850 veekahjustus

Moderaatorid: 760GLE, Igor, bronec

stihl
Foorumlane
Postitusi: 54
Liitunud: 19 Jaan 2010, 08:49
Asukoht: Tallinn
Kontakt:

850 veekahjustus

PostitusPostitas stihl » 06 Veebr 2019, 07:21

Maa-aluse garaazi vahetus läheduses lõhkes veetoru, kanalisatsioon ei suutnud sisse tunginud veehulgaga hakkama saada ning kohati tõusis garaazis veetase kuni 30cm. (vähemalt vee jälje järgi seinal hinnates)
Kui autol uks lahti sai tõmmatud, voolas salongist veel pisut vett välja. Vaip ja vaibaalune ligumärjad.
Ok, kühveldasime vee seest välja ja auto sooja tuppa kuivama. Vaip hakkab pealt juba korda saama, aga vaiba alt lirtsub edasi ja vesi sealt kuhugi ära ei lähe.

Kas keegi on sinna vaiba alla vaadanud, on seal mingeid ajusid või elektroonikat ka? (Nagu VAG autodel)
Iseenesest auto töötab, käivitub, ainuke asi, mis muutunud on, et raadio töölehakkamisel käib kõlarites pauk. (ja siis hakkab normaalselt tööle)
Juhiistme all on CD box, võibolla tuleb see sealt, pole boxi ennast proovinud.

Küsimus ongi, et kas peab vaiba siiski välja võtma või piisab põhjakorkide eemaldamisest ning midagi elutähtsat seal vaiba all ei ole.

.
Vanu autosid siiski taastatakse.
Mingit aimu, kuidas seda tehakse, saab siit: http://www.klassikarent.blogspot.com/
Elame vaeses riigis ja kõik ei saa endale uusi autosid lubada.

Kasutaja avatar
Indrek1989
Kõva postitaja
Postitusi: 213
Liitunud: 26 Juun 2014, 21:35
Asukoht: Kehra-Tallinn-Paldiski

Re: 850 veekahjustus

PostitusPostitas Indrek1989 » 06 Veebr 2019, 08:23

Vaip ikka välja, mingeid ajusid seal ei ole. Külgede peal on kaablid mis jooksevad tagaotsa ja (tagumiste)uste sisse. .
Volvo 855 TDI EX
Volvo 855 T-5(2.0 155kw) :arrow: T-5R(2.3 166kw :arrow: (184+kw) turbo projekt)
Volvo 855 T-5 2.3 166kw ATM doonor, vanarauas.

stihl
Foorumlane
Postitusi: 54
Liitunud: 19 Jaan 2010, 08:49
Asukoht: Tallinn
Kontakt:

Re: 850 veekahjustus

PostitusPostitas stihl » 23 Veebr 2019, 13:37

Põhjakorgid altpoolt pole tal siiski avatavad. Need on plekist ja peaks võtma ära ülevalt poolt.
Aga vaipa ei viitsinud keegi välja võtta.

Seega, põhja kõige madalamatesse kohtadesse sai puuritud kokku 8 auku, 4mm puuriga, osadest hakkas tilkuma kiiresti (1 tilk sekundis) osadest aeglasemalt, ja sai soojas toas (23°C) lastud tal veel lisaks 1 nädal (enne ka nädal) kuivada/tilkuda.
Pärast aukudele traatharja + krunt + kereliim Dinitroli 410 ja nii ta jäigi.

Kõik asjad töötavad peale CD boksi, mis, võimalik, et ei töötanud juba enne. Pole umbes aasta jooksul proovinud, CD plaate ka enam poes ei müüda... :lol:
Autol mingeid muid muresid pole.
Vanu autosid siiski taastatakse.
Mingit aimu, kuidas seda tehakse, saab siit: http://www.klassikarent.blogspot.com/
Elame vaeses riigis ja kõik ei saa endale uusi autosid lubada.

Kasutaja avatar
ants
Foorumi veteran
Postitusi: 4128
Liitunud: 17 Juun 2005, 17:15
Asukoht: Kunda taga metsas 5111459

Re: 850 veekahjustus

PostitusPostitas ants » 23 Veebr 2019, 14:55

Kui laiskusest vaipu välja ei võetud, siis las kopitab edasi.
745 GL ´91; LR90 ´87.

Kasutaja avatar
Klamber
Foorumi veteran
Postitusi: 778
Liitunud: 26 Mär 2012, 16:21
Asukoht: Tallinn

Re: 850 veekahjustus

PostitusPostitas Klamber » 23 Veebr 2019, 15:07

See on küll arusaamatu, auto põhja auke viitsitakse puurida ja möllata aga vaipu välja võtta mitte. Mis see on, esiistme 2x4 polti oleks tulnud lahti keerata, muu kõik nagu niisama nokkimise vaev.
RWD
FWD
AWD

stihl
Foorumlane
Postitusi: 54
Liitunud: 19 Jaan 2010, 08:49
Asukoht: Tallinn
Kontakt:

Re: 850 veekahjustus

PostitusPostitas stihl » 24 Veebr 2019, 11:32

Klamber kirjutas:See on küll arusaamatu, auto põhja auke viitsitakse puurida ja möllata aga vaipu välja võtta mitte. Mis see on, esiistme 2x4 polti oleks tulnud lahti keerata, muu kõik nagu niisama nokkimise vaev.


Ma saan aru et nokkimise vaev. AGA kui sa teed seda nokkimist igapäevaselt ja teiste inimeste autodega, siis oma auto tegemisel tekibki väike laiskuse uss sisse. See on umbes sama teema nagu mõnel kingsepal pole kingi jne.

Praegu näiteks on mul "lõikuslaual" Patrol `95 millel enam põhjast midagi alles polegi:

Pilt

Sel on kunagi ammu põhja keevitatud aga augud sisse jäetud ning vaibaalune vesi tegi oma töö.
Aga kuna raamiosa on korralikult tehtud (ja ka Paldiski tsingipajast läbi lastud), siis on mõttekas ka see kuudipõhi uuesti korda teha...
+ uued pigimatid, viltmatid jne.
Ja juhtmetel/pistikutel polnud ka sel autol häda midagi, kõik toimis.

Erinevalt Datsunist tehti 850 paksu tsingikattega plekist.

.

.
Vanu autosid siiski taastatakse.
Mingit aimu, kuidas seda tehakse, saab siit: http://www.klassikarent.blogspot.com/
Elame vaeses riigis ja kõik ei saa endale uusi autosid lubada.

Kasutaja avatar
ants
Foorumi veteran
Postitusi: 4128
Liitunud: 17 Juun 2005, 17:15
Asukoht: Kunda taga metsas 5111459

Re: 850 veekahjustus

PostitusPostitas ants » 24 Veebr 2019, 11:38

Eks siis järgmiseks võtad oma volvo põhja ette.
745 GL ´91; LR90 ´87.

stihl
Foorumlane
Postitusi: 54
Liitunud: 19 Jaan 2010, 08:49
Asukoht: Tallinn
Kontakt:

Re: 850 veekahjustus

PostitusPostitas stihl » 02 Mär 2019, 12:41

ants kirjutas:Eks siis järgmiseks võtad oma volvo põhja ette.


Noh, ilmselt mitte.
500€ maksva auto puhul ei ole põhjaremont väga teemaks; lihtsam on Rootsist järgmine ja mitteroostetav tuua.
Aga selle minu oma puhul ma ka väga roostetamisse ei panustaks; kasvõi see fakt, et 20a vanal autol on vaid paar roostetäppi peal, vast tõestab, et tegu on ikka väga kõva autoga.

Igapäevaliikuriks hetkel on 27000 km sõitnud Passat ja sel vahetas Möller juba garantiikorras mõlemad esiuksed ära, kuna rooste oli peal. No mida helli, eksole ja auto on 4a vana. 20a pärast pole sellest ilmselt mitte midagi alles, aga 850 on endine.

Passatil on linnakiirusel ka sõidumüra suurem, kui vanal Volvo 850-l, kuigi tehase Dunlopid on veel all.
Vanu autosid siiski taastatakse.
Mingit aimu, kuidas seda tehakse, saab siit: http://www.klassikarent.blogspot.com/
Elame vaeses riigis ja kõik ei saa endale uusi autosid lubada.

aivaruba
Foorumlane
Postitusi: 15
Liitunud: 05 Nov 2016, 08:41
Asukoht: Pärnu linnas

Re: 850 veekahjustus

PostitusPostitas aivaruba » 02 Mär 2019, 16:30

Minu kogemuste järgi( omanud nii 850 kui 70) on need autod ainsad riistad, millel veel 20 aastat pärast valmimist seisad all ja imestad, et ainsad roostetanud kohad on kütusepaagi vitsad!
muuseas, tuttaval vahetati 2 aastat vanal Volvol garantiikorras pagasiluuk! reaalselt ongi praegused autod loodud 5 aastaseks kasutamiseks, täpselt liisingu lõppedes lõpeb ka sõiduriist!

stihl
Foorumlane
Postitusi: 54
Liitunud: 19 Jaan 2010, 08:49
Asukoht: Tallinn
Kontakt:

Re: 850 veekahjustus

PostitusPostitas stihl » 17 Mär 2019, 10:31

Eks kõik tootjad on ammu aru saanud, et kerede paksu tsingikihiga katmine (nagu oli 850 Volvo, kõik 90ndate alguse Audid) ei ole üldse hea mõte.
Tulemuseks oli see, et nad ei hakanudki roostetama, kui just kivitäket või avariid ei saanud.

Täna on VAG-il kah tsink peal, ilmselt ka Volvol, aga selle paksus on tolm võrreldes omaaegse 1mm-ga.
(mõõtühikud illustratiivsed)

.
Vanu autosid siiski taastatakse.
Mingit aimu, kuidas seda tehakse, saab siit: http://www.klassikarent.blogspot.com/
Elame vaeses riigis ja kõik ei saa endale uusi autosid lubada.


Mine

Kes on foorumil

Kasutajad foorumit lugemas: Registreeritud kasutajaid pole ja 4 külalist