Vajan abi targematelt.
2004 Volvo XC90 2.4 atm D5 Euro3
Kûlma mootoriga töötab kõik nii nagu peab. Kui mootor töösoojaks saab siis hakkab nali pihta:
1) ~40 sekundit mängib auto ise gaasiga ( kiirus ei muutu, kellal pöörded ei muutu).
2) Koheselt peale "nôksutamist" tuleb ekraanile kiri, mootor vajab hooldust. Mootorituli ei sütti.
3. Peale kirja ilmnemist töötab auto edasi tavapäraselt, jõudlus ei kao ja nagu pealtnäha midagi valesti pole.
4. Piduripedaali vajutades hakkab auto ise pöördeid tõstma 200-350rpm. Linnasõidul panin kohati tähele, et pikema piduri vajutuse puhul langesid pöörded nii alla, et auto näitas ilminguid seismajäämiseks.
Pöörete tõstmine piduripedaali vajutamisel on nii sõidu ajal kui ka kohapeal seistes. Auto maha jahtub siis on jälle kõik ok... ja nagu ikka remonditöökoda viga ei näinud.
Tehtud/vaadatud:
* Salongis piduri vajutamisel susinat ei kuule. Küll aga on kuuldav selline plastikkoti heli kui pidur põhja vajutada. Pedaal on pigem pehme, tuleb ilusti ülesse tagasi.
* Vaakumpumbast tuleva vooliku, mis läheb pidurivõimendisse pigistasin testiks kokku ja lasin kaasal pedaali litsuda, ikka sama teema.
* Esimese mootoripadja voolik pimedaks tehtud.
Mõtteid?
PS kui keegi juhtub Tartust olema, saab ja oskab aidata siis igasugune abi on teretulnud.
Kui murele lahenduse leiab siis abi saab ilmselgelt tasustatud.
XC90 piduripedaali vajutamisel pöörded tõusevad
Moderaatorid: 760GLE, Igor, bronec
XC90 piduripedaali vajutamisel pöörded tõusevad
My cars dont leak oil. They are just marking their territory!
Re: XC90 piduripedaali vajutamisel pöörded tõusevad
Edit:
Ise küsin- ise vastan.
Korras anomaalia.
Probleem oli lisatules mis oli kas valesti ühendatud või ei talunud genekas vms. lisaenergia tarbimist.
Lisatulelt tõmbasin juhtmed järelt ära ning auto käib nagu muiste - kiirendab, pidurdab. Ei nõkuta ei kõiguta pöördeid.
Abiks ehk tulevikus mõnele teisele omanikule kes sama jamaga tegelema peab.
Ise küsin- ise vastan.
Korras anomaalia.
Probleem oli lisatules mis oli kas valesti ühendatud või ei talunud genekas vms. lisaenergia tarbimist.
Lisatulelt tõmbasin juhtmed järelt ära ning auto käib nagu muiste - kiirendab, pidurdab. Ei nõkuta ei kõiguta pöördeid.
Abiks ehk tulevikus mõnele teisele omanikule kes sama jamaga tegelema peab.
My cars dont leak oil. They are just marking their territory!
Re: XC90 piduripedaali vajutamisel pöörded tõusevad
Väga huvitav. Aitäh jagamast.
Kas tegu oli originaal lisatulega? Äkki on kusagil kerge lühiühendus?
Kas tegu oli originaal lisatulega? Äkki on kusagil kerge lühiühendus?
Re: XC90 piduripedaali vajutamisel pöörded tõusevad
See pidi ikke korralik proze olema, et aju käskis pöördeid juurde voolu tootmiseks..). Aga saab siis aru et tegelt tuli põlema ei pidanudki...)
-
- Kõva postitaja
- Postitusi: 103
- Liitunud: 09 Aug 2010, 23:31
Re: XC90 piduripedaali vajutamisel pöörded tõusevad
Kui sõidu ajal kiirus ei muutu na pöörded lööb üles, siis järelikult lööb käigu ühe vörra alla.
Proovi manuaalselt käike vahetada, kas siis kah? Kui D peal, ei näe mis käik sees parasjagu.
Proovi manuaalselt käike vahetada, kas siis kah? Kui D peal, ei näe mis käik sees parasjagu.
740 2,4td aut romulas
940 polar 2,4td aut müüdud
V70 2,4td 120kw aut pojale
Xc90 2,4td 136kw aut toimetab
940 polar 2,4td aut müüdud
V70 2,4td 120kw aut pojale
Xc90 2,4td 136kw aut toimetab
- kaupz
- Foorumi veteran
- Postitusi: 1435
- Liitunud: 08 Juun 2007, 08:37
- Asukoht: Lääne-Harju vald
- Kontakt:
Re: XC90 piduripedaali vajutamisel pöörded tõusevad
Kas oli otse kaugtule pealt või releega? Kaitsme suurusest oleneb ka, et miks läbi ei läinud kui otse.
Re: XC90 piduripedaali vajutamisel pöörded tõusevad
Kusjuures, tegu täiesti tavalise hiina led bariga mida müüvad põhimõtteliselt kõik endast lugupidavad autokauplused.
Miks ta auto niiviisi käituma pani... võin ainult oletada: vale ühendus, kusagil lühis, tarbis rohkem kui genekas toota jõudis vms.
Hea tähelepanek aga...väike täiendus esialgsele jutule - viga avaldus ka siis kui auto kohapeal soojaks käis, käimakang P-l, täistuled peale panin ning korraks piduri pedaali vajutasin. Seega käiguvahetuses asi olla ei saa. Jääb minu arusaamist mööda ainult eespool mainitud oletused.
Endise omaniku sõnutsi, oli ta selle lisatule ise ette paigaldanud. Keski tuttav autotark oli telefonitsi õpetussõnu jaganud ja "väidetavalt" on ühendatud ikka releega kaugtule vahele. Tunnistan ausalt, et ise ei ole pead pidi juhtmetesse veel jõudnud, niipalju kiiruga sain tehtud ja vaadatud et stange allosas on üks jätk kuskohast ma ka tulelt juhtmed küljest ära tõmbasin. Otsad läksid hetkel isoleeri alla ning mõnel vabamal päeval katsun uurida mis seal täpselt tehtud
Miks ta auto niiviisi käituma pani... võin ainult oletada: vale ühendus, kusagil lühis, tarbis rohkem kui genekas toota jõudis vms.
kaabu 940polar kirjutas:Kui sõidu ajal kiirus ei muutu na pöörded lööb üles, siis järelikult lööb käigu ühe vörra alla.
Hea tähelepanek aga...väike täiendus esialgsele jutule - viga avaldus ka siis kui auto kohapeal soojaks käis, käimakang P-l, täistuled peale panin ning korraks piduri pedaali vajutasin. Seega käiguvahetuses asi olla ei saa. Jääb minu arusaamist mööda ainult eespool mainitud oletused.
Endise omaniku sõnutsi, oli ta selle lisatule ise ette paigaldanud. Keski tuttav autotark oli telefonitsi õpetussõnu jaganud ja "väidetavalt" on ühendatud ikka releega kaugtule vahele. Tunnistan ausalt, et ise ei ole pead pidi juhtmetesse veel jõudnud, niipalju kiiruga sain tehtud ja vaadatud et stange allosas on üks jätk kuskohast ma ka tulelt juhtmed küljest ära tõmbasin. Otsad läksid hetkel isoleeri alla ning mõnel vabamal päeval katsun uurida mis seal täpselt tehtud
My cars dont leak oil. They are just marking their territory!
Kes on foorumil
Kasutajad foorumit lugemas: Registreeritud kasutajaid pole ja 2 külalist