Loff kirjutas:Otsisin õhulekkeid nii nagu kasutaja
erty soovitas.
Ütleks, et õhulekkeid ei ole. Aga tähelepanu äratas lambda pinge näit. Kas see mitte ei peaks ostsilleerima 0.1-0.9V vahel?
https://youtu.be/6BDDsJ4NMZw
Kindel, et see ei ole lambda väärtus? Sobiks nagu paremini.
See sinu mainitud suruõhk ja seebivesi sobiks tegelt paremini isegi, küll aga tuleb meeles pidada karterituulutust. Kuna see on turbomootor, siis seal võib mingi klapp vahel olla mis rõhu tekkides kinni läheb.
Ma ei ole kunagi lambda näitu väga süvenenud, seega puudub kogemus ning järgnev on puhtalt spekulatsioon, aga kohati võiks see lõpus pöörete tõstmisel väga lahjaks minev segu, lambda väärtus väga suureks, viidata näilisele õhupuudusele ehk mafi näidu valetamisele? Kuna maf näitab madalamat näitu, kui tegelik õhuvool ja sellest tulenev kütuse vajadus, siis sellest tulenevalt sureb välja. Kui samal ajal lasta cleanerit sisselaskesse, siis võiks paremini pöördesse minna?
Alternatiiv oleks kütusepuudus, aga kuna ilma mafita töötab ta sul hästi, siis reaalse kütusepuuduse (või õigemini võimekuse) saab välistada.
vollimar kirjutas:Jumal auta, välista see MAF toimiva isendiga, odav osa, et otsida siin 10t muud põhjust.
Niimoodi juppe auto pihta loopides võib teine kord remont väga kalliks minna ja lõpuks ei pruugi ikka kuhugi jõuda. Tõsi antud juhul on suure tõenäosusega vigade valik üpris piiratud ja võib vea niimoodi isegi likvideerida. Eks foorumi kaudu diagnoosides võtabki kaua aega, aga ma pakun, et akf'l ei ole ka kuhugi väga kiiret, arvestades, et vist ÜV'd nagunii pole ja keretööd vajavad tegemist enne ÜV'le minekut. Ehk kas vea likvideerimine võtab pool päeva või kolm nädalat ei oma enam sisulist tähtsust.
Mine paar lehte tagasi ja paku sealse info pealt, mis juppe võiks ostma hakata? Kui kalliks siis asi läheks? Või kujuta nüüd ette, et sa oled remonditöökoda ja siis muudkui helistad kliendile ja pakud järjest juppe välja, mida vahetada, et viga kindlaks teha. Ei jäta just kuigi proffesionaalset muljet vea lahendamisel.
-edit-
Mingi lõplik mõte jäi kirjutamata. Ma ei oska lambda väärtuse pealt midagi öelda lekke võimalikkuse kohta, kuna puudub kogemus, ma kardan et seda ei pruugi märgata, kui vaadata cleaneri laskmisele reageerimise hetke. Anduri volte vaadates on seda kindlasti märgata. Küll aga veelkord tekitab kahtlust see lambda hüpe kohati 2,7'ni pöörete tõstmisel 1400 kanti. Ehk kütusesegu on sel hetkel 14,7:1 asemel 39,69:1. Taaskord, kogemus puudub sellega, kuid tundub väga palju vaakumlekke jaoks?
Wideband see konkreetne näit ilmselt ei ole, kui on, siis lekkeid küll ei paista olema.