1. leht 1-st

Amazoni vedrud ja kõrgus

Postitatud: 09 Mär 2018, 19:37
Postitas Jaanus K
Tekkis huvi natuke Amazoni esisilla geomeetriat üle vaadata, aga kuna mootor on kerest eraldunud, siis ei tea millises asendis vedrustus nö tavaseades peaks olema.
Sellega seoses oleks vaja mõõtu velje tsentrist üles tiivakaareni.
Kui keegi teab või saaks enda autol mõõta oleks tore. Samas võiks lisada, kas autol on all mingi kindla mm madaldusega vedrud

Tänud

Re: Amazoni vedrud ja kõrgus

Postitatud: 09 Mär 2018, 20:15
Postitas Jaanus K
Ise küsin, ise vastan
Mõõt peaks erinevatel andmetel olema kusagil 37-38cm.

Kui keegi ikkagi soovib mõõdulindiga garaaži minna, siis võiks mõõta ka väntvõlli otsa kõrguse maapinnast ja juurde lisada rehvimõõdu

Re: Amazoni vedrud ja kõrgus

Postitatud: 18 Mär 2018, 15:55
Postitas 164
Koopaäärest ratta tsentrisse 37-38cm on mul samuti.
Väntvõlli tsentrisse maapinnalt umbes ~41,5cm.
Rehv 205/60 R16

Re: Amazoni vedrud ja kõrgus

Postitatud: 20 Mär 2018, 18:10
Postitas Jaanus K
Täppismõõtmist ei viitsinud teha, sest nagunii pole hetkel võimalik autot nurgakaaludele viia ja ei tea vedru jäikusi, aga...
Roll center on arvatavasti maapinnast allpool ja sellest tingituna kere kaldumine kurvides suurem. Saaks natuke tõsta ülemise õõtsa sisemist kinnitust allapoole tuues. Kõrgem roll center tähendaks siis ilmselt ka rohkem alajuhitavust, aga selle kompenseeriks õõtsa kinnituse allapoole toomisel külgkalde lisandumine vedrustuse kokkusurumisel.
See, mis ma siin kirjutasin on teooria, aga kui keevitama hakkan, siis on praktika...

Ühe jutu leidsin ka netist, mis vähemalt osaliselt seda kinnitab
http://calgaryvolvoclub.com/forum/viewtopic.php?f=12&t=3342

Re: Amazoni vedrud ja kõrgus

Postitatud: 04 Apr 2018, 19:40
Postitas Jaanus K
Originaalist u 40mm madaldades tundub, et külgkalle on 0. Tegin uued kinnitused 40mm allapoole ja külgkalle peaks tulema u 1 kraad negatiivset. Kahjuks oli uute pidurite külge kruvimise soov nii suur, et ei olnud tahtmist õõtsasi üles-alla liigutada, et näha kuidas kalle vedrustuse liikudes muutub. Originaal poldid on hetkel sisse keeratud lihtsalt selleks, et ära ei kaoks.

Pilt