Loff'i Hõbekihar

Forum Members Cars

Moderaatorid: 760GLE, Igor, bronec

Kasutaja avatar
Loff
Ära roni, tapab!
Postitusi: 4585
Liitunud: 03 Jaan 2008, 16:42
Asukoht: Maal
Kontakt:

Re: Loff'i Hõbekihar

PostitusPostitas Loff » 11 Mär 2019, 13:32

Vahepeal läks juba meelest ära, et juhi turvavöö vahetasin ka ära siis kui miskit targemat peale paki ootamise teha polnud.

See narmendav osa, mis Maanteeameti onule ei meeldinud ja mis püüdis ka TÜV teostanud nooremapoolse mehe tähelepanu kuskil 3-5 sekundiks.
See on see koht, mis on turvavöö sissekeritud asendis täpselt B-piilari katteplastiku läbiviigu kohapeal. Kui hakkad vööd peale panema siis vead selle plastiku vastu kõvasti. Kui plastik kulub siis hakkab ka vööd närima.

Pilt

See B-piilari läbiviik sai vahetatud juba ammu aga näiteks hea tuua. Vasakul kulunud plastik ja paremal uus.

Pilt

Sissekulunud ava närib vöö serva ära.

Pilt
244DL '82 B21A 74kW M45 ex
745GL '87 B230F 85kW M46 ex
745GL '88 B230F 85kW M47 ex
745GL '88 B230F 83kW ZF4HP22
V70XC '01 B5244T3 147kW AW55-51
Kawasaki VN750 '87
Husqvarna TE610 '02

kiluo
Uustulnukas
Postitusi: 1
Liitunud: 03 Sept 2018, 14:50

Re: Loff'i Hõbekihar

PostitusPostitas kiluo » 12 Mär 2019, 02:13

Võibolla pole sama olukord, aga kas see volla turbo küljes sellist tulemust ei või kaasa tuua?

http://foorum.turboclub.ee/viewtopic.ph ... 87#p112987

Kasutaja avatar
Loff
Ära roni, tapab!
Postitusi: 4585
Liitunud: 03 Jaan 2008, 16:42
Asukoht: Maal
Kontakt:

Re: Loff'i Hõbekihar

PostitusPostitas Loff » 12 Mär 2019, 12:05

kiluo kirjutas:Võibolla pole sama olukord, aga kas see volla turbo küljes sellist tulemust ei või kaasa tuua?

http://foorum.turboclub.ee/viewtopic.ph ... 87#p112987


Ma ise ka veidi skeptiline selle vooliku osas. Aga minul on voolik vähe teises kuumusrežiimis võrreldes selle Toyota Supraga. Teiseks ma ei drifti selle Volvoga, ehk siis pööre läheb üle 4000 rpm väga harva ja seda ka lühiajaliselt. Modifitseerisin kuumaekraani ka nii, et kuumakoja ja pealetuleva õlitoru ning rõhukella vooliku vahel on ka kuumaekraan.

Natuke seedin veel ja võimalik, et võtan rõhukella ära, sest tundub, et õlirõhuga on kõik korras.
244DL '82 B21A 74kW M45 ex
745GL '87 B230F 85kW M46 ex
745GL '88 B230F 85kW M47 ex
745GL '88 B230F 83kW ZF4HP22
V70XC '01 B5244T3 147kW AW55-51
Kawasaki VN750 '87
Husqvarna TE610 '02

Kasutaja avatar
Loff
Ära roni, tapab!
Postitusi: 4585
Liitunud: 03 Jaan 2008, 16:42
Asukoht: Maal
Kontakt:

Re: Loff'i Hõbekihar

PostitusPostitas Loff » 16 Mär 2019, 22:02

Mõned päevad ringi vuranud autoga, tundub, et töötab.

Eile/täna leidsin ka aja, et VIDA/DICE töökorda saada ja vanad veakoodid ära kustutada ning ETM test ära teha.

ETM test näitas, et asi töötab. Ehk siis TPS 1 ja TPS 2 vaheline vahe on 0.47 nurgakraadi (lubatud 13 kraadi).

Ootamatult, hoolimata sellest, et auto pea kuu aega seisis, on kätte jõudnud aeg gaasiseadme esimeseks hoolduseks. Nii et tuleb sammud GazNetti seada.
244DL '82 B21A 74kW M45 ex
745GL '87 B230F 85kW M46 ex
745GL '88 B230F 85kW M47 ex
745GL '88 B230F 83kW ZF4HP22
V70XC '01 B5244T3 147kW AW55-51
Kawasaki VN750 '87
Husqvarna TE610 '02

Kasutaja avatar
Loff
Ära roni, tapab!
Postitusi: 4585
Liitunud: 03 Jaan 2008, 16:42
Asukoht: Maal
Kontakt:

Re: Loff'i Hõbekihar

PostitusPostitas Loff » 29 Mär 2019, 23:52

Tra, hakkab jälle pihta see VVT kamm. Muidugi gaasiga sõitmise lõbu ka - vahelejätmised ja lambda kamm.

Pilt
Pilt
Pilt
Pilt
Pilt
Pilt
Pilt
Pilt

Oh, ma ei viitsi enam. Karpaga 200-ne oli lux pill ikka.
244DL '82 B21A 74kW M45 ex
745GL '87 B230F 85kW M46 ex
745GL '88 B230F 85kW M47 ex
745GL '88 B230F 83kW ZF4HP22
V70XC '01 B5244T3 147kW AW55-51
Kawasaki VN750 '87
Husqvarna TE610 '02


Mine

Kes on foorumil

Kasutajad foorumit lugemas: Registreeritud kasutajaid pole ja 1 külaline