võtsime siin paari tuttavaga koos õlut, ja asjade arenedes läks nii, et viisin temajuurde eelmine nädal amazoni karpade timmimisse (kuna minu arvates ikka polnud päris õige see asi, kuigi Andres ja Risto seda volvoürri ajal ka veidi kruttisid). Asi lõppes nii, et mul on nüüd uus b20 peal
![Smile :)](./images/smilies/smile.gif)
Vana mootor nagu selgus, siis 1 silinder kohvi, surve oli 8bar, teised olid 11,5. Tuttav kuskilt burxiputka tagant leidis mehe, kellel juhuslikult oli mäda 144 ülearu ja sellel korralik b20 peal. Tegid diilid, viskasid asjad ringi, jagaja ka sellel uuel b20 peal oli parem kui mu vana. Asi oleks selline tavaline jutt, aga tegelikult olid asjalood ni, et viisin tuttava kätte tegemisse auto, kes siis ajas kõik rõhukellad, strobod, manomeetrid, manuaalid jne välja, regullisid klapid ära, vahetasid õli ära (kuna mul bensiin jooksis õli sekka augustis kui meil volvogrill oli). ma ise läksin perega lätti puhkama ja tulin täna tagasi, käisin autot ära toomas ja enne mulle ei öeldud ühtki sõna kui vaid et mingu ma proovigu ja ajagu mootor soojaks. Auto kuidagi liikus kordades paremini edasi kui vanasti ja kui prooviringilt tagasi, siis avasin kapoti ja vaatasin et kuidagi midagi on erinevat. Selgus et oli uus mootor peal
![Smile :)](./images/smilies/smile.gif)
Vana mootori kohta Allan teadis rääkida et see vist on päris tugev tükk, 8 poldiga hooratas kinni. Peab nüüd mõtlema, mis vana mootoriga teha, võiks ju teha veelgi kiiremaks
Solexid said ka ultrahelis pesu ja korralikult sai rõhukelladega asjad paika sätitud, aega läks aga asja sai.
Asjaosaline ise kirjutab siin:
https://www.instagram.com/p/CEhi2_UJ01u ... _copy_linkKari käest peaks lähiajal jõudma mulle pidurid ka, siis saaks auto äkki lõpuks normaalse negatiivse kiirendusega seisma ka lõpuks
![Very Happy :D](./images/smilies/biggrin.gif)
lisaks veel pukse ja muud nipet-näpset ja siis võiks masin veel pikalt kilomeetreid läbida.