Õhulugeja

Moderaatorid: 760GLE, Igor, bronec

Kasutaja avatar
VolliS40
Kreisi postitaja
Postitusi: 454
Liitunud: 04 Mär 2009, 20:46
Asukoht: Tallinn
Kontakt:

Õhulugeja

PostitusPostitas VolliS40 » 07 Juul 2009, 19:29

Kas õhulugeja puudumine muudab midagi? tõmbasin pistiku õhulugeja küljest ära ja midagi ei muutunud, läks samamoodi põõrdesse ja töötas ühtlaselt. õhulugeja läbi siis?
S40 98 118kw 2,0t bensiin.

Kasutaja avatar
-kj-
Foorumi veteran
Postitusi: 2356
Liitunud: 27 Okt 2007, 16:22
Asukoht: Jüri

PostitusPostitas -kj- » 07 Juul 2009, 19:41

Täitsa samamoodi ei tohiks töödata ikka, mootor peaks kehvemini töötama ...aga öeldakse küll, et kui pistiku ära võtad, ja midagi ei muutu, siis kutu ...endal kuhjaga sellega kogemusi kahjuks juba
Öeldakse muidugi, et töötava motoga juhtme äravõtmine ei pruugi head teha elektroonikale ?

Kasutaja avatar
VolliS40
Kreisi postitaja
Postitusi: 454
Liitunud: 04 Mär 2009, 20:46
Asukoht: Tallinn
Kontakt:

PostitusPostitas VolliS40 » 07 Juul 2009, 22:05

mis siuke vidin maksta võib?

Kasutaja avatar
-kj-
Foorumi veteran
Postitusi: 2356
Liitunud: 27 Okt 2007, 16:22
Asukoht: Jüri

PostitusPostitas -kj- » 07 Juul 2009, 22:08

Uuena ? Ei taha teadagi ..
Et kasutatud leida , saada näiteks siia päring, koos sellepeal oleva koodi, ja muude juttudega, ja palu hind öelda, kuskilt ikka leiab

http://elv.ee/next.php?lang=1&id=26

Kasutaja avatar
airwolf
Foorumi veteran
Postitusi: 1172
Liitunud: 06 Juun 2009, 04:49
Asukoht: TARTU-ELVA
Kontakt:

PostitusPostitas airwolf » 08 Juul 2009, 10:19

venna S60 ka õhulugeja vigane.küsiti kasutatud eest 1500kr.aga muidu kui pistiku ära võtad peaks auto mootor ikka seisma jääma.vähemalt endal selline kogemus.

Kasutaja avatar
Hannes
Kõva postitaja
Postitusi: 201
Liitunud: 06 Nov 2007, 23:57

PostitusPostitas Hannes » 08 Juul 2009, 21:40

kas õhulugeja võib jupsima ka hakata, et nagu ei tööta korralikult? või kui on läbi siis on läbi...

enda dislal tõmbab nagu hinge kinni vahel, seda just alla turbo pöörete.
loodan, et teema omanik ei pahanda küsimuse peale.

Kasutaja avatar
VolliS40
Kreisi postitaja
Postitusi: 454
Liitunud: 04 Mär 2009, 20:46
Asukoht: Tallinn
Kontakt:

PostitusPostitas VolliS40 » 08 Juul 2009, 22:07

mis põõretelt peaks madal surve turbo tõmbama hakkama üldse?

Kasutaja avatar
Tanel
Foorumi veteran
Postitusi: 7042
Liitunud: 26 Sept 2005, 12:52
Asukoht: Rakvere, Tallinn, Helsinki
Kontakt:

PostitusPostitas Tanel » 08 Juul 2009, 22:29

u 1900 rpm
S70 T5 192Kw, 423Nm from wheels
854 T5-R T-Gul
142 72a
855 T5-R T-Gul
S90 3.0

Kasutaja avatar
VolliS40
Kreisi postitaja
Postitusi: 454
Liitunud: 04 Mär 2009, 20:46
Asukoht: Tallinn
Kontakt:

PostitusPostitas VolliS40 » 08 Juul 2009, 22:55

sain esmaspäevaks diagnosti aja (Bosch, 350.-), eks siis kuuleb mis läbi ja mis mitte:d

Kasutaja avatar
airwolf
Foorumi veteran
Postitusi: 1172
Liitunud: 06 Juun 2009, 04:49
Asukoht: TARTU-ELVA
Kontakt:

PostitusPostitas airwolf » 09 Juul 2009, 10:20

olen ise ka vaatanud,et turbo tuleb taha kuskil 2000rpm-i juures.
Hannesele kas oled küttefiltrit vahetanud muidugi ka õhu oma.vahel on viga pisiasjades kohe ei maksa õhulugejat süüdistada.ja armatuuris peaks hakkama põlema märgutuluke kui on süsteemis viga.

tnx
Foorumi veteran
Postitusi: 2701
Liitunud: 26 Apr 2007, 08:02

PostitusPostitas tnx » 09 Juul 2009, 18:31

Õhulugeja võib jupsida küll. Alates sellest et on mehhaaniline viga või mustus mis takistab klapil vabalt liikuda kuni elektroonikajamadeni kus signaal on küll olemas ja piisavalt õige ka, et armatuuris veatuld põlema ei pane, aga siiski mitte see mis vaja.

Kasutaja avatar
Karel
Foorumi veteran
Postitusi: 1040
Liitunud: 21 Veebr 2008, 13:47
Asukoht: Tartu/Kuressaare
Kontakt:

PostitusPostitas Karel » 09 Juul 2009, 19:52

võid prooviga puhastada, õhulugeja maha, karpa cleaneriga veidi leotada, muud eiriti ei soovita, brake ja engine cleaner liiga kanged, pärast kuivata korralikult õhuga ära, suruõhku ära otse peale lase, võib niidile viga teha, samas puhasta ka throttle ja karterituulutus ära, endal aitas igatahes
[s]Volvo S60 AWD'06[/s]
[s]Volvo S70R'98[/s]
[s]Volvo V70 D5'03[/s]
[s]Volvo XC60'10[/s]
[s]Volvo S60 D3'11[/s]
[s]Volvo S80 V8'07[/s]
Volvo Amazon P120'63
Volvo S80 V8'06
Volvo C70 D5'07
Volvo S90 D5 AWD'17
Volvo XC90 D5 AWD'19

Kasutaja avatar
Hannes
Kõva postitaja
Postitusi: 201
Liitunud: 06 Nov 2007, 23:57

PostitusPostitas Hannes » 09 Juul 2009, 22:41

õhufilter vahetatud nädal aega tagasi. Sellest väga vahet ei tulnud. Võib olla ainult kõva gaasi vajutades. Küttefiltris ei tohiks asi nagu olla, sest paistab nagu segu oleks just liiga rikas.
Muret teeb just see 1300rpm-1900rpm. Seal vahes tõmbab hinge kinni ja lööb tagant tomupilve välja - tunne selline nagu köhiks selle välja peale turbo tööle hakkamist.
Samas kütusekuluga pole midagi juhtunud. Püsib endiselt väga madalal.

Asi pole ehk nii hull, kui jutust kõlab. Aga muidugi tahaks teada saada, mis sellist asja võib põhjustada. Tänan vastuste eest ka

Kasutaja avatar
VolliS40
Kreisi postitaja
Postitusi: 454
Liitunud: 04 Mär 2009, 20:46
Asukoht: Tallinn
Kontakt:

PostitusPostitas VolliS40 » 13 Juul 2009, 18:29

nii, diagnostis käidud, kõik töötab ilusasti. ühtegi probleemi ei näidanud. järelikult on ainult bensu filter nii umbes. uus sõidab juba tükimat aega kaasas, pole aega olnd remonti viia autot. vähemalt peale diagnosti on süda rahul et vigu ei olnud :)

Kasutaja avatar
Hannes
Kõva postitaja
Postitusi: 201
Liitunud: 06 Nov 2007, 23:57

PostitusPostitas Hannes » 15 Juul 2009, 23:29

käisin samuti diagnostis... mul sitem lugu - pihustid peetis.

auto seisab täna juba Diislimeistri õuepeal. Homseks lubati teada anda kuidas lood on.


Mine

Kes on foorumil

Kasutajad foorumit lugemas: Registreeritud kasutajaid pole ja 4 külalist