Tere
Probleem Volvo V50 1.6d 2006.a. Nimelt autol puudub jõud. Kohapealt ära minnes ei ole autol absoluutselt mingit jõudu. Samuti on tõusnud kütusekulu (5.2l/100km-lt 6.4l/100km peale). Samuti kontrollis käies selgus, et auto tahmanäit on üle piiri (2.5) ning auto ei lähe korralikult pöördessegi (3 ja 4 käik üle 3000 pöörde väga ei lähe). Turbo on autol korras - turbo puhub isegi liigagi hästi (norm umb. 2.2, sellel puhub 2.5). Külmalt läheb auto veel vaevalisemalt edasi.
Diagnostiga näitab veakoodi P0652, kuid väideti, et antud veakood ei ole seotud probleemiga, kuna sõidupealt ära kustutades ei muutu midagi (et kustutades peaks vähemalt korraks jõud taha tulema, kuid ei tulnud midagi).
Kas kellelgi on olnud sarnasedi probleem ja oskaks kuhugipoole suunata? Ise olen mõelnud õhulugeja peale, kuid ei ole veel jõudnud seda teooriat katsetada.
Volvo V50 - jõudlus & kõrge kütusekulu
Moderaatorid: 760GLE, Igor, bronec
Re: Volvo V50 - jõudlus & kõrge kütusekulu
Korralik diagnostik otsi.Ja enne sa oma masinat liikuma es saa,kui selle veakoodi põhjuse oled suutnud korda teha.
Viimati muutis kloox, 25 Aug 2020, 07:10, muudetud 1 kord kokku.
G31Xdrive;Amarok,Disco4 ja paar Audit. Teoorias olen tugev.
- Liiwaannus
- Foorumi veteran
- Postitusi: 7615
- Liitunud: 24 Mär 2009, 19:56
- Asukoht: Saue
Re: Volvo V50 - jõudlus & kõrge kütusekulu
Kui oma asukoha avaldad, siis ehk oskame soovitada inimest, kellele näidata masinat.
99a 1.8 90kw s40 Müüdud
V70 97a 2.5tdi Müüdud
V70 '11
Tee inimesele lõke ja tal on soe üheks päevaks, pista ta põlema ja tal on soe elu lõpuni. (Terry Pratchett)
V70 97a 2.5tdi Müüdud
V70 '11
Tee inimesele lõke ja tal on soe üheks päevaks, pista ta põlema ja tal on soe elu lõpuni. (Terry Pratchett)
Re: Volvo V50 - jõudlus & kõrge kütusekulu
Tere
Asukohaks on Tartu. Kui teate kedagi vähe asjalikumat inimest, kes suudab seda anomaaliat seletada, siis kuulan huviga.
Asukohaks on Tartu. Kui teate kedagi vähe asjalikumat inimest, kes suudab seda anomaaliat seletada, siis kuulan huviga.
- PorisedRattad
- Foorumi veteran
- Postitusi: 775
- Liitunud: 26 Apr 2018, 07:59
- Asukoht: Tallinn
Re: Volvo V50 - jõudlus & kõrge kütusekulu
volvz kirjutas:Tere
Asukohaks on Tartu. Kui teate kedagi vähe asjalikumat inimest, kes suudab seda anomaaliat seletada, siis kuulan huviga.
Foorumi järgi on Crank see kuhu peaks Tartu inimesed oma volli viima
XC70 2.5T 2004 154kw
Re: Volvo V50 - jõudlus & kõrge kütusekulu
Eks peab siis sinnapoole pöörduma. Praegune töökoda on üsna kõik ära kontrollinud ja tulemust ei ole. Peale pihustistendi, rihmakontrolli, kollektori kontrollimist, turbo jm. leiti, et klapid lasevad läbi ning antud asi tehti korda, kuid tulemust ei ole. Auto küll liigub (kui võtta, et täielik korras on 100%) umbes 30%, kuid soovitud tulemust ikkagi ei ole ning see probleemi ei lahendanud. Ka prooviti mitmeid õhulugejaid, k.a ühte tutikat, kuid ka see ei aidanud midagi.
Lasen veel aju üle vaadata (aju kunagi ümberprogrammeeritud, tahmakas ja EGR välja progretud) ja peale seda peab midagi muud mõtisklema edasi.
Lasen veel aju üle vaadata (aju kunagi ümberprogrammeeritud, tahmakas ja EGR välja progretud) ja peale seda peab midagi muud mõtisklema edasi.
Re: Volvo V50 - jõudlus & kõrge kütusekulu
Nii, auto nüüd korras. Igaks juhuks panen siia üles ka vead, äkki aitab järgnevaid inimesi. Vead olid siis järgmised:
1. Plokikaane remont. 3 klappi lasid läbi ning see kõrvaldati ära. Peale seda hakkas auto paremini liikuma, kuid polnud ligilähedalgi sellele, mis ta olema peaks.
2. Mootori aju oli valesti ümber kirjutatud. Autol oli DPF ja EGR väljaprogrammeeritud (varasemalt tehtud töö, ilmselt tehtud juba Hollandis enne Eestisse toomist). Lasin aju kirjutada tehase originaali ning siis lasin teha ka väikese chipi. Peale seda oli näha, et hakkab juba asja saama, kuid siis viskas tagant musta. Kütust sai ta peale, kuid õhku ei tulnud piisavalt ning seetõttu oli korralik must lont taga.
3.Kõrval oli teine sama mootoriga volvo ehk sai sealt ümber tõstetud vaakumpump ning solenoid ning miskit ei muutunud. Lõpuks saime aru, et viga on hoopiski turbos. Turbo sai välistatud varasemalt, kuna just hiljuti oli taastatud turbo autole peale pandud (kuigi see nägi ka välja selline, et kohe-kohe annab otsad ning ka geomeetria polnud just parimas korras). Sai pandud uus turbo ning ka siis ei kadunud must lont täiesti ära. Siis aga tuli välja, et siiski ka solenoid on vigane ning pandi see ka uus.
Praegu võib öelda, et see auto pole kunagi nii hästi liikunud ning ka tahamanäit on ok (natuke üle 0.5). Pikk ja kulukas remont. Nüüd jääb vaid loota, et lähiajal enam sellist kulutust tegema ei pea.
1. Plokikaane remont. 3 klappi lasid läbi ning see kõrvaldati ära. Peale seda hakkas auto paremini liikuma, kuid polnud ligilähedalgi sellele, mis ta olema peaks.
2. Mootori aju oli valesti ümber kirjutatud. Autol oli DPF ja EGR väljaprogrammeeritud (varasemalt tehtud töö, ilmselt tehtud juba Hollandis enne Eestisse toomist). Lasin aju kirjutada tehase originaali ning siis lasin teha ka väikese chipi. Peale seda oli näha, et hakkab juba asja saama, kuid siis viskas tagant musta. Kütust sai ta peale, kuid õhku ei tulnud piisavalt ning seetõttu oli korralik must lont taga.
3.Kõrval oli teine sama mootoriga volvo ehk sai sealt ümber tõstetud vaakumpump ning solenoid ning miskit ei muutunud. Lõpuks saime aru, et viga on hoopiski turbos. Turbo sai välistatud varasemalt, kuna just hiljuti oli taastatud turbo autole peale pandud (kuigi see nägi ka välja selline, et kohe-kohe annab otsad ning ka geomeetria polnud just parimas korras). Sai pandud uus turbo ning ka siis ei kadunud must lont täiesti ära. Siis aga tuli välja, et siiski ka solenoid on vigane ning pandi see ka uus.
Praegu võib öelda, et see auto pole kunagi nii hästi liikunud ning ka tahamanäit on ok (natuke üle 0.5). Pikk ja kulukas remont. Nüüd jääb vaid loota, et lähiajal enam sellist kulutust tegema ei pea.
Re: Volvo V50 - jõudlus & kõrge kütusekulu
volvz kirjutas:Nii, auto nüüd korras. Igaks juhuks panen siia üles ka vead, äkki aitab järgnevaid inimesi. Vead olid siis järgmised:
1. Plokikaane remont. 3 klappi lasid läbi ning see kõrvaldati ära. Peale seda hakkas auto paremini liikuma, kuid polnud ligilähedalgi sellele, mis ta olema peaks.
2. Mootori aju oli valesti ümber kirjutatud. Autol oli DPF ja EGR väljaprogrammeeritud (varasemalt tehtud töö, ilmselt tehtud juba Hollandis enne Eestisse toomist). Lasin aju kirjutada tehase originaali ning siis lasin teha ka väikese chipi. Peale seda oli näha, et hakkab juba asja saama, kuid siis viskas tagant musta. Kütust sai ta peale, kuid õhku ei tulnud piisavalt ning seetõttu oli korralik must lont taga.
3.Kõrval oli teine sama mootoriga volvo ehk sai sealt ümber tõstetud vaakumpump ning solenoid ning miskit ei muutunud. Lõpuks saime aru, et viga on hoopiski turbos. Turbo sai välistatud varasemalt, kuna just hiljuti oli taastatud turbo autole peale pandud (kuigi see nägi ka välja selline, et kohe-kohe annab otsad ning ka geomeetria polnud just parimas korras). Sai pandud uus turbo ning ka siis ei kadunud must lont täiesti ära. Siis aga tuli välja, et siiski ka solenoid on vigane ning pandi see ka uus.
Praegu võib öelda, et see auto pole kunagi nii hästi liikunud ning ka tahamanäit on ok (natuke üle 0.5). Pikk ja kulukas remont. Nüüd jääb vaid loota, et lähiajal enam sellist kulutust tegema ei pea.
Tere
Kus seda 2. tegid?
Tänud
Kes on foorumil
Kasutajad foorumit lugemas: Registreeritud kasutajaid pole ja 6 külalist