![Very Happy :D](./images/smilies/biggrin.gif)
Kiirelt tuli otsus et uus mootor on odavam kui vana hakata remontima ja sõbra abiga sai Rootsist värske 210k mootor sebitud.Siis aga hakkas üllatusi tulema järjest.Mootortipadjad,turbolõdvik,turbo kuumakolde kolm polti pooleks,kliimaradikas,salongiradikas,turboradikas,genekas,starter,vahekast ja terve hunnik pisiasju veel.Sain aru et olen ikka paraja sita otsa sattunud.Aga kuna auto ise oli ikkagi üsna odav siis mõtlesin et pole hullu,kannatab veel teha.Enne veel kui mootorini jõudsin üldse sai roolilatt taastatud ja esisild üsna kapitaalse remondi koos uute amortide ja juurdekuuluvaga.Plussiks on kindlasti auto väga rikkalik lisavarustus alustades kahe taimeri ja puldiga ahjust ja lõpetades kurvituledega.Ja see Premium heli,wauu,äge
![Cool 8)](./images/smilies/cool.gif)
Nüüdseks olen peale mootorivahetust mõned tuhanded sõitnud ja paganama hea on ikka.Pilte pole eriti mahti olnud teha aga midagi kindlasti leian.Homme kui ilm kannatab siis monteerin taha luugi külge spoila ja siis saab välimuse ka heaks.Tegemist muidugi on veel aga sellised pisiasjad pigem.