Ripclaw'i Volvo v70 D5 p3
Moderaatorid: 760GLE, Igor, bronec
Ripclaw'i Volvo v70 D5 p3
Sai peale nelja aastat jälle üks volli ligi võetud. Peale eelmist lubasin, et ei osta enam ühtegi volvot , aga saatusel olid teised plaanid.
Autost edast siis.
D5 136kw autom. kast
Ostuhetkel läbisõit 252xxx, eestist uuena ostetud ja -180xxx käinud info autos, peale seda teistes volvodega tegelevates kohtades.
Varustuse kohapeal on natuke antud, põhilisemad siis:
elektriline tagaluuk, keyless entry ja käivitus, vihmasensor jms. Autol tehase poolt paigaldatud taimeriga eelsoojendi.
Esimese asjana sai pandud toonklaas, sest akvaarium ei sobi mulle
Nagu vanale autole kohane on tulnud nautida ka remondirõõmu, siin ka väike remondipäevik, mida endal hea jälgida ja täiendada.
255200 29.05.20 sai vahetatud 4x õõtsapuksi (lemf)
1.07.20 parem veovõll
263580 05.08.20 sai veremonis teostatud suurem hooldus:
Rv pump, õli+õlikopsik.
Mootoriõli+filtrid, kastiõli vahetus
Geneka rihmad+pinguti.
2657xx 11.09.20 esimesed kettad (zimmermann)+klotsid(brembo) ja sillastend.
Vahepeal miski hetk said pihusti pistikud uued klemmid.
Üldjoontes autoga rahul, mõned pisiasjad vajavad veel tähelepanu, aga vana autoga ei saa tegevus kunagi otsa.
Autost edast siis.
D5 136kw autom. kast
Ostuhetkel läbisõit 252xxx, eestist uuena ostetud ja -180xxx käinud info autos, peale seda teistes volvodega tegelevates kohtades.
Varustuse kohapeal on natuke antud, põhilisemad siis:
elektriline tagaluuk, keyless entry ja käivitus, vihmasensor jms. Autol tehase poolt paigaldatud taimeriga eelsoojendi.
Esimese asjana sai pandud toonklaas, sest akvaarium ei sobi mulle
Nagu vanale autole kohane on tulnud nautida ka remondirõõmu, siin ka väike remondipäevik, mida endal hea jälgida ja täiendada.
255200 29.05.20 sai vahetatud 4x õõtsapuksi (lemf)
1.07.20 parem veovõll
263580 05.08.20 sai veremonis teostatud suurem hooldus:
Rv pump, õli+õlikopsik.
Mootoriõli+filtrid, kastiõli vahetus
Geneka rihmad+pinguti.
2657xx 11.09.20 esimesed kettad (zimmermann)+klotsid(brembo) ja sillastend.
Vahepeal miski hetk said pihusti pistikud uued klemmid.
Üldjoontes autoga rahul, mõned pisiasjad vajavad veel tähelepanu, aga vana autoga ei saa tegevus kunagi otsa.
Viimati muutis ripclaw, 20 Sept 2020, 13:53, muudetud 2 korda kokku.
Re: Volvo v70 p3 d5
Lisaks sai leitud ka suveks veljed 18x8 odysseus, mida vägatihti ei kohta ja oli vaja kiiresti reageerida (suveni veel aega marukaua)
Viimati muutis ripclaw, 21 Sept 2020, 17:21, muudetud 1 kord kokku.
Re: Ripclaw'i Volvo v70 D5 p3
Tulevikus plaanis dpf ja kat alt võtta ja kuni summuti keskosani panna 3" toru(saab mõnusat r5 häält nautida )+ softi muudatus ning dpf ja egr välja progeda (igaksjuhuks jätaks dpfi ja kati sisaldava org jupi alles)
Juttude järgi peaks saama ca 170kw ja 500nj kanti. Tekkis ka küsimus ka keegi on endal lasknud üle kirjutada ja milline oleks selline safe soft, et kohe remontima ei peaks.
Hetkel peal miskine lahjem soft +17kw ja 50nj aga tagumiku järgi väga aru ei saa, et miskit muutunud oleks
Juttude järgi peaks saama ca 170kw ja 500nj kanti. Tekkis ka küsimus ka keegi on endal lasknud üle kirjutada ja milline oleks selline safe soft, et kohe remontima ei peaks.
Hetkel peal miskine lahjem soft +17kw ja 50nj aga tagumiku järgi väga aru ei saa, et miskit muutunud oleks
- amazon86
- Foorumi veteran
- Postitusi: 1481
- Liitunud: 05 Veebr 2007, 21:51
- Asukoht: Tallinn/Viljandi
- Kontakt:
Re: Ripclaw'i Volvo v70 D5 p3
Mul V70 on Pestavi remap, DPF väljas. Tartu EMÜ dynos tõmbas rattast 153 kw ja 492 Nm. Ainus mure on, et kütust sööb korralikult.
Powered by Volvo
S60 02 2,4 D5 174 kw 546 Nm @ ratas
V60 14 2,0 D4
V70 08 2,4 D5 AWD 153 kw 492 Nm @ ratas
Volvode diagnostika VIDA/VOL-FCR.
S60 02 2,4 D5 174 kw 546 Nm @ ratas
V60 14 2,0 D4
V70 08 2,4 D5 AWD 153 kw 492 Nm @ ratas
Volvode diagnostika VIDA/VOL-FCR.
Re: Ripclaw'i Volvo v70 D5 p3
Mul on 120kw-st välja kirjutatud ka oluliselt rohkem kw, maaülikooli dynos 148,8kw. 17 tundub kuidagi vähe isegi stage 1 kohta.
Re: Ripclaw'i Volvo v70 D5 p3
j0hanne5 kirjutas:Mul on 120kw-st välja kirjutatud ka oluliselt rohkem kw, maaülikooli dynos 148,8kw. 17 tundub kuidagi vähe isegi stage 1 kohta.
Hetkel mingigi kataloogi chip vms. Tulevikus plaan ilmselt Stivev Vesi'il lasta teha, peaks saama korraliku asja.
Kas keegi on omale pannid dpf'i ja cat'i asemele otsetoru, kui hull hääl jääb, oleks mõistlik minginreso vahele panna? Mul omale meeldiks kui hääl korralik, aga pean arvestama ka sellega, et auto ühtlasi ka perevagun
Re: Ripclaw'i Volvo v70 D5 p3
297369 23.10.20 vahetatud aku, uus aku sai: exide efb 75 730 carbon boost 20.
Nüüd saab nautida webasto rõõme, eelmine aku keeldus webastot käivitamast.
Järgmine kuu peaks talverehvid alla panema, esimest korda panen lamellid (Nexen Winguard Ice Plus WH43), arestades eesti "talve" siis ei näe naastrehvil väga mõtet.
Nüüd saab nautida webasto rõõme, eelmine aku keeldus webastot käivitamast.
Järgmine kuu peaks talverehvid alla panema, esimest korda panen lamellid (Nexen Winguard Ice Plus WH43), arestades eesti "talve" siis ei näe naastrehvil väga mõtet.
Re: Ripclaw'i Volvo v70 D5 p3
Ennetades talve ja soola tulekut sai autoga tehtud väike spa külastus.
Tehti korralik pesu, savitamine ja kanti peale püsivaha, lisaks said klaasid klaasivaha alla. Auto üldmulje muutus kohe oluliselt.
Tööde eest tänan Kristiine autopesulat.
Miskid pildid ka.
Tehti korralik pesu, savitamine ja kanti peale püsivaha, lisaks said klaasid klaasivaha alla. Auto üldmulje muutus kohe oluliselt.
Tööde eest tänan Kristiine autopesulat.
Miskid pildid ka.
Re: Ripclaw'i Volvo v70 D5 p3
Kui saladus pole, siis kui palju see lõbu maksma läks (kohe pole huvi, sest hallmetallikdiisel sai keraamika selga ja 960 ootab värsket värvi, aga hea ikka teada)?
Seal, kus lõpeb info, algab fantaasia
Volvo 960 MK1 3,0 150kW ATM 1992 by 372 Design
Paar teist V-tähega algavat autot kah
http://www.accelerista.com
http://www.inseneeria.ee
Volvo 960 MK1 3,0 150kW ATM 1992 by 372 Design
Paar teist V-tähega algavat autot kah
http://www.accelerista.com
http://www.inseneeria.ee
Re: Ripclaw'i Volvo v70 D5 p3
06.11 1699xx-vahetatud tagasillas ekstsenrik puksid ja mingid kõverad kaikad.
Aga tundub, et kõik kõverad ei sobi, tuli välja, et need kõverad kaikad olid liiga vähe kõverad ja käivad vastu. Õnneks see nädal saab probleemile lahenduse.
Aga tundub, et kõik kõverad ei sobi, tuli välja, et need kõverad kaikad olid liiga vähe kõverad ja käivad vastu. Õnneks see nädal saab probleemile lahenduse.
Re: Ripclaw'i Volvo v70 D5 p3
Kuna kilomeetrid kogunevad hoogsasti ja õlivahetuse välpa proovin hoida 10k kandis siis jõudis kätte hoolduse aeg.
09.03.21 272753 sai vahetatud:
Õli,- kütuse ja õhufilter. wix tootang.
Õli läks Ford formula 5w30.
Sai vahetatud ka tagumised kettad(zimmermann) koltsid(brembo)
Esimesed kettad olid miskipärast õrnalt kõveraks läinud ja ühe ketta ühel pool oli klotsi ja ketta vahel miski sodi mis kettasse randi teinud. Hetkel sai katsetatud odavamat varianti ehk ketaste treimine, kettad ca 10000km sõitnud. eks ole näha kaua kestavad ja kas oli mõistlik otsus.
09.03.21 272753 sai vahetatud:
Õli,- kütuse ja õhufilter. wix tootang.
Õli läks Ford formula 5w30.
Sai vahetatud ka tagumised kettad(zimmermann) koltsid(brembo)
Esimesed kettad olid miskipärast õrnalt kõveraks läinud ja ühe ketta ühel pool oli klotsi ja ketta vahel miski sodi mis kettasse randi teinud. Hetkel sai katsetatud odavamat varianti ehk ketaste treimine, kettad ca 10000km sõitnud. eks ole näha kaua kestavad ja kas oli mõistlik otsus.
Re: Ripclaw'i Volvo v70 D5 p3
Loll kysimus, aga kas 0w30 polnud mandatory 136kwD5 motol? Voi voib 5w30 ka kasutada?.
Twin Towers Of The World Trade Center
Re: Ripclaw'i Volvo v70 D5 p3
Volvo75 kirjutas:Loll kysimus, aga kas 0w30 polnud mandatory 136kwD5 motol? Voi voib 5w30 ka kasutada?.
Tehas näeb ette küll 0w30. Aga esimese hoolduse autot omades tegin veremonis ja seal pandi 5w30, ka teistest kohdadest kuulnud, et pigem 5w30. Eks läbisõitu ka omajagu juba.
Re: Ripclaw'i Volvo v70 D5 p3
Täna siis see tore päev kus sügisel ostetud veljed lõpuks alla sai panna.
Rehvideks sai valitud point s(continental) 245/40r18
Üks pilt ka porisest autost ja puhtast veljest
Rehvideks sai valitud point s(continental) 245/40r18
Üks pilt ka porisest autost ja puhtast veljest
Kes on foorumil
Kasutajad foorumit lugemas: Registreeritud kasutajaid pole ja 5 külalist