Aiijaa see ketta kättesaamine on igavene nu**, kuvaldaga tagudes kiljub ketas jõle kiledalt. Superluks oleks, kui sebid suure tõmmitsa. See teeb ainult ühe suure paugu kui ketas pealt lendab.
Käisin ükskord Kadaka tee Mersu poes. Väga-väga kade oli vaadata, kuidas seal alumised kässarikonnad letis igavlesid. Pole volvo omasid kohanud.
200 seisupiduri/kässari/käsipiduri tööpõimõte
Moderaatorid: 760GLE, Igor, Henn, bronec
- happpyslutcake
- Kõva postitaja
- Postitusi: 168
- Liitunud: 24 Juul 2008, 14:24
- Asukoht: Tallinn-Kuusalu
happpyslutcake kirjutas:Nu sain targemaks. Suured tänud!
Aga ma siin mõtlesin, et see süsteem on natuke liiga keeruliseks aetud. Palju lihtsam ja labasem oleks kui ta pidurdaks kohe otse gardaani kaudu.
Sama süsteem mis UAZ 469. Muidu Hummeritel on terve pidurdussüsteem ainult gardaanige kaudu...
GAZ 5x ja 6x on kah kardaani kaudu, ehk siis peale käimarit kohe on trummel...kässaritrummel
https://www.youtube.com/@paavokaleva
244DL '82 B21A 74kW M45
745GL '87 B230F 85kW M46
745GL '88 B230F 85kW M47
745GL '88 B230F 83kW ZF4HP22
V70XC '01 B5244T3 147kW AW55-51
XC90 '04 B6294T 200kW 4T65
244DL '82 B21A 74kW M45
745GL '87 B230F 85kW M46
745GL '88 B230F 85kW M47
745GL '88 B230F 83kW ZF4HP22
V70XC '01 B5244T3 147kW AW55-51
XC90 '04 B6294T 200kW 4T65
AIVAR369 kirjutas:See kah veel,et kõigepealt toleb suport kah mahavõtta, muidu võidki kolkima jääda. Suport tagantpoolt 2 poldiga kinni (Minu 740-l vähemalt, aga neil põhimõtte ju sama.)
See ju loomulik.
200sajal oli vist see häda, et suppordi külge tuli õli metalltoruga. Mitte nagu 7sajal kummivoolikuga.
Muidugi tuleb lihtsalt ettevaatlikum olla.
tel:515O862 leho@volvoclub.ee
Kes on foorumil
Kasutajad foorumit lugemas: Registreeritud kasutajaid pole ja 1 külaline