B230 klapivahe null

Moderaatorid: 760GLE, Igor, Henn, bronec

1488
Foorumlane
Postitusi: 83
Liitunud: 30 Juun 2014, 01:37
Asukoht: Harjumaa

B230 klapivahe null

PostitusPostitas 1488 » 07 Jaan 2018, 22:02

Tere. Mis võib põhjustada null klapivahe? Mingil põhjusel on mootorisse tekkinud rets tiks ühel sisselaske klapil vahe null. Pole varem klapivahesid mõõtnud ja ei tea mis seis varem oli aga kui suure tõenäosusega see tähendab et klapp on põlenud? Oskab ehk keegi öelda kus saada käbe seibe, praegu leidsin rootsist ja tellimisel tulevad nädal aega.

Võib seda tiksu miski muidu veel tekitada juhul kui see too null vahe ei ole? Ära lagunenud kummi huiobinid?

Edit: Veel üks asi, kas kellegil valve depressing konksu on laenata? Kui ei raatsi anda hirmus, et lõhun ära siis freesiksin ta järgi koopia, võib hiljemgi vaja minna.

1488
Foorumlane
Postitusi: 83
Liitunud: 30 Juun 2014, 01:37
Asukoht: Harjumaa

Re: B230 klapivahe null

PostitusPostitas 1488 » 16 Jaan 2018, 19:16

Väike update juhuks kui kellelgi peaks sama asji juhtuma. Nukkvõlli ära võttes tõusis üks tõukur teistest 1cm kõrgemale, üllatuseks oli klapivedru ja poolkuude vaheline seib pooleks murdunud. Klappi ei hoidnud miski kinni kuid kõik silindrid olid töötades järgi. Läks uus seib ja vedru ning hetkel pole midagi laiali lennanud.

tiksu
Kõva postitaja
Postitusi: 114
Liitunud: 14 Dets 2014, 00:19
Asukoht: Tallinn

Re: B230 klapivahe null

PostitusPostitas tiksu » 20 Aug 2019, 23:13

Kui sa kuuleksid seda häält veel, kas tunneksid ära?

-t.
1996 Turbosnaige

1488
Foorumlane
Postitusi: 83
Liitunud: 30 Juun 2014, 01:37
Asukoht: Harjumaa

Re: B230 klapivahe null

PostitusPostitas 1488 » 21 Aug 2019, 10:22

Ja, täitsa võimalik. Või tuvastaks muud moodi.


Mine

Kes on foorumil

Kasutajad foorumit lugemas: Registreeritud kasutajaid pole ja 6 külalist