D5 205hp kütusekulu liialt kõrge?
Moderaatorid: 760GLE, Igor, bronec
Re: D5 205hp kütusekulu liialt kõrge?
renqu kirjutas:Nii...leidsin ikkagi oma diagnostika "junnil" koha ülesse kus pihustite näit näitab ...
Ma ei saa aru miks pöördeid nii kõrgeid näitab lui auto tiksub rahulikult kha peal ja 700rpm ringis
Vida-ga vaja vaadata, need "junnid" väga peale veakoodide ja mootoritempi ei näita normaalselt
Re: D5 205hp kütusekulu liialt kõrge?
Vidas võib sul olla 40gr.ja pärast 5…aga kas pole vahepeal seda nullitud.Siis auto ei saa aru ja ei põle tegelikult puhtaks.
?
?
V70 2.0 D3 120kw 2012
V70 2.4D 93kw. 2006
V70 2.4D 93kw. 2006
Re: D5 205hp kütusekulu liialt kõrge?
sodimees kirjutas:Vidas võib sul olla 40gr.ja pärast 5…aga kas pole vahepeal seda nullitud.Siis auto ei saa aru ja ei põle tegelikult puhtaks.
?
Ma ei tea jah, sest vaatasin et minu selle Think diagnostikaga saab ka seda tsüklit nullida. Seega ka see võib olla et ei põleta korralikult tühjaks vms.
AGA samas ikkagi miks nii kiirelt juurde tekib, see pole päris okei. Eks ma pean ikkagi kellegi poole pöörduma kellel õige seadeldis ja saab kõik järgi kontrollida
Re: D5 205hp kütusekulu liialt kõrge?
Tekib kiirelt juurde ,kui filter on läbi. Käisin ka Volremis ja põletas puhtaks, rõhud olid paigas ,kuni pedal to metal ja kübemefilter täis, sai välja visatud ja kulu langes ca 3 l pees filtriga oli ikka 9 alla, ja see 8 ei ole nagu palju 151kw ja awd, ega see ei hakkagi 6 sajale võtma.Kui filtri maha võtsin ,ei paistnud sellest enam valgus läbi, mis gaasid siis enam välja pääsevad .
Re: D5 205hp kütusekulu liialt kõrge?
Mul on ka tihemini hakanud põletama,Eriti just suvekütusega,seal ilmselt mingid biosaastad mängus.Talvel ca 1000+km nüüd ca600-700.
Dpf vastusurve enne ja peale põlemist mul.kiirus 110 /1800rpm.
Saad võrrelda
V70 2.0 D3 120kw 2012
V70 2.4D 93kw. 2006
V70 2.4D 93kw. 2006
Re: D5 205hp kütusekulu liialt kõrge?
Jahedal homikul minek tunduvalt parem autol ju kui +30 kraadises soojas Järelikult suvel tekib seda tahmavärki rohkem,kui muudel aastaaegadel.
Ja poolkõvad pihustid samamoodi aitavad tahma tekkele kõvasti kaasa.
Ja poolkõvad pihustid samamoodi aitavad tahma tekkele kõvasti kaasa.
G31Xdrive;Amarok,Disco4 ja paar Audit. Teoorias olen tugev.
- Liiwaannus
- Foorumi veteran
- Postitusi: 7610
- Liitunud: 24 Mär 2009, 19:56
- Asukoht: Saue
Re: D5 205hp kütusekulu liialt kõrge?
Kulu maanteel sõltub ka liikumistempost. Kui sõidad piirkiirusega, aga enamus maanteed tuleb mäo-kose lõigult nt, siis on see näit iseensest mõistetavalt midagi muud kui kohas, kus liikumiskiirus jupi madalam. Samas kurvilisel maanteel reipalt lastest on ka kulu midagi muud kui püsikaga 90 ga kulgedes.
99a 1.8 90kw s40 Müüdud
V70 97a 2.5tdi Müüdud
V70 '11
Tee inimesele lõke ja tal on soe üheks päevaks, pista ta põlema ja tal on soe elu lõpuni. (Terry Pratchett)
V70 97a 2.5tdi Müüdud
V70 '11
Tee inimesele lõke ja tal on soe üheks päevaks, pista ta põlema ja tal on soe elu lõpuni. (Terry Pratchett)
Re: D5 205hp kütusekulu liialt kõrge?
Tulin paar päeva tagasi krakowist. Mina, abikaasa kogu meie varustus. Pagasiruum suhteliselt täis.
Koju jõudes oli keskmine 8,2
Sinna hulka siis kõik linnades kolistamised ja kiirteed.
Ei ökotanud ja tagasi kuskil ei hoidnud. Kohalik rahvas ka mitte. Igale piirangule +20 otsa tundus suht tavaline ja vaata, et jalgu ei jää veel
130 alas 150 km tunnis tundus sealkandis tavaline. Trahve igaljuhul veel pole koju tulnud.
Enne starti sõitsime eestis ca. 500 km. ringi ja sinna siis natuke üle 3000 otsa.
Täpne lugemine läks sassi, sest ei tea kas minu autos asi, või ongi nii, aga tripomeeter läks iga tuhandepealt nulli. See selgus juhuslikult reisi käigus alles.
Kodust startides oli keskmine 10,5
V70, 2005, 125kw bensukas.
Koju jõudes oli keskmine 8,2
Sinna hulka siis kõik linnades kolistamised ja kiirteed.
Ei ökotanud ja tagasi kuskil ei hoidnud. Kohalik rahvas ka mitte. Igale piirangule +20 otsa tundus suht tavaline ja vaata, et jalgu ei jää veel
130 alas 150 km tunnis tundus sealkandis tavaline. Trahve igaljuhul veel pole koju tulnud.
Enne starti sõitsime eestis ca. 500 km. ringi ja sinna siis natuke üle 3000 otsa.
Täpne lugemine läks sassi, sest ei tea kas minu autos asi, või ongi nii, aga tripomeeter läks iga tuhandepealt nulli. See selgus juhuslikult reisi käigus alles.
Kodust startides oli keskmine 10,5
V70, 2005, 125kw bensukas.
Re: D5 205hp kütusekulu liialt kõrge?
minu xc70 136 kw mootoriga 2009 maanteel ca 7.5 talvel linnas ikka 13-14 ka olnud (webasto lisaks) dpi ära võtta ei soovita siis hakkad londiga kaklema, mingit tuuningut ei ole kirjutatud?
2012-2014 1997 v70 2,5 tdi müüdud
2014- 2016 2003 v70 d5 pestav edition müüdud
2016- 2024 2009 xc70 heico sportiv müüdud
2023- 2024 2014 v60 4x4 d4 müüdud
2024-..... xc90 2017 (My2018) d5
2014- 2016 2003 v70 d5 pestav edition müüdud
2016- 2024 2009 xc70 heico sportiv müüdud
2023- 2024 2014 v60 4x4 d4 müüdud
2024-..... xc90 2017 (My2018) d5
Re: D5 205hp kütusekulu liialt kõrge?
Sellest on nüüd palju palju aega möödas aga sain vea teada miks nii kiirelt dpf täis sai. Nimelt termostaat oli kutu ja kõikus seal 60-70 kraadi vahel. Sai siis see ära vahetatud (päris n#€s töö oli sellel autol).
Lisaks tegin väikse augu (pärast poltisin kinni loomulikult) dpfi ja vaatasin mis seal sees vastu vaatab. Täitsa viisakas nägi välja. Lasin veel mingit ainet sisse sinna ja tegin veel kohapeal sundpõletuse.
Igatahes nüüd põletab ikka harva ...nii pooleteise paagi pealt äkki vms. Ja küttekulu ka tiba väiksem ...saab alla 8 ikka hakkama .
Samuti sai vahepeal ka esissillas paljud jupid uued ning kõik 4 amorti, plus hooldus ning uus kastiõli.
Nüüd palju mõnusam sõita
Ideaalis tahaks kevade hakul ka veidi jõudu juurde keerata. Kas siin ka keegi seda teeb ?
Lisaks tegin väikse augu (pärast poltisin kinni loomulikult) dpfi ja vaatasin mis seal sees vastu vaatab. Täitsa viisakas nägi välja. Lasin veel mingit ainet sisse sinna ja tegin veel kohapeal sundpõletuse.
Igatahes nüüd põletab ikka harva ...nii pooleteise paagi pealt äkki vms. Ja küttekulu ka tiba väiksem ...saab alla 8 ikka hakkama .
Samuti sai vahepeal ka esissillas paljud jupid uued ning kõik 4 amorti, plus hooldus ning uus kastiõli.
Nüüd palju mõnusam sõita
Ideaalis tahaks kevade hakul ka veidi jõudu juurde keerata. Kas siin ka keegi seda teeb ?
Re: D5 205hp kütusekulu liialt kõrge?
renqu kirjutas:Sellest on nüüd palju palju aega möödas aga sain vea teada miks nii kiirelt dpf täis sai. Nimelt termostaat oli kutu ja kõikus seal 60-70 kraadi vahel. Sai siis see ära vahetatud (päris n#€s töö oli sellel autol).
Mis temp on peale termostaadi vahetust? Mis osa n#€s oli? XC90 peal oli suht kerge
Re: D5 205hp kütusekulu liialt kõrge?
kaheksa kirjutas:renqu kirjutas:Sellest on nüüd palju palju aega möödas aga sain vea teada miks nii kiirelt dpf täis sai. Nimelt termostaat oli kutu ja kõikus seal 60-70 kraadi vahel. Sai siis see ära vahetatud (päris n#€s töö oli sellel autol).
Mis temp on peale termostaadi vahetust? Mis osa n#€s oli? XC90 peal oli suht kerge
Nüüd hoiab ilusti 90 ringis, ja mis peamine, soojaks läheb ka tunduvalt kiiremini.
Vahetus oli jamamine slp et antud aastakäigu mootoril on see termostaat mootori ja salongi vahel peidus ja selleks et sinna pääseda on palju asju vaja eest võtta, akukast, egri jahuti jne jne. Ja lõpp on siis tunde järgi või peegliga
Aga see asetus pidi olema vist ainult kas 09-10 masinatel v 10-11 äkki
P.s ja muidugi tagatipuks murdus egri jahuti küljes olev plastik põlv ka ära .Pidin siis kohapeal leiutama uue torujupi sinna keermestajaga..Õnneks toimib ja lekked puuduvad
Kes on foorumil
Kasutajad foorumit lugemas: Registreeritud kasutajaid pole ja 4 külalist