Filippi kuldne Volvo S60 T5
Moderaatorid: 760GLE, Igor, bronec
Re: Filippi kuldne Volvo S60 T5
No nii sai mul nüüd see dyno saaga läbi. Käisin tktk sinna ei soovita minna. Ise läksin sinna, kuna üks inimene oli soovitanud ja ise arvasin, et ülikool teab, mis teeb ning toimetab raamatu järgi.
Lõpuks jõudsin omadega Esracingusse ja jäin rahule - neil stend ja kogu set up viimase peal. Ainuke, et klient võiks kuidagi rohkem olla asjaga seotud ja ka seda näha jne.
Ehk siis kokkuvõteks soovitan minna ESracingusse. 80eur on hind.
Tulemus.
254,3kw mootorist (4965rpm)
220,8kw rattast (4588rpm)
531,3Nm väänet (4449rpm)
Lõpuks jõudsin omadega Esracingusse ja jäin rahule - neil stend ja kogu set up viimase peal. Ainuke, et klient võiks kuidagi rohkem olla asjaga seotud ja ka seda näha jne.
Ehk siis kokkuvõteks soovitan minna ESracingusse. 80eur on hind.
Tulemus.
254,3kw mootorist (4965rpm)
220,8kw rattast (4588rpm)
531,3Nm väänet (4449rpm)
Re: Filippi kuldne Volvo S60 T5
Risu kirjutas:Mis seal tktk's oli siis, et ei soovita minna?
Tehnika kehvem - õhku autole vähe (ehk siis see ees seisev ventikas on kehva võrreldes es omaga), mõlemad teljed tiirlevad isegi kui sul ainult üks sild veab eks aparaat pidi selle kadu välja arvestama aga ikkagist (kui võimalus on siis pigem jätta see faktor välja).
Operaator ei ole kogenud vaid tudeng. Minul tegi päris mitu suuremat viga.
Re: Filippi kuldne Volvo S60 T5
Sa kiire listi saad kirjutada, mis autoga tehtud, et 254kw annab kätte? Teemat algusest peale lugenud aga ajaga meelest juba läinud.
Re: Filippi kuldne Volvo S60 T5
Hahahaha kirjutas:Sa kiire listi saad kirjutada, mis autoga tehtud, et 254kw annab kätte? Teemat algusest peale lugenud aga ajaga meelest juba läinud.
ikka viitsin. plaanis oli esimesel lehel ka asju muuta pidevalt, et oleks seal kogu jooksev spec list nö.
Aga panen siia kiire listi kirja mis tehtud just mootori poolest / jõuga seonduv nö -
Väljalase turbost 3" auto keskel läheb 2,5" peale (tulevane suvi seda plaanis muuta lõpuni kolmeseks)
kat eemaldatud
Do88 intercooler koos mõlema poolsed ic torud ka do88 omad.
Õhusissevõtt R-i box ja maf. mafi ja turbo vahel do88 lõdvik.
Suuremad pihustid 720cc
turbol forge tugevam bypass valve
banjo polt vahetatud uuema mudeli vastu
küünlad 0,6 peale korigeeritud
Contrast Worksi tune
Re: Filippi kuldne Volvo S60 T5
Ja TD04-16T ikka?
Re: Filippi kuldne Volvo S60 T5
Klamber kirjutas:Ja TD04-16T ikka?
Jap stock turbo. TD04-16T
Re: Filippi kuldne Volvo S60 T5
Jube imelikud numbrid selle väikse 16T kohta. Äkki on mingi muu tiivik sees.
Re: Filippi kuldne Volvo S60 T5
Klamber kirjutas:Jube imelikud numbrid selle väikse 16T kohta. Äkki on mingi muu tiivik sees.
ME7 küljes olev 16T on ~30% suurema kuumakojaga kui sirge flantsiga 16T ja ~50% suurem koonilisest. Millisega sa võrdled?
Mu S60 tõmbas 16T-ga Maaülikooli dünos 214kw rattast, aga mul olid ka 395cc pihustid. Ja suveilm.
Pildi servast näen, et Filipp tõmbas vist 220kw rattast. Mulle tundub legit.
S60 T5 HEICO SPORTIV | S80 V8 HEICO SPORTIV | S60 R HEICO SPORTIV | 240 GLT | 850 ESTATE
245 1978 | AMAZON 1968 | XC90 D5 2003 | S80 V8 2007 | S80 D5 2007 | V70 T5 2001 | V70 2.5T 1998
INSTAGRAM
245 1978 | AMAZON 1968 | XC90 D5 2003 | S80 V8 2007 | S80 D5 2007 | V70 T5 2001 | V70 2.5T 1998
Re: Filippi kuldne Volvo S60 T5
Flants flantsiks aga 16T kompressor on mapi järgi 220-230kw võimeline. EMU 214kw on u 240kw mootorist aga siin on 10% veel rohkem. Näen et on väga jahedastes tingimustes seda tehtud aga siiski. Lihtsalt viskasin küsimärgi õhku, pole näinud et kuskil 16T-ga selliseid numbreid oleks tehtud.
Re: Filippi kuldne Volvo S60 T5
Jah, mulle pole ka silma jäänud, et 16T-st rohkem oleks välja pigistatud. Võib vist öelda, et tubli töö asjaosaliste poolt
S60 T5 HEICO SPORTIV | S80 V8 HEICO SPORTIV | S60 R HEICO SPORTIV | 240 GLT | 850 ESTATE
245 1978 | AMAZON 1968 | XC90 D5 2003 | S80 V8 2007 | S80 D5 2007 | V70 T5 2001 | V70 2.5T 1998
INSTAGRAM
245 1978 | AMAZON 1968 | XC90 D5 2003 | S80 V8 2007 | S80 D5 2007 | V70 T5 2001 | V70 2.5T 1998
Re: Filippi kuldne Volvo S60 T5
220kw rattast jah. Ma olen seda tiivikut näinud küll aga poleks tähele pannud, et on miskit muud sees. Suht kindel, et stock ikkagist. Mul hoorattas ka ühemassiline, Allan kas Sul tolleks hetkeks oli ka sama - kui ei eksi see peaks vist vähe lihtsamini nö pöördesse minema ehk siis nm lisama vist...
Aga kui mõelda siis Allan tegi sarnase setupiga 214kw kui arvestada sama kaduga (15,4%), siis Allanil mootorist oleks 247kw. Mis minuga võrreldes on kõigest 3% vähem - kust tuli kümme?? Ma siin pigem olen kurb, et pihustid lisasid ainult 3% , aga tegelt arusaadav ega pihusti üksi ei anna midagi.
kuumapoolest leidsin ühe pildi ka.
Aga kui mõelda siis Allan tegi sarnase setupiga 214kw kui arvestada sama kaduga (15,4%), siis Allanil mootorist oleks 247kw. Mis minuga võrreldes on kõigest 3% vähem - kust tuli kümme?? Ma siin pigem olen kurb, et pihustid lisasid ainult 3% , aga tegelt arusaadav ega pihusti üksi ei anna midagi.
kuumapoolest leidsin ühe pildi ka.
Re: Filippi kuldne Volvo S60 T5
Aga igatahes ise resultaadiga rahul - sooviks ainult väljalaskest pudlikraed eemaldad - vast läheb hääl ka paremaks ja saab 0,5kw juurde .
Ja veel ootan Pestavi poolt flatshifti ja popse.
Ja veel ootan Pestavi poolt flatshifti ja popse.
Re: Filippi kuldne Volvo S60 T5
Hei foorumi kaaslased.
Mul nüüd auto talveunes. Talve jooksul plaanin ülemised liistud ära värvida, kuna neil vale värvitoon ja oksüdeerunud ka juba.
Teine asi just said ostetud facelifti peeglid. Proovisin külge panna tore et kõik asjad toimivad ehk siis peegel klapib kokku, peegel regullib ja lombivalgustid põlevad. Loomulikult ei toimi suunatuli. Kas keegi selle asjaga kokkupuutunud äkki oskab juba ette ära öelda, mis kõige lihtsam viis tööle saada.
Muidu plaanis siis uurida algul elektriskeemid vaadata, et äkki kuskil ukse sees ikka olemas suunatule juhe halvimal juhul peab vedama siis tiiva pealt.
Abi ja nõu teretulnud.
Mul nüüd auto talveunes. Talve jooksul plaanin ülemised liistud ära värvida, kuna neil vale värvitoon ja oksüdeerunud ka juba.
Teine asi just said ostetud facelifti peeglid. Proovisin külge panna tore et kõik asjad toimivad ehk siis peegel klapib kokku, peegel regullib ja lombivalgustid põlevad. Loomulikult ei toimi suunatuli. Kas keegi selle asjaga kokkupuutunud äkki oskab juba ette ära öelda, mis kõige lihtsam viis tööle saada.
Muidu plaanis siis uurida algul elektriskeemid vaadata, et äkki kuskil ukse sees ikka olemas suunatule juhe halvimal juhul peab vedama siis tiiva pealt.
Abi ja nõu teretulnud.
Re: Filippi kuldne Volvo S60 T5
Kunaski keegi saatis mulle pildi, meenus, et foorumlane
Kes on foorumil
Kasutajad foorumit lugemas: Registreeritud kasutajaid pole ja 13 külalist