Volvo küsimused aka totrad volvoküsimused
Moderaatorid: 760GLE, Igor, Leho, bronec
- Oldschool79
- Kreisi postitaja
- Postitusi: 406
- Liitunud: 30 Okt 2016, 23:52
- Asukoht: Rakvere
Re: Volvo küsimused aka totrad volvoküsimused
tänud. kaalun variante, Liiwaannus.
Esimene Volvo: S40 2002 1.8l ATM
Re: Volvo küsimused aka totrad volvoküsimused
Väheke veider sellises asendis õli vahetada, mõnel autol jääb pool sisse äkki
- Liiwaannus
- Foorumi veteran
- Postitusi: 7597
- Liitunud: 24 Mär 2009, 19:56
- Asukoht: Saue
Re: Volvo küsimused aka totrad volvoküsimused
-kj- kirjutas:Väheke veider sellises asendis õli vahetada, mõnel autol jääb pool sisse äkki
Mis nendest teistest autodest?
99a 1.8 90kw s40 Müüdud
V70 97a 2.5tdi Müüdud
V70 '11
Tee inimesele lõke ja tal on soe üheks päevaks, pista ta põlema ja tal on soe elu lõpuni. (Terry Pratchett)
V70 97a 2.5tdi Müüdud
V70 '11
Tee inimesele lõke ja tal on soe üheks päevaks, pista ta põlema ja tal on soe elu lõpuni. (Terry Pratchett)
- Oldschool79
- Kreisi postitaja
- Postitusi: 406
- Liitunud: 30 Okt 2016, 23:52
- Asukoht: Rakvere
Re: Volvo küsimused aka totrad volvoküsimused
-kj- jah ma tean, et ise õli vahetades kõike kätte ei saa. Aga kuna esisillast tõstes on õlikarter tahapoole kaldu ja õlikork on ka taga, siis peaks enamus ikka välja tulema (kui autod erinevad, siis võtted ka erinevad). Mul õlikarteri maht tehaseandmetel 5,4 liitrit. Kui viimati vahetasin, läks 5 liitrit ja tsipa peale sisse. Mingi väike osa vanast õlist seguneb uuega, see pole probleem.
Esimene Volvo: S40 2002 1.8l ATM
Re: Volvo küsimused aka totrad volvoküsimused
Kas selliseid pukse (23mm sway bar) lähemalt kui Skandix ka saada on?
https://www.skandix.de/en/spare-parts/s ... d/1027502/
https://www.skandix.de/en/spare-parts/s ... d/1027502/
- McBrainless
- Foorumi veteran
- Postitusi: 1078
- Liitunud: 12 Okt 2014, 19:58
- Asukoht: Tallinn
- Kontakt:
Re: Volvo küsimused aka totrad volvoküsimused
On plaanis välja vahetada P2 V70 kõlarid. Nagu aru saan, on kõik needitud. Mis oleks alternatiivne lahendus peale kõlarite vahetamist? Ehk siis mida keegi ise teinud on?
Mõtlen midagi sellist.
Selline mõte on liiga halb vist, kui näiteks uued augud ukse sisse puurida?
Liskas veel küsimus kõlari plastikute kohta. Mõlemal Premium esikõlaril on üks kõrv viiest katki + ühel tagumise ukse kõlaril üks kõrv kolmest katki. Kas on mõtekam plastik asendada või lihtsalt kere külge liimida?
Kas selline olek rikub kuidagi kõlari kvaliteeti?
Mõtlen midagi sellist.
Selline mõte on liiga halb vist, kui näiteks uued augud ukse sisse puurida?
Liskas veel küsimus kõlari plastikute kohta. Mõlemal Premium esikõlaril on üks kõrv viiest katki + ühel tagumise ukse kõlaril üks kõrv kolmest katki. Kas on mõtekam plastik asendada või lihtsalt kere külge liimida?
Kas selline olek rikub kuidagi kõlari kvaliteeti?
Re: Volvo küsimused aka totrad volvoküsimused
Miks mitte uued ka neetida?
Autod ja mootorrattad välismaalt, autode komisjonimüük, autode ost http://www.mobile24.ee
- Liiwaannus
- Foorumi veteran
- Postitusi: 7597
- Liitunud: 24 Mär 2009, 19:56
- Asukoht: Saue
Re: Volvo küsimused aka totrad volvoküsimused
Kvaliteeti rikub jah, samas kas seda vahet keegi kakorras kõlariga võrreldes tajuks autos, kahtlen. Välistada ei julge, aga väga ei paanitseks. Kuula, kas miskit häirib, kui ei häiri, siis ignoreeri.
99a 1.8 90kw s40 Müüdud
V70 97a 2.5tdi Müüdud
V70 '11
Tee inimesele lõke ja tal on soe üheks päevaks, pista ta põlema ja tal on soe elu lõpuni. (Terry Pratchett)
V70 97a 2.5tdi Müüdud
V70 '11
Tee inimesele lõke ja tal on soe üheks päevaks, pista ta põlema ja tal on soe elu lõpuni. (Terry Pratchett)
- McBrainless
- Foorumi veteran
- Postitusi: 1078
- Liitunud: 12 Okt 2014, 19:58
- Asukoht: Tallinn
- Kontakt:
Re: Volvo küsimused aka totrad volvoküsimused
Liiwaannus kirjutas:Kvaliteeti rikub jah, samas kas seda vahet keegi kakorras kõlariga võrreldes tajuks autos, kahtlen. Välistada ei julge, aga väga ei paanitseks. Kuula, kas miskit häirib, kui ei häiri, siis ignoreeri.
Youtube õpetab, et vaikselt tolmuimejaga meelitades saab mõlgi välja ja saingi kõlari korda. Seega, sellega on korras.
Vaatasin kõlarit, et seal jookseb ukse külge kaks traati, mis on eemaldades läbi lõigatud. Kas see on mingid maandused vms? Pean hakkama külge pannes midagi tinutama?
Re: Volvo küsimused aka totrad volvoküsimused
külarit ei maanda midagi, aga ei saa su murest aru. kõarile läheb 2 signalijuhet (+ ja -) ja ku ineed katki, siis ei töta kõlar. või sain ma nii aru et sul on kuskile veel tweeterid veetud ja nende juhtmetest räägid+
460 - RIP
850 t5 166kw 1997 - RIP
V70 103kW 1998 - daily driver
Amazon B20 '67
850 t5 166kw 1997 - RIP
V70 103kW 1998 - daily driver
Amazon B20 '67
- McBrainless
- Foorumi veteran
- Postitusi: 1078
- Liitunud: 12 Okt 2014, 19:58
- Asukoht: Tallinn
- Kontakt:
Re: Volvo küsimused aka totrad volvoküsimused
taavi kirjutas:külarit ei maanda midagi, aga ei saa su murest aru. kõarile läheb 2 signalijuhet (+ ja -) ja ku ineed katki, siis ei töta kõlar. või sain ma nii aru et sul on kuskile veel tweeterid veetud ja nende juhtmetest räägid+
Nagu tuleksid mingid juhtmed ukse küljest, mis on läbi lõigatud? Kõik käib hetkel infoga, mida olen leidnud internetist. Ma ei ole hetkel saanud veel kõlareid maha võtta, pole Tallinnas kohta. Teen seda vanemate kodus, seetõttu uurin enne maad. Tõenäoliselt peab sinna midagi juurde tinutama?
Re: Volvo s80 paagisisese kütuse pumba spetsiaal vötit
ega kellegil ei ole laenata tartust spets vötit volvo s80 1999.a jaoks et saaksin paagisisese pumba lähti keerata? kui kellegil on pakkuda siis 58173266
- kaupz
- Foorumi veteran
- Postitusi: 1433
- Liitunud: 08 Juun 2007, 08:37
- Asukoht: Lääne-Harju vald
- Kontakt:
Re: Volvo küsimused aka totrad volvoküsimused
kas sa näed esimest korda (fotol)elementi?McBrainless kirjutas:Nagu tuleksid mingid juhtmed ukse küljest, mis on läbi lõigatud? Kõik käib hetkel infoga, mida olen leidnud internetist. Tõenäoliselt peab sinna midagi juurde tinutama?
need "vasest trossid" ongi punutud juhtmed mis kõlari mähiseni signaali viivad, painduvad pidevalt membraani liikumisel.
kõlari element peab päris tihedalt avas kinni olema, tihendiga näiteks. sest kui töötavat elementi käes hoiad siis "bass kaob ära"
helirõhu jaoks peab membraani ülemise ja alumise vaheline teekond olema piisavalt pikk.
Re: Volvo küsimused aka totrad volvoküsimused
thema55 kirjutas:Kas selliseid pukse (23mm sway bar) lähemalt kui Skandix ka saada on?
https://www.skandix.de/en/spare-parts/s ... d/1027502/
Mina leidsin need paari euro eest Fixusest paar aastat tagasi, oli nii suuremat mõõtu (ju siis diisli ja turboka stabikale) ning väikesemat.
Re: Volvo küsimused aka totrad volvoküsimused
Oldschool79 kirjutas:Tänud vastukaja eest!
Liiwaannus- Ma loen raha hetkel. Kui on valida kas õlivahetus 25-30 euro eest või teha ise, teen ise, sest õnnestus juba ühe korra. lihtsalt miks ma tungide asemel pukkide peale mõtlema hakkasin on see, et ptüi, iialgi ei tea, millal tunraud vajuda võib. splindiga post on lihtsalt selles mõttes lollikindel.
kloox- neid talasid mul pole väga püsivalt üles panna kuhugi. Youtube on õpetusi täis,
kuidas ise rampe ehitada või pikendusi teha. Ühe korra jamada (kas ise teha või osta), pärast on koguaeg omast käest võtta.
Minu meelest on tegemist elementaarse asjaga nagu majapidamises on redel , kui elad eramus- see peab olema, sest iialgi ei tea,
millal kuskile ronida vaja. Kuna ma väga auto veermiku osasid ei tunne, siis sellepärast mõtlesingi küsida, et kas keegi teab
millised detailid veermikus kannatavad tõstmist ilma, et midagi kõveraks läheks.
Ühes YT õpetuses olin näha, et mõnedel autodel on lisatõstekohad kusagil tala või käändmiku juures,
et võtad ratta alt ära või siis kõrvalt pääsed ligi, tõstad üles ja paned pukid alla ja lased auto pukkidele.
S40-t nii ei saa tõsta? Praegu on alternatiiv lihtsalt paar 500m pikkust standardset äärekivi tungidele alla panna,
saab samamoodi kõrgust juurde, ainult et siis on vist vähe kindlam, kui tellise peal.
Vineerplaat maha, tungraud peale, tõstad auto üles, paned servuti ükskõik mida karpide alla, et juhul kui alla peaks kukkuma siis lõhub autol vb karbi plastiku ära aga ise jääd terveks ja hakkad vahetama.
Aga endale tundub kõige mõistlikum lahendus kuskile väli kanalile sõita ja seal kogu toimetus ära teha. Kui muretsed, et ei saa autol õlifiltrit vahetatud siis võta mingi plank pane servuti üle kanali ja saad kapoti ees filtri ka vahetatud. Mingi tunkidega auto tõstmine neljast kohast, asjade alla ehitamine jne ei tundu kõige kindlam variant.
Kes on foorumil
Kasutajad foorumit lugemas: Majestic-12 [Bot] ja 22 külalist