V70 P3 2008.a. D5 automaat ei käivitu

Moderaatorid: 760GLE, Igor, bronec

lumeuss
Uustulnukas
Postitusi: 5
Liitunud: 24 Okt 2021, 16:04

V70 P3 2008.a. D5 automaat ei käivitu

PostitusPostitas lumeuss » 24 Nov 2021, 19:39

Tervist foorumlased!
Olen natuke üle kuu olnud oma esimese Volvo õnnelik omanik. Eelmine nädal hakkas juhtuma asju:

N 18.11
Lasin teha Võtmekeskuses autole varuvõtme. Kõik toimis
R 19.11
Käisin tööl ja poes, auto käitus normaalselt. Õhtul, maja juurest parkimiskohalt ära sõites, suri välja ja enam käima ei läinud. Isegi starterit ei käianud. Armatuuris ei süttinud ühtegi märgutuld, samas ülejäänud tuled põlesid, raadio mängis. Infotabloole ilmusid: " DTSC service required"; "Transmission Service Required"; "Immobiliser Try Start Again".
L 20.11
Dr. Google soovitas kontrollida juhtmeid ja kaitsmeid. Auto ärkas taas ellu, kui olin mõneks minutiks välja võtnud ECM-i kaitsme. Aga nüüd põles Check engine tuli. Sõitsin otsejoones Olerexi iseteeninduse diagnostika masina juurde ja siin on tulemus:
OBD-TESTIMINE
Auto rikke märgutuli (MIL) poles5 km.
Teie soidukist tuvastati 3 heitmetega seotud veakoode:
P1719
P0675 Cylinder 5 Glow Plug Circuit / Open
P0725 Engine speed input circuit


Süsteemi kontrolli osatestid:
OK Fuel system (Ecu id = 232)
OK Comprehensive component (Ecu id = 232)
OK Oxygen sensor (Ecu id = 232)
OK Oxygen sensor heater (Ecu id = 232)
OK EGR system (Ecu id = 232)
OK Comprehensive component (Ecu id = 233)
================================================================================
SÜSTEEMI TESTIMINE
Teostati süsteemipäring, millele vastas üks voi rohkem juhtseadet 15 tk.

Teie soidukil voib esineda süsteeme, mida ei ole voimalik meie
diagnostikateenusel tuvastada. Diagnostikateenus lähtub konkreetse soiduki margist ja mudelist
ning diagnostika teostatakse koigile saadaolevatele süsteemidele. Testitulemuses
tuleb siiski lähtuda vaid teie soidukile vastavast varustusest.

Juhtseadme veakoodid süsteemide kaupa:

Süsteem: Mootor, D5244T4 MT/AT Diesel
P050082 Vehicle Speed Sensor A
082182 Unknown fault code
U012100 Lost Communication With Anti-Lock Brake System (ABS) Control Module
P070000 Transmission Control System (MIL Request)
P201561 Intake Manifold Runner - Bank 1
U014000 Lost communication with the central electronic module (CEM)
P030400 Cylinder 4 Misfire Detected
P067500 Glow plug cylinder 5
U030000 Internal Control Module Software Incompatibility
U016700 Lost Communication With Vehicle Immobilizer Control Module

Süsteem: Käigukast, Gearbox AT Diagnosis
U210000 Initial configuration is not complete
U030000 Internal Control Module Software Incompatibility
P072500 Engine speed input circuit
P171900 Engine torque signal
U010000 Lost communication with engine control module
P074468 Torque Converter Clutch Solenoid Circuit Intermittent

Süsteem: Immobilisaator, immobiliser Diagnose (CEM)
B10D794 Key PATS
B110A77 Motor central locking rear door driver side
U010000 Lost communication with engine control module
U012800 Lost Communication With Park Brake Control Module

Süsteem: Soiduki turvasüsteemid, Airbag Diagnose
B1A5587 Crash record output
U014000 Lost communication with the central electronic module (CEM)
U210000 Control Module Not Configured
B00D287 Restraint system malfunction indicator 1

Süsteem: Pidur, ABS (BCM) Diagnose
U012800 Lost Communication With Park Brake Control Module
U012600 Lost communication with steering angle sensor module
U014000 Lost communication with the central electronic module (CEM)
U030000 Internal Control Module Software Incompatibility
C004087 Brake pedal switch A
U010000 Lost communication with ECM (engine control module

Süsteem: Pidur, Steering angle SAS (Steering angle sensor)
(Veakoode ei ole)

Süsteem: Pidur, Parking brake PBM (Electric parking brake)
U010000 CAN: No communication with ECM
U014000 No communication with central elctronic module (CEM)

Süsteem: Kliimaseade, Climate control CCM (Climate control )
(Veakoode ei ole)

Süsteem: Digitaalne näidikuplokk, Instrument DIM (DIM (Driver Info. Module))
DA2500 Unknown fault code

Süsteem: Lisavarustus, Central electronics CEM (Central electronics)
B10D794 Key PATS
B110A77 Motor central locking rear door driver side
U010000 Lost communication with engine control module
U012800 Lost Communication With Park Brake Control Module

Süsteem: Lisavarustus, Infotainment ICM (Infotainment module (ICM))
(Veakoode ei ole)

Süsteem: Lisavarustus, Passenger door PDM (Passenger Door Module)
B118F00 Right front window
B119100 Right side rear window
U014000 Lost communication with the central electronic module (CEM)
U210100 Control module configuration incompatible

Süsteem: Lisavarustus, Driver door DDM (Driver Door Module)
B118E00 Front window left
B119000 Left Rear Window
U014000 Lost communication with the central electronic module (CEM)
U210100 Control module configuration incompatible

Süsteem: Lisavarustus, Tailgate POT (Tailgate control module (POT))
B108467 Boot/trunk motor close switch
B111D11 Trunk lid/liftgate control electric motor - Open
U014000 Lost communication with the central electronic module (CEM)
U210000 Control Module Not Configured
U300316 Battery voltage
U300317 Battery voltage

Süsteem: Rehvirohu kontroll, Süsteeme ei leitud

Süsteem: , Parking assistance PAM (Parking assistance module (PAM))
U042200 Invalid data received from central electronic module

T 23.11
Proovisin sõita ja imekombel olid kõik probleemid kadunud.

tallaploomi
Foorumi veteran
Postitusi: 528
Liitunud: 27 Juul 2011, 23:27
Asukoht: Haapsalu

Re: V70 P3 2008.a. D5 automaat ei käivitu

PostitusPostitas tallaploomi » 24 Nov 2021, 20:16

Kõigepealt aitaks korralik diagnostika pädeva inimese juures.

On hunnik veakoode ja tegelikult võib olla üks asi nende kõigi põhjustajaks.Sellepärast peabki pädev inimene üle vaatama.

Võibolla juhtmekimp akukasti kõrval,tüüpviga,juhtmed hõõruvad vastu akukasti ja vastu üksteist ennast katki,juhtmekimp mootori ees.

Mootori ees olev juhtmekimp tuleb lahti harutada ja üle kontrollida,aku ja akukast maha siis on juba näha see juhtmekimp mis vastu akukasti nurka on,lahti harutada ja üle kontrollida.
Katkised juhtmed parandada ja isoleerida,juhtmekimp riidest 3m teibiga korralikult kokku tõmmata ja kinni teipida ja elektri teip veel pärast peale.

Muidugi oma asukoha võiks ka ära mainida,siis teaks pädevat kohta soovitada.
H,s80-2007-d5-136kw

tallaploomi
Foorumi veteran
Postitusi: 528
Liitunud: 27 Juul 2011, 23:27
Asukoht: Haapsalu

Re: V70 P3 2008.a. D5 automaat ei käivitu

PostitusPostitas tallaploomi » 24 Nov 2021, 20:31

H,s80-2007-d5-136kw

lumeuss
Uustulnukas
Postitusi: 5
Liitunud: 24 Okt 2021, 16:04

Re: V70 P3 2008.a. D5 automaat ei käivitu

PostitusPostitas lumeuss » 25 Nov 2021, 06:07

Soovitage pädevat kohta Tallinnas.

tallaploomi
Foorumi veteran
Postitusi: 528
Liitunud: 27 Juul 2011, 23:27
Asukoht: Haapsalu

Re: V70 P3 2008.a. D5 automaat ei käivitu

PostitusPostitas tallaploomi » 25 Nov 2021, 06:33

Veremon

Volrem
H,s80-2007-d5-136kw

Kasutaja avatar
Risu
Foorumi veteran
Postitusi: 608
Liitunud: 07 Apr 2015, 14:06
Asukoht: Paide

Re: V70 P3 2008.a. D5 automaat ei käivitu

PostitusPostitas Risu » 25 Nov 2021, 11:32

Vaata õhufiltri kopsiku ja akukasti juures juhtmed üle.
888BFF

kloox
Foorumi veteran
Postitusi: 1066
Liitunud: 28 Mai 2017, 13:39
Asukoht: Valga

Re: V70 P3 2008.a. D5 automaat ei käivitu

PostitusPostitas kloox » 26 Nov 2021, 07:24

Või vaheta aku.
G31Xdrive;Amarok,Disco4 ja paar Audit. Teoorias olen tugev. :D

Kasutaja avatar
Liiwaannus
Foorumi veteran
Postitusi: 7597
Liitunud: 24 Mär 2009, 19:56
Asukoht: Saue

Re: V70 P3 2008.a. D5 automaat ei käivitu

PostitusPostitas Liiwaannus » 26 Nov 2021, 11:51

Alustada võib aku kontrollist tõesti, vaadata üle pinge, vajadusel laadida ja vaadata pikalt laeb. Madal pinge süsteemis põhjustab suures koguses erinevaid protestivaid elektroonikaplokke, mis jätavad veakoodi.

Viimati kui omal aku suri mõni nädal tagasi, siis sain ka mootori hoolduse jms märgutuled, vea otsimise tegi lihtsamaks see, et ma teadsin aku väsinud olekut ja kui juba 10 minutit raadiot enam kahte järjest käivitust ei lasknud teha ja laadija umbes kahe tunniga väitis aku servani täis olevat jälle, siis poldki muud kui tipa-tapa poodi.
99a 1.8 90kw s40 Müüdud
V70 97a 2.5tdi Müüdud
V70 '11
Tee inimesele lõke ja tal on soe üheks päevaks, pista ta põlema ja tal on soe elu lõpuni. (Terry Pratchett)

Kasutaja avatar
gljuk
Foorumi veteran
Postitusi: 4383
Liitunud: 14 Nov 2010, 17:17
Asukoht: Tallinn
Kontakt:

Re: V70 P3 2008.a. D5 automaat ei käivitu

PostitusPostitas gljuk » 26 Nov 2021, 13:13

Kas sai korda?
Diagnostika,Remont,Elektritööd,CEM,ECM kloonimine,DIM,SAS(rooliasendiandur),DEM(Haldex),ICM,HU850/650 jm.Garantii
Programmeerimine, keelevahetus, IMMO mured, ChipTuning, EGR DPF lahendused
Tel:58O46O96

kloox
Foorumi veteran
Postitusi: 1066
Liitunud: 28 Mai 2017, 13:39
Asukoht: Valga

Re: V70 P3 2008.a. D5 automaat ei käivitu

PostitusPostitas kloox » 26 Nov 2021, 17:43

Liiwaannus kirjutas:Alustada võib aku kontrollist tõesti, vaadata üle pinge, vajadusel laadida ja vaadata pikalt laeb. Madal pinge süsteemis põhjustab suures koguses erinevaid protestivaid elektroonikaplokke, mis jätavad veakoodi.

Viimati kui omal aku suri mõni nädal tagasi, siis sain ka mootori hoolduse jms märgutuled, vea otsimise tegi lihtsamaks see, et ma teadsin aku väsinud olekut ja kui juba 10 minutit raadiot enam kahte järjest käivitust ei lasknud teha ja laadija umbes kahe tunniga väitis aku servani täis olevat jälle, siis poldki muud kui tipa-tapa poodi.


Rohkem ikka ülepinge süsteemis äkki?
G31Xdrive;Amarok,Disco4 ja paar Audit. Teoorias olen tugev. :D

Kasutaja avatar
Liiwaannus
Foorumi veteran
Postitusi: 7597
Liitunud: 24 Mär 2009, 19:56
Asukoht: Saue

Re: V70 P3 2008.a. D5 automaat ei käivitu

PostitusPostitas Liiwaannus » 26 Nov 2021, 22:02

kloox kirjutas:
Liiwaannus kirjutas:...


Rohkem ikka ülepinge süsteemis äkki?

Madal just, eriti oli näha kuidas tühjeneva akuga ja ohutuledega sõites hakkasid veojõukontrollid jms ohutulede taktis kisama.
99a 1.8 90kw s40 Müüdud
V70 97a 2.5tdi Müüdud
V70 '11
Tee inimesele lõke ja tal on soe üheks päevaks, pista ta põlema ja tal on soe elu lõpuni. (Terry Pratchett)

tallaploomi
Foorumi veteran
Postitusi: 528
Liitunud: 27 Juul 2011, 23:27
Asukoht: Haapsalu

Re: V70 P3 2008.a. D5 automaat ei käivitu

PostitusPostitas tallaploomi » 26 Nov 2021, 23:58

Sellepärast tulekski pädeva inimese juurde minna,et ei tekiks mõttetuid kulutusi ja õige viga saaks tuvastatud.
H,s80-2007-d5-136kw

Kasutaja avatar
Liiwaannus
Foorumi veteran
Postitusi: 7597
Liitunud: 24 Mär 2009, 19:56
Asukoht: Saue

Re: V70 P3 2008.a. D5 automaat ei käivitu

PostitusPostitas Liiwaannus » 27 Nov 2021, 00:31

Akukontrolli saab üldjuhul kodus teha, samuti kaablikimbu visuaalse kontrolli. Kui sealt ei kooru viga, siis tasuks ilmselt tõesti kellegi jutul käia.
99a 1.8 90kw s40 Müüdud
V70 97a 2.5tdi Müüdud
V70 '11
Tee inimesele lõke ja tal on soe üheks päevaks, pista ta põlema ja tal on soe elu lõpuni. (Terry Pratchett)

tallaploomi
Foorumi veteran
Postitusi: 528
Liitunud: 27 Juul 2011, 23:27
Asukoht: Haapsalu

Re: V70 P3 2008.a. D5 automaat ei käivitu

PostitusPostitas tallaploomi » 27 Nov 2021, 01:21

Kaablikimbu visuaalsest kontrollist on vähe kasu,kõri on ümber ja ei pruugi katki ollagi,kui lahti harutada siis juhtmed on sees puruks.
Enda auto peal kogetud,probleeme polnud ja sai kunagi lahti harutatud ning osad juhtmed olid vastu üksteist juba katki varjestuse höörund,kõri ja pealmine kiht olid terved.
Teiste autode peal on olnud sümptomid sellised,et lihtsalt sureb välja siis mingi aeg läheb jälle käima,vahest sõidab mitu kuud probleemideta ja siis ei lähe nädal aega käima.Diagnostiga vaadates igasugu vigasi täis,armatuuril viskab ka vead ette, " DTSC service required"; "Transmission Service Required"; "Immobiliser Try Start Again".

Kui aku nõrk siis tavaliselt ennem välja suremist või seisma jäämist hakkavad armatuuris järjest kõik tuled põlema ja siis jääb mootor alles seisma,pigem bensukatel.

See juhtmekimbu teema on suht aktuaalne neil ja pigem sümptomid viitavad ka sellele.

Muidugi teemaalgataja võib pöörduda ka kasutaja gljuk poole,ei tulnud ennem kohe meeldegi soovitada.

Aga see foorumi kaudu auto remontimine ja diagnoosimine on nagu ta on,võibolla on viga hoopis kuskil mujal
H,s80-2007-d5-136kw

Kasutaja avatar
Liiwaannus
Foorumi veteran
Postitusi: 7597
Liitunud: 24 Mär 2009, 19:56
Asukoht: Saue

Re: V70 P3 2008.a. D5 automaat ei käivitu

PostitusPostitas Liiwaannus » 27 Nov 2021, 10:57

tallaploomi kirjutas:...

Kui aku nõrk siis tavaliselt ennem välja suremist või seisma jäämist hakkavad armatuuris järjest kõik tuled põlema ja siis jääb mootor alles seisma,pigem bensukatel.

...

Krt see jäi kuidagi kahe silma vahele, et sõitmise pealt välja suri, siis võiks aku suht välistada.
99a 1.8 90kw s40 Müüdud
V70 97a 2.5tdi Müüdud
V70 '11
Tee inimesele lõke ja tal on soe üheks päevaks, pista ta põlema ja tal on soe elu lõpuni. (Terry Pratchett)


Mine

Kes on foorumil

Kasutajad foorumit lugemas: Registreeritud kasutajaid pole ja 5 külalist