xc 70 2,5 bensakas, üks silinder ei tööta.
Moderaatorid: 760GLE, Igor, bronec
xc 70 2,5 bensakas, üks silinder ei tööta.
Tere, probleem selline et üks silinder ei tööta, probleem tekkis sõidu pealt , kontrollides selgus et süüteküünal on põlenud, esialgu arvasin et süütepool on kutu , süütepooli ja küünla vahetuse järel ei hakanud tööle,säde on, on proovitud ka teiste silindrite süüteküünlaid ja süütepoole. Nendes pole probleem. Autol on peal gaasiseade, seega on ühe silindri kohta kaks pihustit, mõlema pihusti lahti ühendamisel ei muuti midagi , sama tehes teistel silindritel on muutus märgata. Oskab keegi nõu anda?
Re: xc 70 2,5 bensakas, üks silinder ei tööta.
Ju siis põles kolb koos küünlaga ära. Võid korra kompressiooni mõõta või endoskoobiga piiluda, kõige lihtsam.
- ants
- Foorumi veteran
- Postitusi: 4759
- Liitunud: 17 Juun 2005, 17:15
- Asukoht: Kunda taga metsas 5111459
Re: xc 70 2,5 bensakas, üks silinder ei tööta.
kiiksuga kirjutas:Tere, probleem selline et üks silinder ei tööta, probleem tekkis sõidu pealt , kontrollides selgus et süüteküünal on põlenud, esialgu arvasin et süütepool on kutu , süütepooli ja küünla vahetuse järel ei hakanud tööle,säde on, on proovitud ka teiste silindrite süüteküünlaid ja süütepoole. Nendes pole probleem. Autol on peal gaasiseade, seega on ühe silindri kohta kaks pihustit, mõlema pihusti lahti ühendamisel ei muuti midagi , sama tehes teistel silindritel on muutus märgata. Oskab keegi nõu anda?
Mis tähendab säde on, ilma surveta on kõigil küünaldel säde.
Kui Sul on teada, milline ei tööta, vala sinna silindrisse natuke õli
ja mõõda kompressiooni, kui asi läheb paremaks, on rõngad läbi,
kui ei on klapid läbi.
Gaas unusta ära.
745 GL ´91; LR90 ´87.
Re: xc 70 2,5 bensakas, üks silinder ei tööta.
ants kirjutas:kiiksuga kirjutas:Tere, probleem selline et üks silinder ei tööta, probleem tekkis sõidu pealt , kontrollides selgus et süüteküünal on põlenud, esialgu arvasin et süütepool on kutu , süütepooli ja küünla vahetuse järel ei hakanud tööle,säde on, on proovitud ka teiste silindrite süüteküünlaid ja süütepoole. Nendes pole probleem. Autol on peal gaasiseade, seega on ühe silindri kohta kaks pihustit, mõlema pihusti lahti ühendamisel ei muuti midagi , sama tehes teistel silindritel on muutus märgata. Oskab keegi nõu anda?
Mis tähendab säde on, ilma surveta on kõigil küünaldel säde.
Kui Sul on teada, milline ei tööta, vala sinna silindrisse natuke õli
ja mõõda kompressiooni, kui asi läheb paremaks, on rõngad läbi,
kui ei on klapid läbi.
Gaas unusta ära.
Sädemest kirjutasin et keegi ei hakkaks lihtsaid asju õpetama mida tee ääres kontrollida ei saaks.
Selgeks on saanud et üks väljalaskeklapp on põlenud ja klapipesad ning klapid üldiselt on väga kulunud. Ei näe sellel plokikaanel mingit klapivahe reguleerimise võimalust üldse! Ka mõistlik oleks kogu plokikaan uue vastu vahetada või lammutusest mootor peale panna?
Kes on foorumil
Kasutajad foorumit lugemas: Registreeritud kasutajaid pole ja 8 külalist