1. leht 2-st

K: 200-se seeria Volvo mured

Postitatud: 06 Juul 2012, 15:48
Postitas ammigo
Tere, Volvo sõbrad!
Soetasin omale hiljuti Volvo 240DL, universaal, 2,4D... `90.
Eelmise omaniku käest oli ta aastast 2005 ning tema sõnul sõitis ta sellega kokku alla 30 000km, kuna oli nö "varuauto", hooldust ka palju ei teinud :(
Nüüd aga päevapealt lõpetasid oma tööd kojamehed koos stopp-tuledega samal hetkel. Kõik kaitsmed on uutega asendatud ja nendes viga si saa olla. Kas kojameestel ja pidurituledel on mingi ühene relee?
Teine probleem, et lõdvik (ühendab õhufiltrit ja sisselaskekollektorit) kollektori ühenduskohas on väga õline, milles asi võiks olla?
On plaan ka kiiremas korras mootoririhm vahetada, sest eelmine omanik seda ei ole teinud - teab keegi soovitada autoremonditöökoda, mis roppult kallis ei ole ja kus tegeletakse nii elektri kui ka mootori remondiga.
Täna mõned kohad sõitsin läbi- kas küsitakse 35eur/h, või tegeletakse ainult veermiku remondiga, õli- rehvivahetusega.
Asun Tallinnas.

Ette tänud...

Re: K: 200-se seeria Volvo mured

Postitatud: 06 Juul 2012, 17:18
Postitas Liiwaannus
volrem auto männikul http://volrem-auto.ee/joomla/ siit foorumist, leiad sealse tegija kohta ainult kiitust, nii palju kui omal kokkupuudet oskan ka ainult head öelda. Hinnad on kodukal ka välja ja üsna soodsad.

Re: K: 200-se seeria Volvo mured

Postitatud: 06 Juul 2012, 18:41
Postitas kirsipuu
Stopptulede kadumine võib olla seotud bulb failure relay otsalõppemisega.
Asub armatuuri all, vasaku põlve kohal. Pole muud kui uut detaili proovida.
Kojameeste värk võib olla kangi, relee, mootori või mingi kolmas viga.
Mootoril pistik lahti ja vaata kas voolu tuleb.
http://www.k-jet.org/documents/greenbooks/200-series/
http://www.k-jet.org/files/greenbooks/T ... PRELIM.pdf
leheküljed: 4, 51, 77... jne

Re: K: 200-se seeria Volvo mured

Postitatud: 09 Juul 2012, 10:39
Postitas ammigo
Suured tänud vastanutele...
Kojameestega on selline lugu, et hakkasin juhtmed/pistikud näppima ja hakkasid tööle, kuid liiguvad jube aeglaselt ja ainult siis kui vihma sajab. Mööda kuiva klaasi ei jõua mootor kojamehi libistada, ilmselt ikka mootor läbi omadega.

Re: K: 200-se seeria Volvo mured

Postitatud: 09 Juul 2012, 10:41
Postitas Liiwaannus
Või nii kehv ühendus, et ei saa piisavalt pinget peale. Kontrolli pingelang enne mootorite mahakandmist.

Re: K: 200-se seeria Volvo mured

Postitatud: 09 Juul 2012, 10:48
Postitas bronec
ammigo kirjutas:Suured tänud vastanutele...
Kojameestega on selline lugu, et hakkasin juhtmed/pistikud näppima ja hakkasid tööle, kuid liiguvad jube aeglaselt ja ainult siis kui vihma sajab. Mööda kuiva klaasi ei jõua mootor kojamehi libistada, ilmselt ikka mootor läbi omadega.


Ilmselt hakkab kinni jääma kojamehe võll, mis läbi kere tuleb ja mootor ei jõua lihtsalt vedada.

Re: K: 200-se seeria Volvo mured

Postitatud: 09 Juul 2012, 12:12
Postitas Leho
Või siis seesama pistik ei anna ikka piisavalt ühendust.
Enda 7sajal oli kunagi sama jama kui mootori mass puudulik oli. Tühjalt ja märja klaasiga töötas muidu mitte.

Re: K: 200-se seeria Volvo mured

Postitatud: 10 Juul 2012, 09:46
Postitas ammigo
Liiwaannus kirjutas:volrem auto männikul http://volrem-auto.ee/joomla/ siit foorumist, leiad sealse tegija kohta ainult kiitust, nii palju kui omal kokkupuudet oskan ka ainult head öelda. Hinnad on kodukal ka välja ja üsna soodsad.

Võtsin ühendust ja sain vastuse, et ta tegeleb põhiliselt Volvo`dega aastast 2000 - liiga vana auto mul. Seega, endiselt olen tänulik kui keegi annab vihje heast remondikohast.

Re: K: 200-se seeria Volvo mured

Postitatud: 15 Juul 2012, 17:00
Postitas stupiduser
ammigo kirjutas:?

On plaan ka kiiremas korras mootoririhm vahetada, sest eelmine omanik seda ei ole teinud - teab keegi soovitada autoremonditöökoda, mis roppult kallis ei ole ja kus tegeletakse nii elektri kui ka mootori remondiga.
Täna mõned kohad sõitsin läbi- kas küsitakse 35eur/h, või tegeletakse ainult veermiku remondiga, õli- rehvivahetusega.
Asun Tallinnas.

Ette tänud...


Enne mootoririhma vahetust võiksid kontrollida, kas rihm ikka vajab vahetust.

Selleks on B200K korral vaja 10 ja 12 mutrivõtit ning ristpeaga kruvikeerajat.
Kokku tuleb lahti keerata 3 polti ja üks kruvi.
Vaevalt, et see VW mootori puhul oluliselt keerulisem on.

Re: K: 200-se seeria Volvo mured

Postitatud: 15 Juul 2012, 18:00
Postitas supp
seleta mulle lollile mis moodi kontrollid kas mootri rihm vajab vahetust, kas sul on rõnken silmad (igast jama nagu rullikud ei tee häält ja rihmal pole pragusid, pole mõtet rääkida)

Re: K: 200-se seeria Volvo mured

Postitatud: 15 Juul 2012, 18:31
Postitas ammigo
supp kirjutas:seleta mulle lollile mis moodi kontrollid kas mootri rihm vajab vahetust, kas sul on rõnken silmad (igast jama nagu rullikud ei tee häält ja rihmal pole pragusid, pole mõtet rääkida)

No kuna auto oli toodud Eesti 2005a. ja 7 aastat keegi ei ole rihma vahetanud (ei ole teada millal üleeelmine omanik seda tegi), siis leian, et kindlam oleks see protseduur ära teha...

Re: K: 200-se seeria Volvo mured

Postitatud: 15 Juul 2012, 18:41
Postitas Liiwaannus
ammigo sul on tuline õigus, supp vast sihtis rohkem kasutaja stupiduser postitust.

Re: K: 200-se seeria Volvo mured

Postitatud: 15 Juul 2012, 18:47
Postitas ammigo
:) tundub nii... alles praegu märkasin, et enne oli veel üks postitus.
Mis puudutab seda kui lihtne rihmavavahetus on: enne ei ole seda teinud ja pigem usaldan asjatundjat, kes sellega igapäevaselt tegeleb.

Re: K: 200-se seeria Volvo mured

Postitatud: 15 Juul 2012, 22:08
Postitas stupiduser
supp kirjutas:seleta mulle lollile mis moodi kontrollid kas mootri rihm vajab vahetust, kas sul on rõnken silmad (igast jama nagu rullikud ei tee häält ja rihmal pole pragusid, pole mõtet rääkida)


Ma seda "jama" pidasin silmas jah :oops:
Mul oli muidugi see eelis, et teadsin, et rihm on viimati vahetatud 6 aastat (mida on ettevaatlikukstegevalt palju) ja 35 tuhat kilomeetrit tagasi.

Re: K: 200-se seeria Volvo mured

Postitatud: 24 Juul 2012, 16:00
Postitas ammigo
Kojameeste probleem lahendatud - viga oli ikka mootoris. Õnneks Vääna lammutuses oli üks kahesajane koos kojameeste mootoriga (põhimõtteliselt kõik muu oli ammu ära veetud). Nüüd saab edasi nautida meie vihmast suve :)
Tagumine kojamees lihtsalt ei saa aru millal ta peab töötama, kuna tiheda luugi avamisega juhtmed läksid pooleks...
Pidurituledega oli täpselt nii nagu Kirsipuu ütles - relee vahetati ära ja vuala... kõik töötab.