S80 2,5 diisel kliima probleem

Moderaatorid: 760GLE, Igor, bronec

zinek
Foorumlane
Postitusi: 29
Liitunud: 23 Apr 2010, 20:24

S80 2,5 diisel kliima probleem

PostitusPostitas zinek » 08 Juun 2019, 21:27

Tervitused
Oleks vaja abi seoses volvo S80 2,5 103kw diisel 2000a kliima probleemiga.
Teema siis järgmine . Kliima plõksib kogu aeg. Võtab järgi ja siis praktiliselt kohe sidur ka selle lahutab . Kui ilmad ei ole eriti soojad,siis muud jama, kui see pidev plõksimine, ei ole. Kui aga temp sinna üle kahekümne plusskraadi, siis jahutama pannes puhub alguses kenasti külma ja mingi 5 minuti pärast +/- x aeg minuteid , lülitab end tagant ära. Hakkab laskma sooja, kuigi on sisselülitatud asendis. Kui siis nupust kliima välja lülitada ja oodata mõned minutid, laseb end taas sisse lülitada ja kõik läheb sama stsenaariumi järgi, nagu eelpool kirjeldatud .
*Sai kontrollitud gaasi kogust , tõmmati süsteem tühjaks ja pandi õige kogus gaasi sisse ( sees oli 700g , peab olema kilo, niipalju ka pandud sai ) Kahjuks see olukorda ei parandanud. Lihtsalt töötamise ajal külm veelgi külmemana tuleb nüüd.
*Kui mõõdeti survet samal ajal, kui kliima töötas,siis toimetas ta selliselt, et survel ca 0,3 Mpaskalit lülitas ta end sisse ja siis hakkas surve kukkuma pisut alla 0,2 Mpaskali ja lülitas pump siduri tagant ära. Surve hakkas taas tõusma , lülitas end uuesti järele ja siis taas surve kukkus ja plaks sidur lahutas.
*Pisike anomaalia veel. Suure palavaga paar korda selline asi kah olnud, et süüde küll väljas, kuid täiesti lampi on hakanud kliima tööle ja salongi ventikas huugab täiega. Kui süüde sisse panna ja siis välja uuesti keerata, jääb vait ja rohkem ei lollita. Seda siis paar-kolm korda juhtunud .
Kuskohast viga otsida ?
On ehk kellelgi hüva nõu anda või ehk soovitusi, kes pärnus või selle lähiümbruses mõistliku hinnaga probleemile lahendust võiks tuua ?
Parimatega
Urmas 5515269
urmaseinbaum@hot.ee

Kasutaja avatar
volvo240
Foorumlane
Postitusi: 94
Liitunud: 20 Jaan 2009, 23:48
Asukoht: Turba-Tallinn

Re: S80 2,5 diisel kliima probleem

PostitusPostitas volvo240 » 08 Juun 2019, 21:48

Kunagi sai tehtud samamoodi kui videos ja aitas.
https://www.youtube.com/watch?v=zOjqjR8Mz64
V70 2,5tid-98 Turquoise pearl metallic-Müüdud
S80 D5 2002-Müüdud
XC70 D5 2008-maha kantud
XC70 D4 Classic Sport 2015

Mafka
Kreisi postitaja
Postitusi: 351
Liitunud: 20 Okt 2016, 16:03
Asukoht: Viljandi/Pärnu/Tartu

Re: S80 2,5 diisel kliima probleem

PostitusPostitas Mafka » 10 Juun 2019, 11:21

zinek kirjutas:*Pisike anomaalia veel. Suure palavaga paar korda selline asi kah olnud, et süüde küll väljas, kuid täiesti lampi on hakanud kliima tööle ja salongi ventikas huugab täiega. Kui süüde sisse panna ja siis välja uuesti keerata, jääb vait ja rohkem ei lollita. Seda siis paar-kolm korda juhtunud .

Täitsa normaalne nähtus, CCM kuivatab aurustile kondenseerunud niiskust, et vältida eluks sobiliku keskkonna teket õhukanalites.
Alustab tööd hiljem, et suurem vesi jõuaks enne ise ära tilkuda.
Peaks saama VIDAs välja lülitada kuid iseenesest kasulik funktsioon.

zinek
Foorumlane
Postitusi: 29
Liitunud: 23 Apr 2010, 20:24

Re: S80 2,5 diisel kliima probleem

PostitusPostitas zinek » 15 Juun 2019, 18:59

Kaua see kliimakompressor peaks järjest töötama üldse ? Ma seda siduri osa regullisin. Vahe oli liiga suur küll . Oli pea 1 mm, reguleerisin 0,5-0,6 vahele. Seda, kas nüüd palavaga tagant ära kukub, näen siis, kui eestimaa suvi enamat, kui 23 kraadi pakub.
Samas mind endiselt häirib see plõksimine. Võtab kompressori järele, töötab mingi osa sekundeid, siis plaks tagant ära, läheb kümmekond sekundit mööda ja taas võtab kompressori taha. On kellelgi veel mõtteid ?

Mafka
Kreisi postitaja
Postitusi: 351
Liitunud: 20 Okt 2016, 16:03
Asukoht: Viljandi/Pärnu/Tartu

Re: S80 2,5 diisel kliima probleem

PostitusPostitas Mafka » 16 Juun 2019, 12:22

Kompressori tööga reguleeritakse aurusti temperatuuri.
Püüab seda hoida +4 ja +8(?) vahel.
Kui liiga kaua järel on siis külmutab aurusti kondentsveega kinni, kui liiga pikalt ootab siis aurusti läheb liiga soojaks ja jahutus muutub tsüklite vahel nõrgaks.
Lühikesed töötsüklid on igati normaalsed.


Mine

Kes on foorumil

Kasutajad foorumit lugemas: Google [Bot] ja 5 külalist