Volvo küsimused aka totrad volvoküsimused
Moderaatorid: 760GLE, Igor, Leho, bronec
- Liiwaannus
- Foorumi veteran
- Postitusi: 7614
- Liitunud: 24 Mär 2009, 19:56
- Asukoht: Saue
Re: Volvo küsimused aka totrad volvoküsimused
Kas käimine tähendab tagasi/vastu puksimist või jääb edasi-tagasi jõnksutama kui rool välja keeratud asendis ja käed roolilt ära võtta?
99a 1.8 90kw s40 Müüdud
V70 97a 2.5tdi Müüdud
V70 '11
Tee inimesele lõke ja tal on soe üheks päevaks, pista ta põlema ja tal on soe elu lõpuni. (Terry Pratchett)
V70 97a 2.5tdi Müüdud
V70 '11
Tee inimesele lõke ja tal on soe üheks päevaks, pista ta põlema ja tal on soe elu lõpuni. (Terry Pratchett)
- ants
- Foorumi veteran
- Postitusi: 4760
- Liitunud: 17 Juun 2005, 17:15
- Asukoht: Kunda taga metsas 5111459
Re: Volvo küsimused aka totrad volvoküsimused
Hunt kirjutas:Naine sai nüid siis kah elu esimese Volvo.
Tänud kasutaja Reigo!
V70 2004 masuudipress
Koha peal, mootor töötab, pöörata rattaid ja hoida rooli, siis hakkab rool mängima, edasi-tagasi u. 10 kraadi.
Mis värk?
Pakun, et roolilati pea, seal on klapid sees.
745 GL ´91; LR90 ´87.
- kaupz
- Foorumi veteran
- Postitusi: 1436
- Liitunud: 08 Juun 2007, 08:37
- Asukoht: Lääne-Harju vald
- Kontakt:
Re: Volvo küsimused aka totrad volvoküsimused
Põhjas hoiad või suvalises kohas?
Mõlemal pool jupsib?
Lati üleval jah 2tk klapid.
Võid õlivahetust/ läbipesu ka proovida.
Mõlemal pool jupsib?
Lati üleval jah 2tk klapid.
Võid õlivahetust/ läbipesu ka proovida.
Re: Volvo küsimused aka totrad volvoküsimused
Keegi on puurinud augu turbo resonaatori äärikusse, klambri alla. Auk on läbiv, toru oli õline. Milleks see küll hea on???
- Manused
-
- resoauk.jpg (114.45 KiB) Vaadatud 2310 korda
Re: Volvo küsimused aka totrad volvoküsimused
See auk on seal juba tehasest, õigemini peaks seal kruvi olema. Eesmärk ilmselt vältida olukorda, et toru resonaatori küljest ära tuleks
Re: Volvo küsimused aka totrad volvoküsimused
hendrikmm kirjutas:See auk on seal juba tehasest, õigemini peaks seal kruvi olema. Eesmärk ilmselt vältida olukorda, et toru resonaatori küljest ära tuleks
Oled sa kindel? Kui veebipilte vaadata, siis ei paista seda moodi. Näiteks see. Näpuga katsudes oli trelliauk. Ei tekkinud kahtlustki. Osa number on 30740896
Re: Volvo küsimused aka totrad volvoküsimused
ikstse kirjutas:hendrikmm kirjutas:See auk on seal juba tehasest, õigemini peaks seal kruvi olema. Eesmärk ilmselt vältida olukorda, et toru resonaatori küljest ära tuleks
Oled sa kindel? Kui veebipilte vaadata, siis ei paista seda moodi. Näiteks see. Näpuga katsudes oli trelliauk. Ei tekkinud kahtlustki. Osa number on 30740896
Tundub olevat rahvarats selle sama äralendamise vastu. Post Venest. Mul huvitaval kombel auk sama koha peal.
- ants
- Foorumi veteran
- Postitusi: 4760
- Liitunud: 17 Juun 2005, 17:15
- Asukoht: Kunda taga metsas 5111459
Re: Volvo küsimused aka totrad volvoküsimused
Keerad kruvi eest ja vaatad kas hakkab õli tulema.
745 GL ´91; LR90 ´87.
Re: Volvo küsimused aka totrad volvoküsimused
ikstse kirjutas:hendrikmm kirjutas:See auk on seal juba tehasest, õigemini peaks seal kruvi olema. Eesmärk ilmselt vältida olukorda, et toru resonaatori küljest ära tuleks
Oled sa kindel? Kui veebipilte vaadata, siis ei paista seda moodi. Näiteks see. Näpuga katsudes oli trelliauk. Ei tekkinud kahtlustki. Osa number on 30740896
Olen täitsa kindel. Originaal klambril ka spetsiaalne avavus selle kruvi jaoks.
Re: Volvo küsimused aka totrad volvoküsimused
Kütusefiltri settepunni tihend - kust said uue?
Filter selline:
Filter selline:
Re: Volvo küsimused aka totrad volvoküsimused
volvo 850, kunagi sai õõtshoob vahetatud ja sildade reguleerimises käidud. Sõitis vähe, nüüd kus rohkem sõitnud näen, et kunde poolsel esirehvil väline serv kulub, mis seal tegemata on jäetud?
- Tanel
- Foorumi veteran
- Postitusi: 7043
- Liitunud: 26 Sept 2005, 12:52
- Asukoht: Rakvere, Tallinn, Helsinki
- Kontakt:
Re: Volvo küsimused aka totrad volvoküsimused
Kui juba enne ka oli kulunud siis kulubki edasi
Kui enne ei olnud ja nüüd on siis tehti praaki regullis
Kui enne ei olnud ja nüüd on siis tehti praaki regullis
S70 T5 192Kw, 423Nm from wheels
854 T5-R T-Gul
142 72a
855 T5-R T-Gul
S90 3.0
854 T5-R T-Gul
142 72a
855 T5-R T-Gul
S90 3.0
- Oldschool79
- Kreisi postitaja
- Postitusi: 406
- Liitunud: 30 Okt 2016, 23:52
- Asukoht: Rakvere
Re: Volvo küsimused aka totrad volvoküsimused
Tervist! Asjalood nüüd nii kaugel, et mõtted liiguvad päriselt esiklaasi vahetuse peale, sest see mõnikümmend eurot säästa klaasi parandamisele ei tundu mõttekas, kui varem/hiljem tuleb klaas nagunii välja vahetada. Juba seetõttu, et otse vastupäikest on niivõrd täpiline, et vaateväli üsna piiratud. Pragu jookseb küll välimises kihis, aga tõenäoliselt kui teise serva jõuab, hakkab seestpoolt tagasi minema...Tõttöelda on mul isegi natuke hea meel, et klaasi pragu tuli. Annab põhjuse uue vahetuseks, sest autol saab detsembris 18 "eluaastat" täis.
Rakveres tundub üldine hinnakiri klaasivahetusele olevat üsna kirves. 90 EUR+ klaas. Ei tundu väga atraktiivne pakkumine, hinnad nii kõrged, pakun puusalt, kuna tellimusi vähe, siis vaja nende väheste õnnetute pealt teenida.... Seega plaan teha seda mujal.
Kas hiinaka ja SG Sekuriti hinnavahe tõesti õigustab ennast või on tegemist pigem lihtsalt kaubamärgierinevusest tingitud hinnaga?
Teine teema, et kust praod tulevad? Ise arvan, et midagi sadas kusagilt esiklaasi ülenurka pihta ühel talvisel ajal. Võimalik et jäätükike. Kui hästi mõelda, siis oli ikka tume mütsakas, kui see käis. Teine mõte, et löökaugud/kehvad tänavad. Rakvere/Jõhvi on tegelikult täitsa hullud. Kõikidest löökaukudest ei saa mööda/üle sõita nii, et sisse ei satu,eriti, kui keegi vastu tuleb. võimaluse piirides teen slaalomit, aga igal pool ei saa igas olukorras. samas kui vaatan kuidas teised sõidavad julmalt üle lamava politseiniku või aukudest samamoodi 40-ga läbi, kas need autoomanikud oma auto pärast ei karda? Veel olen lugenud seda, et uuema aja klaasid olla kehvema kvaliteediga, ei talu selliseid lööke/koormusi nagu 20+ aastat tagasi toodetud autoklaasid. Vastab see tõele?
Uuemate autode klaasid on ju hoopis teisest hinnaklassist. Jah, kasko maksab,kui kaskot on aga kui klaas jääb omavastutuse piiridesse, siis pole nagu väga pointi autot lõhkuda...?!? Kas klaasimõrad võivad avaldada mõju ka autokere jäikusele? OLen lugenud, et esi/tagaklaasid annavad kuni 30% kerejäikusest. Iga pikema sõiduga, näib klaasimõra pikenevat 5mm-1cm kaupa. Kuna klaasiga saan tegeleda alles maikuus, tuleb kahjuks prao arenemist seni edasi pealt vaadata... Ei ole väga meeldiv, aga mis teha. Püüan vähem sõita.
Rakveres tundub üldine hinnakiri klaasivahetusele olevat üsna kirves. 90 EUR+ klaas. Ei tundu väga atraktiivne pakkumine, hinnad nii kõrged, pakun puusalt, kuna tellimusi vähe, siis vaja nende väheste õnnetute pealt teenida.... Seega plaan teha seda mujal.
Kas hiinaka ja SG Sekuriti hinnavahe tõesti õigustab ennast või on tegemist pigem lihtsalt kaubamärgierinevusest tingitud hinnaga?
Teine teema, et kust praod tulevad? Ise arvan, et midagi sadas kusagilt esiklaasi ülenurka pihta ühel talvisel ajal. Võimalik et jäätükike. Kui hästi mõelda, siis oli ikka tume mütsakas, kui see käis. Teine mõte, et löökaugud/kehvad tänavad. Rakvere/Jõhvi on tegelikult täitsa hullud. Kõikidest löökaukudest ei saa mööda/üle sõita nii, et sisse ei satu,eriti, kui keegi vastu tuleb. võimaluse piirides teen slaalomit, aga igal pool ei saa igas olukorras. samas kui vaatan kuidas teised sõidavad julmalt üle lamava politseiniku või aukudest samamoodi 40-ga läbi, kas need autoomanikud oma auto pärast ei karda? Veel olen lugenud seda, et uuema aja klaasid olla kehvema kvaliteediga, ei talu selliseid lööke/koormusi nagu 20+ aastat tagasi toodetud autoklaasid. Vastab see tõele?
Uuemate autode klaasid on ju hoopis teisest hinnaklassist. Jah, kasko maksab,kui kaskot on aga kui klaas jääb omavastutuse piiridesse, siis pole nagu väga pointi autot lõhkuda...?!? Kas klaasimõrad võivad avaldada mõju ka autokere jäikusele? OLen lugenud, et esi/tagaklaasid annavad kuni 30% kerejäikusest. Iga pikema sõiduga, näib klaasimõra pikenevat 5mm-1cm kaupa. Kuna klaasiga saan tegeleda alles maikuus, tuleb kahjuks prao arenemist seni edasi pealt vaadata... Ei ole väga meeldiv, aga mis teha. Püüan vähem sõita.
Esimene Volvo: S40 2002 1.8l ATM
- Liiwaannus
- Foorumi veteran
- Postitusi: 7614
- Liitunud: 24 Mär 2009, 19:56
- Asukoht: Saue
Re: Volvo küsimused aka totrad volvoküsimused
Kasko üldjuhul katab ühe klaasiringi aastas, seega omavastutus ei puutu asjasse. Teine asi, et klaas läheb kui keres pinged st kere kõver. See päris niisama ei juhtu või läheb kui laksu saab. Klaasi vahetuse osas küsi pakkumisi, siis näed palju kus mis maksab. Löö kütus ja kui oma aega hindad, siis see ka mingi euroga juurde ja vaata, et kus sulle soodsam tundub.
99a 1.8 90kw s40 Müüdud
V70 97a 2.5tdi Müüdud
V70 '11
Tee inimesele lõke ja tal on soe üheks päevaks, pista ta põlema ja tal on soe elu lõpuni. (Terry Pratchett)
V70 97a 2.5tdi Müüdud
V70 '11
Tee inimesele lõke ja tal on soe üheks päevaks, pista ta põlema ja tal on soe elu lõpuni. (Terry Pratchett)
- Oldschool79
- Kreisi postitaja
- Postitusi: 406
- Liitunud: 30 Okt 2016, 23:52
- Asukoht: Rakvere
Re: Volvo küsimused aka totrad volvoküsimused
*
Viimati muutis Oldschool79, 06 Mai 2019, 20:06, muudetud 6 korda kokku.
Esimene Volvo: S40 2002 1.8l ATM
Kes on foorumil
Kasutajad foorumit lugemas: Registreeritud kasutajaid pole ja 23 külalist