Tere
Vahetasin volvol automaatkasti manuaali vastu ära,käigud töötavad ja kõika on normulks,aga küsimus on hoorattas,automaadi hoorattal on 2 kohta kust pöörete andur impulsi saab,aga manuaali hooratal ainult 1,praegu panin auto kokku ja tundub et midagi on valesti,auto käivitub suhteliselt hästi,vabakäik on okey,aga kui järsult gaasi anda poob kinni ja kui üle 3000-4000 pöörde saab,hakkab nagu ilusti käima,sõita suhteliselt võimatu ja mootor jõuetu,küsimus ongi selles,kuidas see manuaali hooratas sinna käima peaks,ühtegi märki pealt ei leidnud ja kas üldse on võimalik et hakkab käima kui need hoorattad on erinevad,kui keegi on sellise asjaga kokkupuutunud või on mingisugused märgid ikkagi kuidas ta sinna käib oleksin väga tänulik.
Volvo b230k automaatk-manuaaliks
Moderaatorid: 760GLE, Igor, Henn, bronec
Re: Volvo b230k automaatk-manuaaliks
Kui mootor on ülemises surnud seisus siis hooratta ilma aukudeta koht peab jääma umbes starteri avasse.
DIM, CEM, ICM, CCM, ABS, ECM ja teiste moodulite remont. CEM kloonimine, seadistamine ja taastamine(virgin). HU seeria makkide remont, SC-802/805 kood. Keelevahetus.
Re: Volvo b230k automaatk-manuaaliks
Selge,siis on mul see hoorattas praegu umbes poole ringiga valesti,aga kas mootor hakkab käima kui seal on ainult 1 sile koht,automaadi hoorattal oli 2 sellist kohta
Re: Volvo b230k automaatk-manuaaliks
Ei
""Rear Wheel Drive, the way God intended. If a car is being pulled from the front, doesn't that mean it's being towed?"”
- vanapeer
- Foorumi veteran
- Postitusi: 6781
- Liitunud: 02 Juul 2005, 01:31
- Asukoht: valges majakeses mere ääres
- Kontakt:
Re: Volvo b230k automaatk-manuaaliks
Pōhjus see et sul on hoopis teise süütesüsteemi hooratas.
Re: Volvo b230k automaatk-manuaaliks
Tänud vastamast,nüüd siis üritan leida õige hooratta või õige süütemängu,kui kellegil on kumbagi neist üle siis võiks mulle teada anda
Kes on foorumil
Kasutajad foorumit lugemas: Registreeritud kasutajaid pole ja 1 külaline