2.4D probleemid
Moderaatorid: 760GLE, Igor, Henn, bronec
2.4D probleemid
Sain 740 uue mootori peale pandud ja küttetorustikku tuleb "vahtu" koguaeg peale nii kui on ühendatud paagiga kui ka otse kanistrist ja enda tead kõik voolikud nagu lekkevabad ja ka kõvasti kinni keeratud.
Endal juba ideed otsas kuidas masin tööle panna
Endal juba ideed otsas kuidas masin tööle panna
Re: 2.4D probleemid
Ei saa väga hästi probleemist aru. Kas tagasivoolust tuleb "vahtu" või kanistrist otse? Proovi kõrgsurve pump enne käivitamist täis valada ja siis uuesti proovida käivitada.
Volvo 945 '92 B230FB > B230FT
Volvo 945 '94 D24TIC
Volvo 945 '94 D24TIC
Re: 2.4D probleemid
Ehk siis filtrist pumbani on läbipaistev voolik ja seal on see vahtu täis. Mitte tagasivoolust
Re: 2.4D probleemid
Kodan1k kirjutas:Ei saa väga hästi probleemist aru. Kas tagasivoolust tuleb "vahtu" või kanistrist otse? Proovi kõrgsurve pump enne käivitamist täis valada ja siis uuesti proovida käivitada.
Natukene out of topic, aga kas kõrgsurve pumba täis valamise all mõtled, et lihtsalt kütusefilter täis valada või filtrist mineva voolikuga pump ka otse täis valada? Lihtsalt enda huviks, et pumpa säästa kui peaks kütusest kuiv olema.
- ants
- Foorumi veteran
- Postitusi: 4760
- Liitunud: 17 Juun 2005, 17:15
- Asukoht: Kunda taga metsas 5111459
Re: 2.4D probleemid
Karelitos kirjutas:Ehk siis filtrist pumbani on läbipaistev voolik ja seal on see vahtu täis. Mitte tagasivoolust
Järelikult filtrist paagi poole imeb kuskil õhku lisaks.
745 GL ´91; LR90 ´87.
Re: 2.4D probleemid
torbik kirjutas:Kodan1k kirjutas:Ei saa väga hästi probleemist aru. Kas tagasivoolust tuleb "vahtu" või kanistrist otse? Proovi kõrgsurve pump enne käivitamist täis valada ja siis uuesti proovida käivitada.
Natukene out of topic, aga kas kõrgsurve pumba täis valamise all mõtled, et lihtsalt kütusefilter täis valada või filtrist mineva voolikuga pump ka otse täis valada? Lihtsalt enda huviks, et pumpa säästa kui peaks kütusest kuiv olema.
Pump ka otse täis valada, et jäksaks paremini ette tõmmata, ning kui ka filter on tühi siis kindlasti ka filter täis valada.
Endal üks põllupealt päästetud D24 ei tahtnud ka enne pumba täis valamist käima minna isegi kui filter oli täis. Peale täis valamist läks "poolest pöördest" käima.
Volvo 945 '92 B230FB > B230FT
Volvo 945 '94 D24TIC
Volvo 945 '94 D24TIC
Re: 2.4D probleemid
Üks tehniliselt ebakorrektne vahend on trassi installeerida elektriline bensiini etteandepump (selline plõksuv torbik, peaks autoosade poodides olema ja endalgi üks , kusagil tolmukihi alla vedelemas).
Ärge põdege!
Re: 2.4D probleemid
Endal kah samad probleemid tekkinud ühe 90kw mootoriga mis seisnud ca 2 a.
Pumba plunserile tuleb 12 V peale, süüde sees juhet lahti ja uuesti ühendades käib plunserist kuuldav plõks läbi ka seega eeldan et see töötab.
Filter on täis valatud, filtrist mineva voolikuga on pump ka täis valatus ja valamise ajal mootorit ringi aetud et õhumullid välja saaks.
Esimese pihusti mahavoolust valasin kah pumba poole täis,kuigi ma ei saa aru kuidas see aitama peaks sest kas mahavoolust lihtsalt paaki tagasi ei jookse?
Ühesõnaga starterit andes ei luba karva võrdki, eetriga aidates läheb eetri pealr käima pmst kohe.
Eelsüüde toimib, proovisin isegi otse akult anda.
Mõtteid?
Pumba plunserile tuleb 12 V peale, süüde sees juhet lahti ja uuesti ühendades käib plunserist kuuldav plõks läbi ka seega eeldan et see töötab.
Filter on täis valatud, filtrist mineva voolikuga on pump ka täis valatus ja valamise ajal mootorit ringi aetud et õhumullid välja saaks.
Esimese pihusti mahavoolust valasin kah pumba poole täis,kuigi ma ei saa aru kuidas see aitama peaks sest kas mahavoolust lihtsalt paaki tagasi ei jookse?
Ühesõnaga starterit andes ei luba karva võrdki, eetriga aidates läheb eetri pealr käima pmst kohe.
Eelsüüde toimib, proovisin isegi otse akult anda.
Mõtteid?
- amazon86
- Foorumi veteran
- Postitusi: 1481
- Liitunud: 05 Veebr 2007, 21:51
- Asukoht: Tallinn/Viljandi
- Kontakt:
Re: 2.4D probleemid
Ajastused ilusti paigas ja kontrollitud? Pump korras? Peamised murekohad, peavõlli simmer ja gaasihoova puks, tõmbab õhu sisse ja käima ei lähe.
Powered by Volvo
S60 02 2,4 D5 174 kw 546 Nm @ ratas
V60 14 2,0 D4
V70 08 2,4 D5 AWD 153 kw 492 Nm @ ratas
Volvode diagnostika VIDA/VOL-FCR.
S60 02 2,4 D5 174 kw 546 Nm @ ratas
V60 14 2,0 D4
V70 08 2,4 D5 AWD 153 kw 492 Nm @ ratas
Volvode diagnostika VIDA/VOL-FCR.
Re: 2.4D probleemid
Aku peab olema hea ehk starter kiiresti jahavatama.
Ise kiskusin kunagi pumba maha samade muredega. Kruustangide vahel katsetasin el-drelliga, kohe võttis kütte sisse. Pump tagasi tene aku lisa täkuga ja käima ta sain.
Ise kiskusin kunagi pumba maha samade muredega. Kruustangide vahel katsetasin el-drelliga, kohe võttis kütte sisse. Pump tagasi tene aku lisa täkuga ja käima ta sain.
Re: 2.4D probleemid
Aku on hea, starter saab voolu 50mm^2 kaablist ehk käib ringi mühinal.
Re: 2.4D probleemid
Kas sooja mootoriga läheb käima?
Enamus D24 mootorid ei taha käima minna kui pooled küünlaid ei toimi. Igaks juhuks võiks üle vaadata ka pritse nurga. Jamada võib ka külmkäivitus termostaat mis tõmbab külma mootoriga pritsenurka varajasemaks ning hoiab ka pöördeid veidi üleval.
Enamus D24 mootorid ei taha käima minna kui pooled küünlaid ei toimi. Igaks juhuks võiks üle vaadata ka pritse nurga. Jamada võib ka külmkäivitus termostaat mis tõmbab külma mootoriga pritsenurka varajasemaks ning hoiab ka pöördeid veidi üleval.
Volvo 945 '92 B230FB > B230FT
Volvo 945 '94 D24TIC
Volvo 945 '94 D24TIC
Re: 2.4D probleemid
Kodan1k kirjutas:Kas sooja mootoriga läheb käima?
Enamus D24 mootorid ei taha käima minna kui pooled küünlaid ei toimi. Igaks juhuks võiks üle vaadata ka pritse nurga. Jamada võib ka külmkäivitus termostaat mis tõmbab külma mootoriga pritsenurka varajasemaks ning hoiab ka pöördeid veidi üleval.
Pmst moto seisnud nii poolteist aastat, enne seda käis ilusti ja viisakalt. Nüüd pole teda kordagi käima saanud.
Hetkel on veel ühendamata mingid vaakumvollasi EGR süsteemist ning lambi juhtmeid aga selles ei saa ju asi olla, sest mootor peaks pmst ainult plunseri ja süüteküünalde vooluga käima minema.
Eks mõõdan veel süüteküünalde takistused kontrolliks, peale seda peab vist kellindikaatori otsima ja pumba ajastused üle vaatama.
Re: 2.4D probleemid
Kontrollisin eelsüüte küünlad üle, üks oli jama, see sai vahetatud.
Keerasin kahe pihusti juurest küttetoru lahti ja pihustid olid ilusti diislit täis, seega kütte pealesaamisega ei tohiks probleemi olla.
Sisuliselt ainuke variant ongi jäänud, et pritsenurk vale? Imelik selle puhul on see, et üldse ei luba mootor käiates, kui pritsenurk oleks veidi mööda siis peaks ju lubama või isegi käima minema, aga jamasti.
Keerasin kahe pihusti juurest küttetoru lahti ja pihustid olid ilusti diislit täis, seega kütte pealesaamisega ei tohiks probleemi olla.
Sisuliselt ainuke variant ongi jäänud, et pritsenurk vale? Imelik selle puhul on see, et üldse ei luba mootor käiates, kui pritsenurk oleks veidi mööda siis peaks ju lubama või isegi käima minema, aga jamasti.
Re: 2.4D probleemid
torbik kirjutas:Kontrollisin eelsüüte küünlad üle, üks oli jama, see sai vahetatud.
Keerasin kahe pihusti juurest küttetoru lahti ja pihustid olid ilusti diislit täis, seega kütte pealesaamisega ei tohiks probleemi olla.
Sisuliselt ainuke variant ongi jäänud, et pritsenurk vale? Imelik selle puhul on see, et üldse ei luba mootor käiates, kui pritsenurk oleks veidi mööda siis peaks ju lubama või isegi käima minema, aga jamasti.
Ega ikka ei lähe küll, 4-5 kraadi ehk veel, üle selle on vaikus. Heal juhul viskab "valget".
Ärge põdege!
Kes on foorumil
Kasutajad foorumit lugemas: Registreeritud kasutajaid pole ja 3 külalist