
vedru juba alguses ülevalt tasase pinnaga. kui sa löikad siis keerd kikkis, siis saad alles kuumaga selle paika.
olen mitmel autol vedrude löikamisega tegelenud, kipuvad ära murduma ülemises servad mis kikki olen jätnud.
siiamaani pole sellele lahendust leidnud, kena lugemise pöhjal sain ka teada, et kui vedru ots alla timmida kuumaga siis ei murdu enam ja istub ilusti püstakus ka, rellakaga kui ots maha lihvida, see ei anna mingit tulemust!
saabi amortidega sul ei ole ńii kerge nagu sa arvad, nad on lühemad, seega sul vaja püstakut muuta, vedru kauss allapoole viia ja ülevalt püstaku serv maha löigata pluss uus keere amordi kinni hoidmiseks!
pm odav DIY coil kit ebayst oleks parim lahendus saabi amordi kasutamisel
-
- Foorumlane
- Postitusi: 70
- Liitunud: 15 Jaan 2012, 19:44
Re: kahesajane madalaks ja jäigaks
Vahepuks püstakusse ja töötab samahästi kui lühendatud püstak. See 100gr vedrustamata massi kasvu ei ole väga teemaks tänavaautol.
- volvofriik
- Kreisi postitaja
- Postitusi: 362
- Liitunud: 01 Juul 2006, 13:27
Re: kahesajane madalaks ja jäigaks
Ja me sõbraga vaatame, et saaks asja kõrgemale. Masinal peab olema elegantsi nagu sirge seljaga õhtukleidis daamil. Madaldatud masin jätab alati ärahooratud mulje.Nagu peksasaanud peni - kõht vastu maad või siis terve oma eksistentsi ainult ülekaalulist massi vedama pidanud. Sorry aga Volvo EI ole see auto ja selle jaoks. Müü ta parem kellegile, kes teda hinnata oskab ja ära hakka teda mõnitama. Tean -Ilmselt on see järelhüüe aga ma ei suutnud. Ma pidin selle kohta oma arvamuse paika panema.
Re: kahesajane madalaks ja jäigaks
Igal ühel oma maitse. Kellel ema kellele tütar. Mulle meeldib nii ja teen nii, see ei koti väga mis teised arvavad. Kõigi pilli järgi ei saagi tantsida;)
Ja mis paneb sind arvama, et ma ei oska oma autot hinnata? Kui ma seda hinnata ei oskaks, mädaneks see tõenäoliselt puu all, kust mina ta 2 aastat tagasi päästsin.
Ja mis paneb sind arvama, et ma ei oska oma autot hinnata? Kui ma seda hinnata ei oskaks, mädaneks see tõenäoliselt puu all, kust mina ta 2 aastat tagasi päästsin.
Re: kahesajane madalaks ja jäigaks
Õige! Olari on parim, mis selle autoga juhtunud, Jätka samas vaimus.
Re: kahesajane madalaks ja jäigaks
Olari pillil peaks varsti ka jõudu olema, seega lendava vaiba vedrustusega kaugele ei jõua
Kellele meeldivad kõrged autod, võivad ju oma auto kõrgeks tõsta.
Kellele meeldivad kõrged autod, võivad ju oma auto kõrgeks tõsta.
S60 T5 HEICO SPORTIV | S80 V8 HEICO SPORTIV | S60 R HEICO SPORTIV | 240 GLT | 850 ESTATE
245 1978 | AMAZON 1968 | XC90 D5 2003 | S80 V8 2007 | S80 D5 2007 | V70 T5 2001 | V70 2.5T 1998
INSTAGRAM
245 1978 | AMAZON 1968 | XC90 D5 2003 | S80 V8 2007 | S80 D5 2007 | V70 T5 2001 | V70 2.5T 1998
- volvofriik
- Kreisi postitaja
- Postitusi: 362
- Liitunud: 01 Juul 2006, 13:27
Re: kahesajane madalaks ja jäigaks
No ei ole mul originaalvedrustus veel tehtud mootorile jalgu jäänud. Edeots sai vaid topeltstabika. Mööda maad roomav arglik koer on lihtsalt kole. Ka siis kui kiiresti roomama peaks.
Re: kahesajane madalaks ja jäigaks
Maitseasi nagu ma ütlesin. Minu arust on tehase seades kits, taburet kole. Pmst mõttetu vaidlus. Minu auto, mulle meeldib nii, nii ma ka teen. Päris lihtne ju.
Re: kahesajane madalaks ja jäigaks
Kuule Ollu
Mis kombo lõpuks esi ja tagasillale kokku said?
Siim
Mis kombo lõpuks esi ja tagasillale kokku said?
Siim
Kes on foorumil
Kasutajad foorumit lugemas: Registreeritud kasutajaid pole ja 7 külalist